Hotel Elysian

Bali
Hotel Elysian
Elysian
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elysian bij:

2 reviews over Hotel Elysian in het Nederlands

Helemaal geweldig!

Bob, 3-1-2010

Hebben met ons gezin (2 kinderen) twee weken de kerstvakantie in The Elysian doorgebracht. Een fantastisch boutique hotel met prachtige villas (met eigen zwembad) en een super service! De kamers zagen er uitermate verzorgd uit en bedden waren prima. Iedere middag werden wij vriendelijk onthaald door 2 kleine Balinese meisjes die ons een bloem gaven. Ontbijt was zeer uitgebreid en iedere keer weer helemaal top. Gedurende twee weken zijn wij door de hotel staff volledig in de watten gelegd!
Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Trendy villa's met prive zwembad

M. Smit, 7-9-2009

Wij hebben 4 nachten in The Elysian doorgebracht. Het is een mooi en goed verzorgd hotel. De villa's zijn compleet alleen liggen heel dicht bij elkaar. Het is wel ommuurd dus weinig last van elkaar. Het privé zwembad is ook aan de kleine kant.

Het hotel ligt in een of andere steeg, maar dat is niet vreemd want er zijn daar meerdere hotels. Binnen 5 minuten loop je naar het strand en het populaire KuDeTa.

Het is een trendy hotel in de buurt van de populaire restaurants en clubs.

Voor een mooie prijs heb je een leuke villa met zwembad tot je beschikking en zeker als je van een avondje stappen en exclusief dineren houdt (in de buurt vh hotel) is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysian in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elysian scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.