Bali
9,7

Uitstekend

25 reviews over Villa Cerah in het Nederlands

Prachtige, zeer schone villa aan zee

Jolanda, 23-5-2017

De villa werd zeer schoon gehouden, een vriendelijke tuinman, het eten werd goed verzorgd. De ligging aan zee was fantastisch, we konden voor de deur in de vissersbootjes stappen om dolfijnen te spotten! Mooi zwembad. Alles was zeer compleet. We waren hier met ons gezin, totaal met 8 personen, omdat wij 40 jaar getrouwd zijn dit jaar. Bij aankomst werd ons een taart aangeboden! Van tevoren transport geregeld via eigenaren van de villa en we werden met een busje opgehaald, prima geregeld.
Gereisd familie in april 2017

Geweldig genoten in Villa Cerah!!!

JaapJan Dogger, 24-7-2016

Het contact met de eigenaren bij het zoeken naar een mooi verblijf in Lovina verliep zeer goed. Ze hadden goede tips voor ons en we zijn dan ook superblij dat we voor hun Villa Cerah hebben gekozen!

Wat een heerlijk verblijf hebben wij (3 volwassen en 5 kinderen (9-25 jaar) gehad in deze prachtige villa! In het echt is het hier nóg mooier dan op de foto's. We voelden ons als een koninklijke familie.

We hebben ons ontzettend goed vermaakt, mede dankzij de geweldige staff met hun heerlijke kookkunsten en hun contacten in de buurt om de mooiste excursies te regelen.

Nog één dag genieten en dan verder naar ons volgende verblijf. Het is dat we nog verder gaan naar andere plaatsen, maar we hadden hier zó nog 2 weken kunnen verblijven!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Onvergetelijk.. een 10+!!

Chantal en Mark, 14-7-2016

Eigenlijk kunnen wij na alle mooie reviews en schitterende foto's niet meer veel toevoegen aan het sprookjesachtige Villa Cerah.. behalve dat alles alsnog mooier, beter, lekkerder en leuker is dan beschreven!!

Wij hebben twee fantastische weken gehad en zijn super verzorgd door het lieve personeel. Je ziet en voelt in de villa dat overal over na is gedacht en dat de eigenaren alles met liefde hebben ontworpen en ingericht.

De uitstapjes waren super geregeld. Wij hebben bijvoorbeeld gesnorkeld bij het eiland Menjangan (nog nooit zo mooi gesnorkeld). Wij hebben veel gelachen geleerd van de wandeling door de rijstvelden, die afsluit met een heerlijke en veelzijdige lunch bij Ria.

Een aanrader is om zelf lekker op de scooter de omgeving te verkennen, in het noorden is het een stuk rustiger en kan je prima zelf rijden.

En natuurlijk niet te vergeten: de heerlijk massages aan huis.. heerlijk liggen in de achtertuin met zicht over het strand en de zee, terwijl je super lekker gemasseerd wordt!

Een aanrader voor iedereen voor een onvergetelijke vakantie met ongekende luxe en liefdevolle verzorging!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Droomvakantie

Monique Dijkhuizen, 18-5-2016

Het was allemaal geweldig in Villa Cerah. Het huis, staff, eten en de tochten met de gids. Wij hebben maanden van voorpret gehad en dan verwacht je ergens dat de werkelijkheid de foto's niet kan overtreffen, maar niets is minder waar. We hebben ook gesnorkeld wat echt prachtig was. Je kon de gids foto's laten maken onder water wat je dan op cd mee kreeg. De tocht door de rijstvelden was ook een ervaring vooral de uitgebreide lunch na afloop. In de ochtend zijn we ook met een bootje dolfijnen wezen spotten. En als je dan een grote groep dolfijnen gevonden hebt en je probeert ze bij te houden met de boot is echt geweldig. De vaste gids die wij hadden wist ook de mooiste restaurants te vinden tijdens onze ontdekkingstochten over het eiland. Alles werd geregeld na een verzoekje aan de aanwezige staff. Het was een vakantie zoals een vakantie behoort te zijn. Niet alleen voor ons maar ook bij de kinderen staat deze vakantie op nummer 1.
Gereisd familie in april 2016

Wauw!

Familie nijland, 23-1-2016

Na al weken van voorpret en filmpjes en foto's bekijken op de site......... Is het altijd spannend als je eraan komt, maar wat een mooie villa!!

Niks gelogen en echt geweldig. Warm ontvangst en tafel gedekt... Wat wil je nog meer.

Zwembad is goed vertoeven voor jong en oud. Al onze wensen en vragen werden goed opgepakt door de dames van de huishouding. Villa is schoon en goed verdeeld als je met twee gezinnen bent.

Goed overnagedacht.

Onze uitstapjes werden goed verzorgt en was elke keer weer heerlijk thuis komen.

Gereisd familie in december 2015

Fantastische vakantie!

Sandra, 25-11-2015

Wij zijn in Oktober/November ruim twee weken in Villa Cerah verbleven. Wat een mooie villa!

Wij hadden allemaal een scooter tot onze beschikking en hebben vele uren op deze scooters doorgebracht. Want rij 10 min de bergen in en je weet niet wat je ziet! Qua uistapjes hebben we ook veel leuke dingen gedaan met als hoogtepunt dolfijnen spotten bij zonsopkomst. Dat moet je zeker gaan doen als je in Villa Cerah verblijft. Net als de Mayong Tracking door de rijstvelden o.l.v. Putu.

Het echte hoogtepunt van de vakantie was op 7 november toen onze (schoon)ouders daar opnieuw zijn getrouwd op traditionele balinese stijl. Het was weer goed geregeld allemaal door Sani en staff!

Een scooter huren is een aanrader voor iedereen. Het verkeer wen je ook snel aan.

Een tip om te eten in het weekend is Spice Beach Club in Lovina. Erg leuk om eens naartoe te gaan!

Wij gaan zeker ooit nog eens terug!

Sandra en Sjoerd

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Onthaasten 10.0

Familie Van de Lustgraaf, 12-11-2015

We hebben de villa gehuurd om met onze volwassen kinderen ons 35 jarig huwelijk met een verre vakantie te vieren. Geweldig naar de zin gehad. En een renual- ceremonie ondergaan van ons huwelijk ten overstaande van een Hindoe-priester op het terrein van de villa en verzorgd door de geweldige, hulpvaardige en vriendelijke staff. Iedere dag werden we door de staffleden in de watten gelegd. Geef Sani de vrije hand in het bereiden van ontbijt, lunch en diner en je eet zeer gevarieerd en smakelijk. De villa was smaakvol, luxueus en handig ingericht, elk stelletje had genoeg privacy. De tuin, het zwembad en vooral ook de plek waar je buiten verblijft, allemaal top. Prima bedden, ook voor hen die snel last hebben van hun rug.

Bali en villa Cerah we gaan jullie missen. Sani, Iluh, Gusti & Reagan, Terima Kasih!

Gereisd familie in november 2015

Heimwee

ten Brinke, 30-8-2015

Met partner en vrienden heerlijk vakantie gehad. Fraaie en slim ontworpen villa met alles erop en eraan. Vier slaapkamers en alle slaapkamers, met airco en klamboe hebben een eigen badkamer met toilet, waardoor veel privacy. De villa ligt aan het strand, met fantastisch zeezicht. Lekker ruim zwembad met ook hier weer een prachtig zeezicht, super plekje! Via de geweldige crew hebben we dagtochten gemaakt, de (vaste) chauffeurs zijn prima gidsen! Aanraders: de schoonheidsbehandelingen en massages, lekker uit eten in Lovina, ach alles is een aanrader. Heerlijk genoten en als het kan, komen we zeker vaak terug!
Gereisd met partner in november 2014

een onvergetelijke vakantie

mooier dan de plaatjes, 29-8-2015

We zijn inmiddels al enkele dagen thuis en wij kijken terug op een onvergetelijke vakantie.

Daarbij willen wij graag onze complimenten uiten over de indeling, de inrichting van het huis en de tuin. Het lijkt of over alles nauwgezet is nagedacht. Wij hebben veel huizen gezien en altijd heb je wel ideeën over aspecten welke je persoonlijk anders zou doen.

Maar in Villa Cerah klopt alles gewoon en hieraan is niets overdreven.

Daarnaast verdient de organisatie rond het huis en het verblijf een enorm compliment. Het is bij elkaar een hele bedrijfsvoering en alles is perfect georganiseerd en samengesteld en afgestemd. Er komt heel veel voorbereiding en sturing bij kijken om de zaken zo goed te laten verlopen. De eigenaren die dit hebben verwezenlijkt hebben een geweldige prestatie geleverd.

Gereisd familie in augustus 2015

Dit is vakantie!

Dennis, 9-8-2015

Prachtige villa aan het strand in een mooie omgeving. Bij onze late aankomst in het donker leek het wel een tropisch sprookje, alles mooi uitgelicht mooi onderhouden en het eten stond al klaar. Wat een aankomst, beter kan je niet wensen! Hadden de foto's gezien maar de werkelijkheid is mooier. Villa ligt in het noorden van Bali en dat is een pre: minder drukte, groen en veel te doen en te zien. Afstand tussen vliegveld en de villa is ruim 3 uur, houd hier rekening mee. Villa is voorzien van alle gemakken en ziet er werkelijk top uit. Personeel is super aardig: staan altijd voor je klaar! De slaapkamers zijn voorzien van een airco. Fijne veranda met grote eettafel en uitstekende loungeset. Heerlijk voor 's-avonds. Uitstekend onderhouden zwembad+tuin (dank Gusti!) alles ruim van omzet. Wij hadden ontbijt-lunch en diner. Heerlijk gegeten: er wordt echt heel goed gekookt van Balinees tot pannenkoeken! Kortom: TOP vakantie gehad. Absolute aanrader, komen hier zeker terug!
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Cerah in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Cerah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Cerah scoort een 9.67 uit 10 op basis van 46 reviews.