Hotel Mercure Resort Sanur ****

8,5

231 reviews over Hotel Mercure Resort Sanur in het Nederlands

Zeer mooie vakantie!

Dean, 18-9-2017

Van 27 mei 2016 t/m 12 juni 2016 hebben wij hier heerlijk onze vakantie gevierd. Het hotel ligt direct aan het strand naast hotel Prama Sanur Beach. De kamer was wel verouderd maar zeer schoon. De excursies hebben wij via Facebook groep ''vrienden van Bali'' geboekt via een lokale gids. Voor omgerekend €30,= per dag heeft deze gids ons 4 dagen de mooiste plekjes van Bali laten zien. Het ontbijt was voor ieder wat wils en de cappuccino is daar zeker een aanrader. Het hotel heeft helaas geen pin automaat maar hotel Prama Sanur Beach wel, hier namen wij onze contanten op en is een beveiligde pin automaat. Aan het strand kun je je heerlijk laten masseren voor omgerekend €6,= a €7,= voor 60 minuten, zeker een aanrader. Aan de overkant, bij de hoofdingang, van het Mercure hotel, links van restaurant Flames zit een klein winkeltje voor eventueel sigaretten, water en frisdrank. Tevens zit hier ook een goede wasserette waar je een berg was voor weinig (€5,= waren wij ongeveer kwijt per keer) naar toe kan brengen. Wanneer je vanaf dit winkeltje naar links loopt kom je na ongeveer 5 minuten Warung Mama Putu tegen waar je overheerlijk kan eten voor omgerekend nog geen €10,= per 2 personen inclusief drinken. Wanneer je via de hoofdingang van Mercure naar rechts gaat en deze weg uitloopt komt je in een straatje met vele restaurantjes (via de hoofdingang van Prama Sanur Beach kom je hier ook). Wij aten ook vaak bij Warung Baby Monkeys, zeker een aanrader en niet duur. Al bij al een geweldige vakantie gehad. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in mei 2016

heel prettig

Jakob Verhage, 5-8-2017

De ligging direct aan strand en zee is prima. Het bedienend personeel is zowel in het restaurant als op de kamer excellent. Zelden zulke aardige mensen mee gemaakt. Het ontbijt is uitstekend. Het diner zou wel wat beter kunnen.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel

Danny, 27-7-2017

Mercure Resort is erg goed! Vriendelijk personeel, kamer wordt dagelijks goed schoongemaakt, service is redelijk, grootste en rustigste strand van Sanur, genoeg ligbedjes, meerdere malen per dag rijdt er een gratis shuttlebus van Mercure naar supermarkt Hardy's (tip: koop hier uw souvenirs) en ontbijt is uitgebreid. Diner en lunch kaart is niet zo uitgebreid en prijzi. Minpunt was, dat ze vaker niet dan wel verse sinaasappelsap hadden en dat soms de patat op was. Als je daar ging dineren, kreeg je soms een broodje vooraf, waarvan wij vermoeden dat het over was van de lunch of ontbijt. Enige nadeel van de service was, dat de airco was gaan lekken en hierdoor boeken waren beschadigd. Mercure wilde niks vergoeden, omdat het nog goed leesbaar was als het opgedroogd is. Airco hangt boven een stopcontact, wat ook brandgevaarlijk is.

Wij hadden geboekt via TUI, wat slecht is. Zij zeiden dat er geen hostess was van hun maatschappij, dat we onze vliegtuigstoelen niet konden veranderen (Emirates) en dat we geen dag extra konden blijven. Al met al kon het wel allemaal en er was wel hostess.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Resort Sanur bij:

Fantastische plek om te verblijven op Bali

D en T, 8-7-2017

Het is een prachtig resort. Zeer vriendelijk ontvangst en het personeel wilt alles voor je doen! Aantal kamers zijn aan vernieuwing toe en dan vooral de badkamer (hier waren ze ook al mee bezig). Het resort bevindt zich in een mooie tuin, wanneer je bij het strand aankomt is het er rustig, maar altijd genoeg ligbedden en handdoeken voor iedereen! Ontbijt erg uitgebreid en zeer goed. In de buurt genoeg leuke restaurantjes op loopafstand. Dagje Kuta is ook een aanrader, met de taxi is dit werkelijk maar een paar euro. Wij hadden voor 4 dagen een privé-chauffeur. Hij liet ons het hele eiland zien en bracht je onder andere op plekken waar nauwelijks een toerist te bekennen is, waardoor het nog mooier is. Spreekt goed Engels en via een Nederlands tussenpersoon te boeken. Dit is veel goedkoper dan wanneer je bijvoorbeeld ervoor kiest iets te boeken bij de reisorganisatie.

erg goed

auke, 5-7-2017

mooi hotel, goed ontbijt.

ligging is goed, en gelegen naast een gezellige straat met restaurants.

vanuit sanur alles goed te doen met de taxi.

prijs / kwaliteit verhouding is prima.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustig resort eenvoudig maar goed

Fred Hoogenboom, 24-6-2017

Eigenlijk vind ik er alles wel goed

we hadden een slecht lopende douche afvoer na de melding werd er direct op gereageerd om het te verhelpen dit lukte niet direct maar er kwam wel een fruit mandje met excuses

een slecht lopende afvoer kan thuis ook gebeuren en moet je als je loodgieter belt ook afwachten wanneer het verholpen word

de kamer schoonmaker excuseerde zich iedere keer ook voor het ongemak wij zaten er gelukkig niet zo mee we konden nog douchen water liep via ander putje in badkamer weg en er bleef geen vuil water instaan

het resort heeft in de morgen een eenvoudig goed ontbijt met vriendelijke bediening in restaurant

het resort ligt direct aan zee met gratis strandbedjes

vlak bij winkeltjes van locale bevolking houtsnij werk etc.

prijs kwaliteit van resort is gewoon heel goed

hoop snel weer te gaan

Bali is geweldig!

Daphne, 14-6-2017

Het hotel is goed onderhouden, maar de kamers zijn enigszins gedateerd. De gerenoveerde kamers zijn wel van deze tijd. Ontbijt is prima en voor ieder wat wils. Het centrum van Sanur is op loopafstand, maar voor weinig geld pak je ook een taxi. De mensen zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. We hebben een fijne tijd gehad op Bali!

Geweldig

Nanette, 28-5-2017

Alles was perfect. Eten was heerlijk, de huisjes prachtig. En de werknemers, zo vriendelijk heb ik ze niet eerder meegemaakt!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Mooi hotel maar kamers gedateerd

Alfons Houben, 25-5-2017

Het mercure heeft een nooi aangelegde tuin en ligt direct aan het strand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed alhoewel de keus iets gevarieerder mocht. De kamers zijn wel aan een opknap beurt toe vooral de badkamer was gedateerd. Het hotel zelf heeft geen entertainment dus de avond in Sanur door gebracht. Al met al als je van rust houd een heel geschikt hotel
Gereisd met partner in mei 2017

Redelijk; maar voor die prijs verwacht je meer!

JvZ, 21-5-2017

Goed hotel, maar max 3*** waardig; zeker geen 4 sterren (meer!)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Resort Sanur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Resort Sanur in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Resort Sanur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Resort Sanur scoort een 8.46 uit 10 op basis van 232 reviews.