Beoordelingen Hotel Bumas***

Bumas***
166 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Bumas***
Jalan Bumi Ayu 4, ID-80228, Sanur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bumas*** in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bumas*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Bumas scoort een 7,1 uit 10, op basis van 166 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bumas*** in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bumas***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Bumas*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 123 vakantiefoto's van Hotel Bumas*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Bumas*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Indonesië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bali. Vergelijk Hotel Bumas*** met andere accommodaties in Sanur.
Even geduld a.u.b.

7,7
5,3
6,7
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Rustige plek"vertalen
Martha
6,0

17-10-2013 Het hotel is een leuke plaats voor als je veel op pad gaat. Je kan er prima zwemmen en lekker relaxen bij het zwembad en de kamers zijn gewoon normaal, geen overdreven luxe. Maar dat moet je ook niet verwachten voor de prijs kwaliteit verhouding. Badkamer was wel extreem smerig.

In September waren er veel ouderen, en wij zijn jonge mensen van midden twintig dus dat was voor ons wel jammer.

Het eten is simpel en je heb niet veel keus. Voor een paar dagen is dat absoluut geen probleem maar als je er van plan bent langer te gaan verblijven komt het wel je strot uit na een aantal dagen en verlang je naar wat anders.

met partner, Juni 2013
"Goede uitvalsbasis voor uitstapjes en ontspanning"vertalen
Inge
6,0

12-07-2013 Wij hebben hotel Bumas geboekt met het idee hier niet het gehele verblijf te blijven, we hadden nog plannen om een paar dagen naar Flores en Komodo eiland te gaan. Bumas is een prima uitvalsbasis om andere dagtripjes te boeken. Het hotel is lekker rustig, als je de straat uitloopt zit je zo in de 'drukte' als je dat wilt. overigens niet te vergelijken met Kuta, wat schreeuwend druk was.

We hadden wat reviews gelezen op zoover over het ontbijt maar het is wel waar: onwijs karig.. droog brood (wat je overigens kan roosteren, + puntje) met boter, stroop, koffie, thee en pannenkoeken. Ook was er bami en fruit (ook + puntje). Op verzoek maken ze scrambled eggs voor je, dus ook zeker doen voor de afwisseling.

Jammer dat de wifi niet in de kamers komt, maar er is dan wel gelijk een gezellig ontmoetingspuntje in de lobby, waar iedereen even z'n mail komt checken. Leuke mensen ontmoet hierdoor.

Staff altijd vriendelijk.
Zwembad mag wel eens schoongemaakt worden, tegels voelen erg vet aan.

met partner, Mrt. 2013
"Leuk maar simpel hotel"vertalen
royzwierlink

11-04-2013 heel mooi aangelegde tuin erg gezellig veel nederlanders

met jonge kinderen, Mrt. 2013
"Prima"vertalen
ari
7,0

20-03-2013 eenvoudig maar prima hotel voor een goede prijs. 1 zwembad had een groot kinderdeel (stonden geen speeltjes of glijbaantjes ofzo) en het ligt lekker rustig in een mooie tuin , met veel schaduw. (het was te warm in de zon) toch loop je de straat uit en zit je in het centrum, ideaal. je steekt de weg over en gaat door een straat of ander hotel naar het strand. wij hadden gewoon zelf wat broodbeleg meegenomen. het is geen 5sterren ontbijt, maar dat weet je voor die prijs. wifi moet je betalen maar de code is elke dag dezelfde dus je hoeft maar voor 1 dag te betalen. onze kamer (118) was ruim, het bed prima (beddengoed wel beetje vies) de badkamer heel ruim wel gedateerd.

met jonge kinderen, Dec. 2012
"War voor je geld"vertalen
Patrick
8,0

07-01-2013 Bumas is gewoon een goed hotel voor de prijs die je betaald. Onze 3 persoonskamer was erg ruim. Airco werkt prima. Badkamer is goed bruikbaar en ruim. Toilet geen probleem. Het ontbijt is karig, en ja je moet wel eens om een bordje of glas vragen. Ze bakken of koken op verzoek gewoon een eitje voor je. Lekkere zwembaden voor je kamer in een mooie tuin. Onze dochter heeft ervan genoten. Koelkast op de kamer is prima. Mooie tuin van het complex. Kamers worden netjes schoongemaakt iedere dag. Op 10 minuutjes lopen van het strand. Bedden huren bij anjani. Prima restaurantje aan het strand. Wij komen graag nog eens terug. En als iemand voor dit geld een 5 sterren hotel verwacht, nee dan moet je dat ook betalen.

met jonge kinderen, Dec. 2012
"Prima maar het hangt wel van jezelf af."vertalen
Han Solo
9,0

07-01-2013 Prima rustige accommodatie op loopafstand van het strand met 2 mooie grote zwembaden in prachtige tuin waar andere (grote luxe) hotels niet aan kunnen tippen. Ideaal voor verblijf met kinderen. Servicegericht en vriendelijk personeel. Ontbijt niet bijzonder maar je kunt er ook zelf wat van maken. Snap klachten van sommige mensen niet. Als je je mond opentrekt probeert het personeel er alles aan te doen om 'problemen'op te lossen. Kamer (147) voor 3 personen op begane grond aan zwembad was ruim en schoon. Elke dag keurig schoongemaakt. Badkamer geen toonbeeld van luxe maar functioneel voor deze prijsklasse. Ontbijt is wennen maar aanvullend kun je gewoon een omelet of ander soort ei bestellen. Jusd'orange is aanmaak maar dat is NORMAAL in Azië! (ooit wel eens sinaasappels zien groeien op Bali?). Ook handig is om zelf voor wat aanvullingen te zorgen als smeerkaas of jam. Koelkast op je kamer kost 3 dollar per dag en is aanrader. Tip: neem een waterkoker mee voor thee/koffie op je kamer.

met partner, Dec. 2012
"We komen zeker terug"vertalen
Sonja
7,0

07-01-2013 Hotel Bumas is een typisch Balinees hotel , onze kamer zag er wat gedateerd uit maar wel goed schoon, als we op ons terras zaten hadden we een uitzicht op de twee zwembaden en de prachtige tuin en dat maakte veel goed.het hotel ligt midden in het centrum en vlakbij het strand , alles is makkelijk aan te lopen. Het personeel in de keuken is wat minder maar bij de receptie is de service uitstekend. Prijs/kwaliteitverhouding is goed

met partner, Dec. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
w & s
1,0
1,0

15-12-2012 Bumas ziet er van buiten mooi uit maar binnen is het een van de eerste in de gehele omgeving waarvan de toiletten geeneens doortrekken. Wij hadden logies ontbijt gereserveerd en kregen in het restaurantje van snauwende keukenpersoneel te horen dat we moeten betalen. Tegen rijke gepensioneerden willen ze wel aardig zijn. WiFi waar je voor moet betalen is er enkel tot t eerste zwembad, niet in je kamer. Meneer de eigenaar is een groot chagrijn en doet alsof ie geen Engels spreekt tot je over geldzaken begint. Niets dan alleen gepensioneerde Nederlandse toeristen die ronddobberen in het zwembad maar wel heel lief zijn.

met partner, 2012
"Niet nog een keer"vertalen
E.Rietveld
4,0
4,0
2,0

20-11-2012 Geen schoonmaak. Emmertje met vies water ging van kamer tot kamer mee maar bleef buiten staan. Ontbijt? Niet waard om zo genoemd te worden. Elke morgen een gevecht om bordjes , glazen en kopjes. Koude nasi of bami. Aangelengde jusd'orange en jam.
. Als je de wc doortrekt hoor je het pruttelen in het bad en als een douche neemt komt de rioollucht je tegemoet. Ze bieden geen lunch of diner maar er is ook geen capaciteit om zelf een soepje of zo te maken of een bakje koffie dat wel naar koffie smaakt. Als je in de avond een flesje bier wilt hebben wordt er doodleuk gezegd dat het op is, terwijl de koelkast voor je er vol mee staat. Als je de receptionist er op wijst , zegt hij dat hij die niet gezien had.
De vloer wordt een beetje geveegd maar gedweild wordt er nooit.
Mijn ouders wilden graag nog een keer naar Indonesië voor ze het fysiek niet meer konden, helaas is het niet geworden wat ze ervan gehoopt hadden.

met partner, Nov. 2012
"Leuk kleinschalig, centraal gelegen hotel!"vertalen
C&M
8,0

28-12-2012 Wij zijn net terug van 2 weken hotel Bumuas, te Sanur. We hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad!

Kleinschalig hotel waarbij vrijwel iedere kamer gelegen is aan één van de twee zwembaden die het hotel heeft, gelegen in een mooie tuin! Prima, vrij grote kamer met groot tweepersoonsbed. De badkamer is wat verouderd, ongeveer 5 minuten wachten totdat het water warm wordt. Iedere dag wordt keurig de kamer schoongemaakt.

Het ontbijt 'buffet' is wat minder in vergelijking met andere hotels. Brood om te roosteren, stroop/ jam. Stukjes watermeloen, opgerolde pannenkoekjes, gebakken banaantjes of ananasjes en iets van nasi. En je kunt een gebakken of gekookt ei bijbestellen. Tot slot sapje/koffie/thee . Als je het hotel uitstapt heb je rechts in het kleine straatje een Warung (Lilla genaamd). Hier kun je voor 39.000 RP (+- 3,25 euro) een Amerikaans ontbijt bestellen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?