Villa Bali Sea Villas ****

9,7

78 reviews over Villa Bali Sea Villas in het Nederlands

Een klein paradijs!!

Christel van Schijndel, 14-1-2013

Er was zo ontzettend veel om van te genieten!!!

Vooral de tuin, met de vele vogels, vlinders en jungle -geluiden was fantastisch. Een heerlijk zwembad, mooi uitzicht, het geluid van de zee, het fantastiche eten, de heerlijke balinese wijn. De warmte, de zon, de regen......

Tini was geweldig, erg lief en zorgzaam. Ook de rest van de staff zullen we zeker nooit vergeten. We zijn thuis gekomen met een stukje Bali voor altijd in ons hart.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Een topper

Nico van der Krogt, 2-1-2013

Wij zijn in december 2012 drie weken in frangipani geweest.Het was fantastisch!Tini de kokkin kon erg goed koken.Gusti,tuinman en manager stond altijd voor ons klaar,regelde taxis enz. Komang de tuinman zorgde dat alles er perfect uitzag.Maar bovenal was het opvallend dat iedereen zo aardig was.Kortom we zijn heel erg verwend in dit prachtige huis.We komen zeker terug.
Gereisd met partner in december 2012

mooie villa op een gunstige locatie

Erzi de Poel, 30-12-2012

Wij hebben 17 heerlijke dagen in deze villa doorgebracht. Een zeer relaxte tijd in een mooie, goed geoutilleerde villa.
Gereisd met partner in november 2012

Fantastische honeymoon gehad in een waar paradijs

Jenny & Alex, 8-11-2012

Dankzij de schitterende accommodatie en de fantastische zorg van Tiny en Komang hebben we een geweldige honeymoon gehad! Villa Frangipani is een echte aanrader! We hebben enorm genoten. Qua uitstapjes zijn het duikeiland Menjangan en het kunstenaarsdorpje Ubud echte aanraders.
Gereisd met partner in oktober 2012

een waar paradijs op bali

chirembo, 24-10-2012

Wij hebben een geweldige tijd in Frangipani gehad. Het was nog mooier dan op de foto's. Een mooi huis gelegen in een schitterd onderhouden tuin. Behalve uitrusten aan het zwembad hebben we een aantal dagen een auto gehuurd om Kintamani, Ubud en Djatiluwi te bezoeken. Ook het duiken bij Menandjan en de trekking met Putu en Ria was een succes.

Tini zorgde ervoor dat we iedere dag voortreffelijk hebben gegeten.

We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Luxe en comfort

fam_klaver, 11-10-2012

Vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Heerlijk thuis gevoel. Een ware verwennerij in de prachtige omgeving!!!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Een pareltje!

Annemieke en Jan, 10-10-2012

Een pareltje! Zowel gezien vanaf zee als naar de zee toe. Met de uiterst comfortabele rugdekking van het sfeervolle huis hebben we in volle privacy genoten van het adembenemende uitzicht en de weldadige rust.Het rijke gevoel werd compleet door de bescheiden en onzichtbare maar altijd aanwezige hulp van Tini, 'the lady of the house', Gusti, de tuinman/manager, en Komang die voor tuin en zwembad zorgde.

Wat wil een mens nog meer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Het zwitserleven gevoel

Dennis Stok, 30-9-2012

Wij zijn twee weken in dit kleine paradijsje geweest en vonden het erg jammer dat we weer naar huis moesten. De villa is van alle gemakken voorzien en ligt direct aan een rustige strand.Tini verraste ons ieder dag weer met een heerlijke maaltijd en zij doet ook de boodschappen voor je zodat je als je zou willen je de villa niet hoeft te verlaten. Verder zijn er vanuit de villa verschillende leuke uitstapjes te maken in het rustige en mooie noorden van Bali maar ook vanuit de villa naar het zuiden is goed te doen. Uiteraard bevelen wij wel aan om dit met chauffeur Made te doen, hij is een uitstekend chauffeur en hij laat je plekjes op Bali zien waar nog bijna geen toeristen komen!! Wij hebben een top vakantie gehad en gaan hier zeker nog eens terug komen!
Gereisd met partner in september 2012

Heerlijke villa

Machteld, 3-9-2012

Een thuis ver weg van huis! En super dat je elke dag kan kiezen wat je wilt eten en dat dan voor je wordt klaar gemaakt! De kinderen hebben ook genoten van de vele (goeie) DVD's die er waren!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Helemaal geweldig!!

Francine van Vliet, 2-9-2012

We zijn 2 weken in de villa Frangipani geweest. We komen elk jaar op Bali, maar dit was een van de mooiste vakanties. Tini die zo lief, behulpzaam en heerlijk kookt en de rest van de staf die waren ook zo aardig. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt op het strand en in zwembad. We hebben hele mooie tripjes gemaakt, Palau Menjangan, met de boot over de Tamblingan, zwemmen met de dolfijnen en nog veel meer...Er zijn zoveel mogelijkheden!! We komen graag weer eens terug!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bali Sea Villas in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bali Sea Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Bali Sea Villas scoort een 9.73 uit 10 op basis van 78 reviews.