Hotel Sri Phala Resort & Villa ****

7,9

18 reviews over Hotel Sri Phala Resort & Villa in het Nederlands

Super hotel

Jans, 5-8-2015

Mooi hotel, vriendelijk persoonlijk! Grote kamers met mooi balkon, alleen de douche wat minder. Klein maar voldoende ontbijt.
Gereisd met partner in augustus 2015

Gemiddeld hotel

Henk, 8-1-2014

Kamer was schoon en groot.

Lekker balkon.

Afwatering badkamer niet optimaal

Verbouwing was aan de gang

Zwembad(je). Net groot genoeg om af te koelen

Er zijn mensen ziek geworden van het eten, ik niet, maar het vlees was niet echt smakelijk.

Alleen WiFi in restaurant en bij receptie.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Mooi maar nooit meer.

Nick, 17-2-2012

Hotel heeft mooie tuin, wij verbleven voor 3 nachten in de Luxe kamer, kamer is erg groot echter lekte de AC, personeel vond het prima, na het douchen was de badkamer nat omdat de badkuip scheef geplaatst is.

Het personeel in het restaurant is erg onvriendelijk, alles wat je vraagt doen ze af met ya ya, ze zijn constant met hun telefoon bezig.

Gereisd met partner in februari 2012

aan te raden hotel

ben, 26-9-2011

net terug van 3 weken sri phala dus het kan best in dit fantastisch hotel met zijn behulpzaam personeel.

het ontbijt kan met simpele dingen gevarieerder met kaas en andere soorten jam.

volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in september 2011

Kleinschalig hotel in rustig gedeelte van Sanur

Ellen, 9-8-2011

Hier 2 dagen verbleven voorafgaande aan onze rondreis. Zeer ruime en schone kamers. Ontbijt is niet uitgebreid maar voldoende en smakelijk. Zeer vriendelijk personeel. Hotel is niet dicht bij centrum Sanur gelegen maar dat was voor ons niet bezwaarlijk. Prima hotel om aantal nachten te verblijven. Ons inzien niet geschikt voor langer verblijf
Gereisd met vrienden in juli 2011

Een mooi hotel in een rustige omgeving

Octavie, 9-1-2011

We zijn net terug van een tweewekelijks verblijf in het Sri Phala resort in Sanur. Het is een mooi resort met zeer vriendelijk personeel. Door de vele tropische planten zijn de appartementen heel beschut opgesteld. Het zwembad is aan de kleine kant en helaas beschikt Sri Phala niet over een privegedeelte op het strand waar je een ligbed kunt gebruiken. Het resort ligt iets uit het centrum van Sanur, maar dat is met de taxi voor € 2,-- enkele reis te bereiken. Aan de overkant van Sri Phala ligt een gezellige Jazz club waar elke avond een live band optreedt.

Een dag Kuta deed ons al beseffen dat het heerlijk rustig is in Sanur!

Kortom een mooi resort met ruime kamers en super vriendelijk personeel voor een goede prijs.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Een heerlijk hotel in een rustige omgeving

Octavie, 9-1-2011

Wij zijn net terug van een heerlijke tweeweekse vakantie op Bali. We hebben twee weken in het Sri Phala resort gezeten en het was fantastisch. Ontzettend vriendelijk personeel, mooie ruime kamers. Het is een heel mooi en sfeervol opgezet resort waar je omringd wordt door tropische planten. Dit zorgt ervoor dat elk huisje veel privacy heeft. De kamers zijn ruim en mooi. Het zwembad is wat aan de kleine kant en helaas hadden ze geen privegedeelte op het strand waar je gebruik kon maken van ligbedjes. Het resort ligt wel iets uit het centrum maar dat is voor 2,-- per taxi te bereiken. De tegenoverliggende jazzclub was erg gezellig. Een mooi hotel voor een betaalbare prijs. Een dagje Kuta deed ons beseffen hoe heerlijk rustig en vriendelijk het in Sanur is.
Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Prima accomodatie

Marlous, 26-10-2010

Fijn, schoon en kleinschalig hotel. Zwembad is niet echt geschikt om hele dagen te liggen. Maar wel lekker ter afkoeling. Lekker dicht bij het strand, op dit deel komen niet veel toeristen. Ontbij stelt niet veel voor, maar dat is nergens op Bali.
Gereisd met partner in oktober 2010

Klein hotel, met nog kleiner zwembad

Jolanda, 6-10-2010

De superiorkamer is niet mooi, ligt niet in de tuin, uitzicht op de parkeerplaats,deze zeker niet nemen voor e 10,- pn konden we naar de deluxe room. Het zwembad mag geen naam hebben echt veel te klein met 8 zonnenbedjes. Het ontbijt vond ik niet veel aan. Je kunt kiezen uit bv american breakfast, dan krijg je een sapje, 2 geroosterde broodjes, 2 gebakken eieren met ham of bacon, met wat jam,niet lekker uitgebreidt ontbijten dus!! Ik zou voor iets meer geld een andere hotel kiezen.
Gereisd met partner in september 2010

Heerlijk rustig resort.

Jan en Carla Schriemer, 11-6-2010

Dit is een heerlijk rustig omheind resort.

Geweldig, vriendelijk en aardig personeel, zowel in het restaurant als bij de receptie.

Wij gaan hier zeker terugkomen.

De ligging van het resort is prachtig tussen de locale bevolking.

Het strand is 2 minuten lopen.

Je kunt ons zeker bellen.

Jan en Carla Schriemer

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sri Phala Resort & Villa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sri Phala Resort & Villa in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sri Phala Resort & Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sri Phala Resort & Villa scoort een 7.85 uit 10 op basis van 19 reviews.