Bed and Breakfast Villa Blubambu

Bali
Bed and Breakfast Villa Blubambu
Villa Blubambu

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Blubambu bij:

2 reviews over Bed and Breakfast Villa Blubambu in het Nederlands

Oase in het drukke Seminyak

syl, 9-9-2013

Ook wij boekten hier nav superpositieve recensies op andere beoordelingssites. Als je aankomt rijden in het drukke Seminyak heb je even je bedenkingen, maar als je dan bij Gang Melon aankomt, is het al een oase van rust. Binnengekomen door de poort van Blubambu is het echt een paradijs, prachtige zwembaden, drie mooie villa's en een guesthouse met nog twee slaapkamers en een openbare ruimte.

Iedere morgen een heerlijk ontbijt onder de prachtige pergola, het meest uitgebreide ontbijt tijdens ons verblijf op Bali, met ook veel soorten fruit!

Mathieu is enorm gastvrij en ook de andere personeelsleden zijn erg aardig en bieden goede service. Vanuit Gang Melon loop je door een rustig authentiek straatje en dan sta je zo in 5 minuten op het strand, zonder een auto gezien te hebben, dit is echt uniek in Seminyak!

Twijfel niet, sla de grote hotels over, en kom hier tot rust!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Een absolute aanrader!!!

thysgerry, 17-3-2013

Wij hadden voor onze aankomst hele hogeverwachtingen tgv de erg positieve commentaren op andere beoordelingssites! Deze verwachtingen werden ruimschoots ingelost! Het resort bestaat uit slechts 3 bungalows, met voldoende privacy, in een oase van rust in het toch wel drukke Bali!

Om te beginnen kregen we iedere morgen een overheerlijk ontbijt, volledig naar onze wensen samengesteld. De kamers zijn mooi, ruim genoeg en zeer netjes onderhouden!

Mathieu en zijn personeel staan altijd klaar om je op je wenken te bedienen! Service mag hier terecht met de hoofdletter S worden geschreven. Toen we 's avonds laat met onze bromfiets in panne stonden, was één telefoontje naar Mathieu voldoende om ons uit onze hachelijke situatie te redden. Dit en vele andere details maken dat dit meer een thuis is dan een hotel! De juiste plaats voor een geslaagde vakantie! ABSOLUTE AANRADER

Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Blubambu in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Blubambu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Blubambu scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.