Bali
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Prama Sanur Beach***** bij :

456 reviews over Hotel Prama Sanur Beach in het Nederlands

Vergane glorie

Peggy, 9-8-2017

Het hotel is groot en van alle faciliteiten voorzien. De inkomhal is mooi maar als je in een niet-gerenoveerde kamer terecht komt heb je pech ! Dit was bij ons het geval aan het einde van onze rondreis door Bali. We hadden dit als upgrade-hotel genomen maar dit is absoluut geen 4 sterren waard, max. 3. We kwamen terecht in een afgeleefde kamer, schimmel in de douche, loszittende stopcontacten, lekkende airco enz... Toen we om een nieuwe kamer vroegen werden we afgescheept met de smoes dat dit een gerenoveerde kamer was. Als tegemoetkoming mochten we van het management in het 'club-gedeelte' ontbijten en kregen we ook afternoon tea. Toen wij er waren (eind juni) was het absoluut niet druk, ruimte zat aan de zwembaden. Verder zit je vlak aan het strand en heb je keuze genoeg om ergens te gaan eten, restaurants en warungs genoeg in de buurt.
Gereisd met partner in juni 2017
Stefan Stefan Mueller,

Geachte Peggy,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Prama Sanur Beach Bali met ons te delen op Zoover. Het is een genoegen om uw wederom te verwelkomen in ons huis in Sanur. Wij betreuren het ontzettend dat wij niet volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan. Onze welgemene excuses hiervoor aan u.

Wij streven er continu naar om onze gasten de beste diensten en faciliteiten aan te bieden. Wij waarderen uw feedback en hebben ons team hierover geïnformeerd.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in Prama Sanur Beach Bali.

Met vriendelijke groet,

Ira Kusumadewi

Marketing Manager

Erg verslechterd met de jaren

Annie, 4-7-2017

Na 5 jaar weer terug in Prama Sanur. Erg verouderd hotel en toe aan renovatie. Fikse vochtproblemen. 1e kamer schimmel, 2e kamer lekkage boven het bed na fikse regen, 3e kamer oké. Strand blijft het mooiste van Sanur al zijn er veel bedjes stuk. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Management doet niks aan klachten behalve wijn of anders aanbieden, jammer. Een hotel wat geen 4 sterren waard is. Prijs te hoog, vooral in Bamboo bar en overige. Nu teveel Chinezen bezoekers die erg luidruchtig zijn en brutaal, jammer. We gaan zeker terug naar Sanur maar Prama was soms Drama, wederom jammer.
Gereisd met partner in juni 2017

heerlijke vakantie

ans, 24-6-2017

Heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel. We hadden 2 gerenoveerde tuinzicht kamers met een verbindingsdeur. Kamers waren keurig, niks ontbrak en werden goed schoongemaakt.

Ontbijtbuffet was erg uitgebreid, lunchgerechten aan het zwembad waren ook goed. Avondeten hebben we niet gedaan in het hotel dus geen mening hierover.

Zwembad lekker groot en heerlijk van temperatuur, altijd bedjes vrij. Er werd wel wat aan handdoek leggen gedaan maar er waren toch altijd bedjes genoeg. Ook een mooi kinderzwembad met glijbaantjes aanwezig. Wandelpad oversteken en je stond op het strand.

Er was geen animatie tijdens de meivakantie, maar 's avonds is het in de bamboobar aan het strand lekker zitten en anders ga je de straat in.

De ligging is aan de rand van Sanur, maar buiten het hotel was gelijk een lange straat vol met restaurantjes en winkeltjes. Favoriet was restaurant Tropical en Jepon, heerlijk eten en gezellig zitten. Wil je iets goedkoper eten dan kun je aan het strand linksaf de 1e en 3e warung nemen, ook lekker en met de voetjes in het zand. Al met al, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in april 2017

Geweldige huwelijksreis!

Lynn Koes, 20-4-2017

Het personeel doet er alles aan om je een onvergetelijk verblijf te geven. Ze leggen je compleet in de watten. De kamers zijn mooi gerenoveerd en prima in orde. Omdat we op huwelijksreis waren, kregen we een upgrade én een mooi versierde kamer. Super natuurlijk. Er is een heerlijke bar en verschillende restaurants met goed eten. En het zwembad........ super!!!!!
Gereisd met partner in juni 2016

kan mooi zijn

J.verstrenge, 17-4-2017

Bij aankomst een vreselijke kamer toegewezen,na het.zien van 3 andere kamers eindelijk een kamer in het nieuwe gedeelte gekregen hiervoor moesten wij wel €200 bijbetalen voor de rest een prettig verblijf gehad heerlijk gegeten bij mamma putti iets verder dan mercure hotel
Gereisd met partner in september 2016

Verouderd hotel

Duncan, 14-4-2017

Na twee kamers kregen wij eindelijk een gerenoveerde kamer deze zijn een stuk beter. Alleen hebben ze in het hele hotel een probleem met vocht en dat zie je overal.
Gereisd met partner in april 2017

In een woord geweldig

Hugo, 24-3-2017

Service en personeel geweldig goed en vriendelijk. Een minpuntje is dat de kamers aan renovatie toe zijn, maar daar wordt aan gewerkt. Over wat er geschreven werd over handdoekjes leggen, dat doe onze eigen landgenoten, sommigen zijn zelfs zo brutaal dat ze 2 ligbedden aan het strand en aan het zwembad nemen. Zelf ben ik altijd vroeg aan het zwembad/strand en blijf daar dan tot het ontbijt. Maar normaal zijn er om half acht nog geen 10 ligbedden bezet.
Gereisd met partner in februari 2017

Wie houdt van het spelletje handdoekje leggen

Sophia, 15-3-2017

Mooie kamers en vriendelijk personeel. Het komt allemaal erg massaal over. Vooral het gebouw is niet mooi. Er wordt 's avonds vaak iets georganiseerd. Maar een heel grote ergernis is het handdoekje leggen wat al om 5.30 begint. Menigmaal komt men pas tegen twaalf uur opdagen.

Daarom komen wij hier niet weer.

Een goed gelegen hotel.

P en A, 9-3-2017

Bij aankomst kregen wij een kamer toegewezen die niet was gerenoveerd, was geheel uitgeleefd, douche was een en al schimmel. We hebben toen om een gerenoveerde kamer gevraagd, werd gelijk opgelost, kregen een hele mooie kamer in het clubgedeelte.

Schoonmaak van de kamer was zeer goed.

Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en vers, je kon niet bedenken wat ze allemaal hadden.Voldoende ligbedden, parasols en bomen aan het mooie strand. Een prachtig groot zwembad, er was ook een mooi kinderbad.

Verzorgde tuin, waren wel met renovatiewerk bezig, geen hinder van gehad.

Jammer dat er zo veel overwinteraars waren, die jaarlijks terugkomen, hadden al vroeg in de ochtend hun handdoeken op de strandbedjes gelegd.

De openbare toiletten binnen alsmede buiten bij het zwembad mochten wel vaker schoongemaakt worden, waren vaak niet fris.

Al bij al een goed hotel.

Gereisd met partner in februari 2017

Mooi hotel in Sanur aan het strand

Margreet, 5-3-2017

Heerlijk ontbijtbuffet.

Aan het strand. Mooie zwembaden

Groot hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prama Sanur Beach in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prama Sanur Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prama Sanur Beach scoort een 8.39 uit 10 op basis van 463 reviews.