Hotel The Oasis Lagoon ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Oasis Lagoon bij:

2 reviews over Hotel The Oasis Lagoon in het Nederlands

Prima hotel

Fliertje, 10-9-2017

We sliepen 5 nachten in een familiekamer op de eerste verdieping met uitzicht op het zwembad. Grote ruime kamer met een aparte kamer met twee eenpersoons beden. Kamer netjes en schoon en sfeervol. Prima badkamer. Wel gehorig. Balkon stelt inderdaad niet zoveel voor. Staat alleen een lage tafel en geen stoel. Maar ach, daar zit je toch haast niet op. Het zwembad ligt tussen de gebouwen in waardoor er na genoeg geen zon is. Het water is daardoor ijskoud. Wij hebben er maar 1x gezwommen. Ontbijt niet echt uitgebreid, vrij standaard. We hebben niet in het restaurant gegeten want in de straat zijn heel veel gezellige restaurants. Liggen van het hotel is goed, midden in het centrum en naast de Hardy's. Het strand ligt op ongeveer 7 minuten lopen aan het begin van de boulevard. Wij vonden dit gedeelte wat minder en het hotel zelf heeft maar een klein stukje strand met een stuk of 20 bedje. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Persoonlijk is erg vriendelijk. Absoluut een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Modern minimalistich hotel

Hans, 31-3-2012

Het hotel is eigenlijk een verzameling flatjes langs een langs de flatjes lopend zwembad. Op de begane grond heb je direkt toegang tot dat zwembad vanuit je kamer. Op de andere van de 4 verdiepingen heb je een soort minimalistisch balkon dat eruit ziet als een boevencelletje en waar geen zitmeubilair is. Ook de kamer is minimalistisch. Je moet je kleren dus in de koffer laten, want er staat alleen maar een bed en 1 stoel in je kamer en dat past wel bij het uiterlijk van het balkonnetje.Gelukkig waren wij er maar een nacht. Ontbijt is super en ook entree en restaurant zien er prima uit. Paar honderd meter van zee, maar wel midden in het centrum.
Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Oasis Lagoon in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Oasis Lagoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Oasis Lagoon scoort een 7.78 uit 10 op basis van 2 reviews.