Bali
8,5

Uitstekend

4 reviews over Bungalow Taman Damai in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar..

Fam. Schroder, 4-9-2008

We hebben genoten in het rustige Taman Damai! In eerste instantie dachten we; waar komen we nu terecht, met al die donkere steegjes (het was avond), middenin de kampong. En daar ineens doemde de oase op. Uiteindelijk vonden we de ligging midden tussen de locals juist heel gaaf. En je zit overal dichtbij. We hebben 3 dagen een brommertje gehuurd en het hele eiland afgestroopt.

De huisjes zijn schoon en ruim en de huishulp is heel behulpzaam.

Alleen die bedden,.... dat was helemaal niks. Maar dit is aan de eigenaresse gemeld en die gaat er iets aan doen. En ook aan het gebrek aan warm water.

En wat jammer was voor onze kinderen - wij vonden het geen probleem - was dat er maar 1 andere gast was (in het hoogseizoen).

Gereisd anders in augustus 2008

Ingrid Jansen, 9-4-2007

zeer fraaie eenvoudige grote bungalow,met super tuin en zwembad.

De bediening is groots en totaal geen last van andere touristen.2minuten lopen van het strand en zeer laag in prijs. Wij gaan er zeker weer naar terug.

Gereisd met partner in maart 2007

Johan, 26-2-2007

Voor een ieder een must om te zien,eventjes nog echt in de tropen,een aanrader voor iedereen die van service en schoonheid houdt.Zeker voor die prijzen.
    Gereisd anders in februari 2007

Hanneke Hondius-Brouwer, 18-2-2007

Wij hebben een fantastische tijd gehad in Taman Damai.De bungalow voldeed volledig aan onze wensen.De hulpvaardigheid van het echtpaar, die dit beheert is fantastisch.Kortom het is heerlijk toeven in Taman Damai.Wij komer zeker terug wanneer dat mogelijk is.
      Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Taman Damai in Tanjung Benoa (Nusa Dua), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Taman Damai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Taman Damai scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.