Bali

Uitstekend

2 reviews over Villa Puri Segara in het Nederlands

?

Vandevijvere, 16-3-2012

Villa Puri Segara is een droomlocatie. Dit zéér luxe vakantiehuis is direct gelegen aan de Bali zee en een prachtig stuk strand. De tuin is indrukwekkend. Dit is één van de mooiste locaties die ik in Noord Bali heb gezien. Bovendien is de staf heel professioneel en gedienstig.

Ik kan deze villa aan iedereen aanraden die op zoek is naar luxe, exclusiviteit en privacy.

Gewoon Top !!

Gereisd met vrienden in februari 2012

Unieke plek ,onmiddellijk,aan het strand !

Carola Lips, 23-1-2012

Villa Puri Segara is een zéér luxe vakantiehuis. Direct gelegen aan het strand is het zicht rondom fenomenaal. De staf is professioneel en heel vriendelijk. Deze villa heeft een grote tropische tuin en een super mooi zwembad.

Ik kan deze accomodatie aan iedereen aanraden die op zoek is naar luxe, rust en natuur.

Gereisd met partner in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Puri Segara in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Puri Segara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Puri Segara scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.