Bali

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Swiss Grand Bali**** bij :

1 review over Hotel Swiss Grand Bali in het Nederlands

keurig hotel met mooie grote kanmers

peter driessen, 6-3-2010

We zijn net terug van 10 dagen bali. Hotel the grand bali is een mooi hotel in stijl. Kamers zijn zeer groot met douche en bad. Het enig wat aan de kamer ontbrak was een haar föne. We hadden een kamer gericht op de tuin. Je kunt ook een kamer met uitzicht op het zwembad hebben. Zijn wat duurder en je hebt wat minder privay.

Personeel is bijzonder vriendelijk en zeer corret. Het hotel ligt niet rechtstreeks aan het strand. Hotel beschikt wel over een privestrand. Met shuttle bus wordt je hier naartoe gebracht. Lopen kan ook. is ca. 20 minuten.

We hebben alleen ontbijt genomen. Ontbijt is niet westerse geörienteerd. Maar een soort kaas en een soort vlees. Verder zijn er diverse warme gerechten en veel fruit.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Grand Bali in Nusa Dua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Grand Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Swiss Grand Bali scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.