Hotel Prama Sanur Beach *****

Hotel Prama Sanur Beach
Prama Sanur Beach
8,2

464 reviews over Hotel Prama Sanur Beach in het Nederlands

Niet meer, misschien ooit als het gerenoveerd is.

Annie en Johan, 3-10-2017

Personeel vriendelijk.

Ontbijt matig tot goed, zou wat worstbeleg en andere zoetigheid voor op brood bij gezet kunnen worden.

De dame van de eieren bakken is super.

Kamer zeer verouderd, in de badkamer zit veel schimmel, hebben om een andere kamer gevraagd bij aankomst omdat we hiervan wisten, niet gekregen.

Gangen/trappen tegels kapot of liggen los (worden mondjes maat vervangen, verfwerk bladert overal.

Openbare toiletten vies (alleen vroeg in de ochtend schoon) wc brillen zitten los.

Zwembad zit vol met alg of andere zwarte viezigheid. Ook hier heel veel tegels kapot of zitten los.

Ligbedjes zowel bij het zwembad als bij het strand zijn bijna allemaal kapot (worden wel schoongemaakt maar niet gerepareerd.

Van de restaurants geen gebruik gemaakt, prijzen zijn behoorlijk hoog.

Momenteel geen 5 sterren meer waard eerder een 3.

Vooralsnog aantrekkelijk geprijsd maar daar blijft het ook bij.

Zijn hier nu voor de 4e keer geweest en dachten na 3 jaar we gaan er weer naartoe. Wat een tegenvaller.

Gereisd met partner in september 2017

Echt nooit meer

Harry Klaassen, 1-10-2017

Wij kwamen al heel veel jaren (17 jaar) voor gemiddeld 4 weken naar dit hotel.

In de loop der jaren hebben wij dit hotel zien afglijden naar een zeer bedenkelijk niveau vanwege slecht onderhoud en de inhuur van jong en onervaren personeel en stagiaires.

Het oudere personeel die allen echt heel lief en behulpzaam zijn worden vervangen door goedkope krachten om blijkbaar de kosten te drukken.

Vanwege het zeer slechte onderhoud zijn wij dit jaar zelfs geëvacueerd uit de eetzaal 2x zelfs vanwege wateroverlast na een heftige regenbui. Deze evacuatie duurde maar liefst 5 dagen en ondergebracht voor het ontbijt in een ongezellige conferentie zaal. Bijna alle strandstoelen en parasols zijn kapot, de niet gerenoveerde kamers zijn nu echt smerig en volkomen uit de tijd. Airco op de kamers (heel veel) werken slecht en lekken water op de parketvloer die dan spekglad word en dus levensgevaarlijk. Heel veel tegels bij het zwembad zijn gebarsten en personeel ontbreekt of is niet geïnteresseerd. Toilet papier en zeep bleken diverse keren te ontbreken bij de zwembaden en ook diverse keren aangegeven bij het management! In de loop der jaren is echt alles minder geworden met uitzondering van de prijzen. Heel veel mensen gesproken en ook uit Australië en Duitsland die hier ook al jaren kwamen maar nu dus niet meer! Doodzonde om zo"n mooi hotel te zien afglijden van ooit 5* naar nu amper 2* Wij gaan nu dus echt niet meer terug voor 2018 en zoeken andere wel mooie hotels elders op Bali die er in overvloed zijn. Blijft over een slecht gevoel van onze vakantie 2017.

Gereisd met vrienden in mei 2017

5 sterren? Ja.... 1 op de gevel en 4 in de ruit!

Rivazi, 27-9-2017

Vanuit Yogjakarta waren wij hier gelukkig slechts voor een nachtje omdat we de volgende ochtend de fast ferry vanuit Sanur naar Gili Air moesten hebben. Grote smoezenboek bij de receptie werd erbij gepakt. Kamer zou om 13 uur klaar zijn; kamer 804. Wij richting strand naar de prima beach club en daar lekker cocktailtjes gedronken en wat finger food gegeten. Rond 13:30 uur naar de receptie voor de sleutel. Kamer was nog niet klaar; airco stuk dus moesten weer wachten. Ik vroeg "is dit een 5* hotel want ik krijg niet de indruk?" U krijgt een alternatieve kamer op de 2e etage. Enfin met de bell boy richting die kamer door een gang waar het vloerkleed al op rulde; zag er niet uit. Op de kamer aangekomen werkte het slot niet dus boy weer naar maintanance voor een nieuw slot plus key cards. Op de kamer gaten in de gordijnen; brandvlekken op de muur, schimmel op plafond, roest uit de douche en haren in het bed. Gelukkig slechts een paar uur op die kamer geweest. Armoedige Bende; geen goed woord voor over!
Gereisd met partner in september 2017

Verouderd

John, 23-9-2017

Voor de vierde keer komen wij in dit hotel.

Wat ons direct op viel was dat er erg veel achterstallig onderhoud is. Dit was eerder niet zo vandaar onze keuze voor dit hotel. 4 maal heb ik gemaild en gevraagd om een gerenoveerde kamer; dit omdat ik het wel leuk vondt omdat we altijd een " oudere" kamer hadden. Ik kreeg geen reactie op mijn mail. Bij aankomst vroegen we naar de gerenoveerde kamers en werd ons verteld dat we deze kregen, wat dus niet het geval was. Er is veel oud of stuk en dit zijn wij zo niet gewend geweest van dit voorheen zo n prachtige hotel! Personeel maakt dat je terugkomt want die zijn zo ontzettend vriendelijk. Maar eigenaar mag zeker investeren in onderhoud. Dit is zo zonde... Want het was zo voorheen echt niet daarom onze keuze voor dit hotel. bedjes oud en doorgezakt aan het strand.. te weinig parasols en handdoekje leggen zijn kleine ergernissen maar ik snap dat ze hierboven genoemd worden. Strand prachtig, sanur top!

Gereisd met vrienden in september 2017

Bereikbaarheid is OK

Gereisd met partner in april 2017

wachren op renovatie

Jejoma, 1-9-2017

Uitzicht prachtig, ontbijt goed, mensen aardig. Hotelkamer vies, badkamer dikke schimmel en vies. Beddegoed en handdoeken onder de vlekken. Er is veel achterstallig onderhoud. Animatie nauwelijks, wel dansshow met eten maar moet je betalen. Excursies Bali impressie super. Is in Nederland boeken goedkoper dan ter plekke bij hostes. Alleen de 1e verdieping gerenoveerde kamers. Wij hadden een kamer geboekt met tuinzicht en kregen een kamer met uitzicht op een timmerfabriek. Kamer was vies, schimmel. Na klacht bij hostes kregen we een upgrate. Kamer met zeezicht. Deze was nog viezer dan de vorige. Zagen aan het einde van de vakantie dat er gerenoveerde kamers waren. Veel tegels bij zwembad liggen los. Om 6 uur 's morgens al handdoekje leggen. Gewoon ziekelijk. Handdoeken bij zwembad ook onder vieze vlekken. Je kan bij het zwembad eten bestellen maar na 12.00 uur kunnen ze het niet meer handelen. Je kan dan 20x op het belletje duwen en 45 min. wachten voordat de ober komt. Van sportgelegenheden hebben wij niets gezien (darts, volleybal). Sanur leuke plaats.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Perfect en nog eens perfect !

Henk & Ingrid, 29-8-2017

Wij zijn een echte "Henk & Ingrid" (ja, echt) uit Nederland.

We weten geen enkel negatief punt te verzinnen over dit hotel !

Bij aankomst een taartje op de kamer met Prama hotel logo.

Ruime mooie en schone kamer met ruim balkon op 4e etage met heerlijk groot bed. De kamer en handdoeken worden elke dag verschoond.

Koelkast op de kamer, waterkoker, koffie en thee, uitzicht op grote binnentuin en deels zee, heel erg schoon en verzorgd hotel, uitstekende service, mooi groot strand met fijn wit/geel zand.

Compliment voor het geweldig vriendelijk personeel, ze doen alles om het naar je zin te maken. Niets is te veel.

Het ontbijt is fantastisch. Privestrand met ruim voldoende ligbedden (badhanddoeken afhalen bij de towel desk), hapjes & drankjes bediening aan het ligbed, twee grote en schone zwembaden. Geen geluidsoverlast.

Het personeel staat altijd voor je klaar met een brede glimlach, ze leggen je compleet in de watten met een eeuwige glimlach. Veel beveiligingspersoneel, dat geeft ook een veilig gevoel.

In de winkelstraat achter het hotel heb je veel winkeltjes en eetgelegenheden met goede hygiene en service. Je voelt je echt een gewaardeerde en welkome gast.

Dit hotel is werkelijk grandioos en wat ons betreft: 5 dikke sterren !

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig hotel!

Sigrid Elsinga, 27-8-2017

Prama sanur beach is een hotel met alle faciliteiten. Heel lief personeel, niks is ze teveel. Aan het strand, mooi zwembad en geweldige kamers. Ik ben hier 10 dagen geweest. Ontbijtbuffet is enorm, voor ieders wat wils. Bamboo bar heeft verrukkelijke cocktails.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Vergane glorie

Peggy, 9-8-2017

Het hotel is groot en van alle faciliteiten voorzien. De inkomhal is mooi maar als je in een niet-gerenoveerde kamer terecht komt heb je pech ! Dit was bij ons het geval aan het einde van onze rondreis door Bali. We hadden dit als upgrade-hotel genomen maar dit is absoluut geen 4 sterren waard, max. 3. We kwamen terecht in een afgeleefde kamer, schimmel in de douche, loszittende stopcontacten, lekkende airco enz... Toen we om een nieuwe kamer vroegen werden we afgescheept met de smoes dat dit een gerenoveerde kamer was. Als tegemoetkoming mochten we van het management in het 'club-gedeelte' ontbijten en kregen we ook afternoon tea. Toen wij er waren (eind juni) was het absoluut niet druk, ruimte zat aan de zwembaden. Verder zit je vlak aan het strand en heb je keuze genoeg om ergens te gaan eten, restaurants en warungs genoeg in de buurt.
Gereisd met partner in juni 2017
Ira Kusumadewi, General Manager, 16-8-2017

Geachte Peggy,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Prama Sanur Beach Bali met ons te delen op Zoover. Het is een genoegen om uw wederom te verwelkomen in ons huis in Sanur. Wij betreuren het ontzettend dat wij niet volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan. Onze welgemene excuses hiervoor aan u.

Wij streven er continu naar om onze gasten de beste diensten en faciliteiten aan te bieden. Wij waarderen uw feedback en hebben ons team hierover geïnformeerd.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in Prama Sanur Beach Bali.

Met vriendelijke groet,

Ira Kusumadewi

Marketing Manager

Erg verslechterd met de jaren

Annie, 4-7-2017

Na 5 jaar weer terug in Prama Sanur. Erg verouderd hotel en toe aan renovatie. Fikse vochtproblemen. 1e kamer schimmel, 2e kamer lekkage boven het bed na fikse regen, 3e kamer oké. Strand blijft het mooiste van Sanur al zijn er veel bedjes stuk. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Management doet niks aan klachten behalve wijn of anders aanbieden, jammer. Een hotel wat geen 4 sterren waard is. Prijs te hoog, vooral in Bamboo bar en overige. Nu teveel Chinezen bezoekers die erg luidruchtig zijn en brutaal, jammer. We gaan zeker terug naar Sanur maar Prama was soms Drama, wederom jammer.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prama Sanur Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prama Sanur Beach in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prama Sanur Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prama Sanur Beach scoort een 8.24 uit 10 op basis van 471 reviews.