Bali

Uitstekend

1 review over Hotel Fave in het Nederlands

Waar voor je geld

Friedo Tamara, 18-9-2014

Je merkt duidelijk dat er een beleid is om je met je gasten moet omgaan. Ik heb in 12 dagen dat ik hier verblijf alleen maar vriendelijke mensen meegemaakt. Geen een is chagrijnig. het schijnt ook dat het management goed met hun personeel omgaat. Het ligt in een drukke omgeving met aan de overkant een 24 uur mini-markt en pin automaat. Kamers zijn schoon en modern. Ontbijt is goed. Zowel voor de indonesiche smaak als de westerse. Het restaurant heeft een heerlijke kaart en je kunt alle lekkere drankjes en cocktails krijgen. Ik heb er leuk gehad en kom er zeker terug als ik in Bali ben. Niet onbelangrijk! Je krijgt waar voor je geld. Prijzen liggen op backpack niveau maar wat je ervoor krijgt is veeeel meer dan dat!

We waren met 6 mensen. 2 uit NL (waaronder ik) en 4 familieleden uit Java. Wij waren allen zeer enthousiast.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fave in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fave scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.