Bungalow Villa Tanjung Mas ****

Bungalow Villa Tanjung Mas
Villa Tanjung Mas
9,7

224 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas in het Nederlands

Wij hebben een geweldig verblijf gehad

Ineke Hornung, 21-10-2017

Mooie plek, geweldige verzorging, erg schoon, Albert en Anneke geven je het gevoel hebben dat je bij familie op bezoek bent. Het was er fantastisch
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Perfecte uitvalbasis om Bali te verkennen

Jos Hendrix, 16-10-2017

De bungalows zijn smaakvol ingericht en liggen in een groene omgeving met veel privacy. De tuin met het grote zwembad zijn een lust voor het oog.

Anneke en Albert hebben altijd goede tips voor uitstapjes en restaurants.

De staff is erg vriendelijk en behulpzaam.

Met de fiets ben je in 10 minuten in Sanur met veel heerlijke restaurants en leuke winkeltjes.

Vanuit Villa Tanjung Mas, kun je met erg vriendelijke gidsen mooie dagtochten maken.

Wij gaan nooit terug naar dezelfde plek, voor Villa Tanjung Mas hebben we een uitzondering gemaakt. We waren er twee jaar geleden ook. Het was weer super!! Dank.

Gereisd met partner in oktober 2017

Het blijft een fantastisch resort.

A. Halkema, 16-10-2017

De villa is fantastisch maar wat dit resort zo bijzonder maakt is de locatie.

Verder kent het service level van de eigenaren Albert en Anneke een ongekende hoogte.

Personeel is alleraardigst

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Tanjung Mas bij:

In één woord Fantastisch!!

John en Henny, 8-10-2017

Wij hebben geweldig genoten van ons verblijf in dit paradijsje. Albert en Anneke en hun personeel zijn vriendelijke gastvrije mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar hun zin te maken. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt voor je geregeld. De bungalows zijn luxe en sfeervol ingericht. Elke ochtend heerlijk verwend worden met een heerlijk ontbijt op de veranda. Een vakantie om nooit te vergeten en zeker voor herhaling vatbaar!
    Gereisd met partner in september 2017

Het is het mooiste plekje op Bali!

Fred en Karin, 28-9-2017

Een klein paradijsje, kleinschalig, intiem en gezellig. Anneke en Albert ontvangen hun gasten op een heel bijzondere manier. Zij zijn, samen met hun team, supergastvrij, niks is hen teveel. De villa's zijn prachtig ingericht, helemaal in stijl. Ze staan in een prachtig aangelegde tuin met heel veel mooie details. Wij hebben er genoten en kunnen geen enkel verbeterpunt bedenken. We komen er beslist weer terug!

Geweldig

Conny, 28-9-2017

Het was een heerlijke vakantie we werden van alle kanten geholpen met het verblijf hier en met het land verkennen.

Als we wilde kwam er een taxi die gebeld was door anneke(zeer goede lieve gast vrouw)

Ook een dagje resort was heerlijk met lieve meisjes die alles verzorgde hier.

Dus lekker bamisoepje vers gemaakt bij het zwembad was heerlijk.

En niet te vergeten de avond en nacht waker die alles goed regelde en in de gaten hield.

Ook de planten en bomen kwamen niets te kort met elke dag de tuinman 🌴

Dus albert en anneke heel erg bedankt☀

Ga zeker terug komen volgend jaar.

Gereisd met vrienden in september 2017

Hartelijkheid en een fantastisch verblijf

Peter en Rozella, 11-8-2017

Villa Tanjung Mas is een heerlijk verblijf met luxe ingerichte villas gelegen in een rustige omgeving met een paradijselijke tuin en een schitterend zwembad. Dicht bij alle vertier, goede restaurants en het strand. Het dagelijkse ontbijt, het vriendelijke personeel en natuurlijk de enorme gastvrijheid van Anneke en Albert maakten het verblijf tot een onvergetelijke plek waar we zeker nog vaak met veel heimwee aan terug zullen denken.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Tessa & Max, 5-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad in tanjung mas. Anneke en Albert zijn super gastvrij en zorgen ervoor dat je een goed verzorgd verblijf hebt. De bungalows zijn voorzien van alle luxe en op een Balinese stijl ingericht. En niet te vergeten elke ochtend een heerlijk ontbijt op je eigen veranda. Absolute aanrader in Sanur op Bali.
    Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige start van een mooie huwelijksreis

Thomas en Wieke Heijnen, 22-7-2017

Wij denken met heel veel vreugde terug aan Villa Tanjung Mas.

Vanaf het eerste moment dat wij hier arriveerde voelde wij ons thuis. Wat een geweldige gastvrouw is Anneke!

Het ontbijt serveren zij elke ochtend bij de bungalow. Echt een feestje met heerlijke sap, koffie of thee eitje, je kan het bedenken en het is er.

Verschillende keren hebben wij genoten van de lunch kaart aan het heerlijke zwembad dat midden in het parkje gelegen is. De zelfgemaakt kroket maakt de lunch compleet.

De Vila is gelegen vlakbij Sanur. Je kan de fiets pakken en je fiets zo het strand op of het stadje in voor een lekker diner of gewoon even wandelen. De lokatie is uiterst goed gelegen en makkelijk te vinden.

Vanuit de Vila worden er diverse trips aangeboden. Wij zijn twee keer weggeweest met een Chauffeur die ons het mooie Bali heeft laten zien. geweldig! En dan het leukste is: dan kom je " thuis" ( Vila Tanjung Mas) en dan lig je even aan het zwembad vol met je verhalen en dan komen ze een kopje thee brengen met wat lekkers. Nou dat maakt je dag toch helemaal compleet.

Lieve Anneke en Bert, wij denken nog elke dag met veel plezier terug aan onze huwelijksreis! Jullie hebben deze compleet gemaakt! wat fijn dat wij bij jullie nog even terecht konden om te zwemmen alvorens wij het vliegtuig in stapte om naar huis te gaan.

Afscheid is nooit leuk, maar wij komen zeker nog eens terug!

Lieve groet,

Thomas en Wieke Heijnen

Gereisd met partner in juni 2017

Een oase van rust in een subtropische omgeving

Paradijs op aarde, 18-6-2017

Het op alle mogelijke manieren naar je zin maken om een super vakantie te hebben.

Er was niets niet goed.

Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Tanjung Mas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villa Tanjung Mas in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villa Tanjung Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Villa Tanjung Mas scoort een 9.7 uit 10 op basis van 226 reviews.