Bali

Uitstekend

1 review over Hotel Melia Bali Villas & Spa Resort in het Nederlands

Een droom dat werkelijkheid wordt!

estiksma, 22-6-2011

Via onze reisorganisatie hadden wij eerst een normale kamer geboekt. Prima kamer. Echter, hadden wij ook hotelkamers gezien omringt door een mooi zwembad. Nieuwsgierig dat wij waren hebben wij bij de receptie gevraagd of wij deze hotelkamers mochten zien en een Villa. De kamer met de aangrenzende zwembad was al prachtig. Eenmaal aangekomen in de Villa stap je een droom binnen. Een super groot bad, waar je romantisch met zijn tweeën in kunt liggen. Dagelijks mag je kiezen tussen 4 verschillende soorten beddengoed, satijn, linnen, zijde of katoen. 42 inch lcd scherm. Het ontbijt wordt door het personeel in je villa gebracht, wat je zelf mag aangeven wat je wenst. Je eigen zwembad, hemelbed in de openlucht en een buitendouche. Een mini walk-in closet voor de man en de vrouw. En bij aanvang ontvingen wij een fruitschaal met onze naam gegraveerd in een meloen met een fles wijn. Villa's dicht bij het strand met een mooie azuurblauwe zee. Het geld meer dan waard! Droombestemming.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Bali Villas & Spa Resort in Tanjung Benoa (Nusa Dua), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Bali Villas & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Bali Villas & Spa Resort scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.