Bali
9,2

Uitstekend

5 reviews over Hotel Club Med Bali in het Nederlands

Fantastische plek! Wij gaan zeker terug

De Jong, 1-5-2016

Wat hebben wij een heerlijke en fantastische vakantie gehad. Het eten was echt heel erg goed aparte gedeeltes om te zitten en het restaurant the Deck is een hamburger aan te raden:) kamer prima wij nemen de volgende een kamer met balkon, dit was voor ons (met kleien kinderen) echt een gemis. Wat ligt deze club er mooi bij heel ruim opgezet zodat je altijd de drukte en de rust kunt vinden. Top locatie!!
    Gereisd familie in augustus 2015

Geweldige locatie, mooi en groot strand

REIZIGER, 28-3-2013

Dit clubdorp ligt direct aan een groot strand, heeft een enorme tuin met palmbomen, overal heerlijke ligbedden in deze tuin en op het strand. Het eten en de service is echt geweldig. Vriendelijk personeel kortom een heerlijke plek voor een strandvakantie op Bali.
    Gereisd met partner in maart 2013

fantastisch maar wel duur

Mike, 3-5-2012

club med nusa dua is een mooie plek om te vertoeven maar je komt dan bijna niet van het terrein af om bali te zien er zijn veel dingen te doen en het buffet is grandioos ik heb het nog nooit zo groots gezien, je weet niet waar je beginnen moet. alles is inclusief, behalve de gemotoriseerde sporten.Het zwembad is klein en heel warm het strand is ook klein en er zijn veel rotsen.dat is het enige wat nadelig is voor het geld wat je betalen moet. Een dagkaart kost ongeveer 700.000 rupiah is van 'smorgens tot 18.00 uur. Een minimale verblijf bij boeking is 3 dagen, per overnachting voor twee personen is de prijs daar 500 us dollar.Als je Bali wilt zien moet je hier niet heen gaan, hier ben om te relaxen en om verwent te worden.Het terrrein is groot inclusief een kleine 9 hole golfcourse,diverse tennisbanen een voetbalveld, trapeze als in een circus en een groot zonne terrein met veel ligstoelen en tafels en bars om de dorst te lessen.
    Gereisd met vrienden in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Med Bali**** bij :

Mooie start van een geweldige reis

Emma van der Avoird, 10-4-2012

Voordat we aan een rondreis door Bali begonnen brachten we 2 nachten in Club Med door. We waren aangenaam verrast door de schoonheid van de Club Med. Alles is er perfect verzorgd, het lijkt wel of het gras met de hand wordt geknipt. Toen we 's ochtends de kamer uitkwamen stonden we oog in oog met varanen, een heel bijzonder ervaring. Ik heb al veel Club Med's gezien maar dit was de eerste in Azië, wel prettig om nu eens alleen maar Engels te spreken ipv Frans. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam, niets was hen te veel. Het zwembad lijkt wel een vijver door de mooie stenen en het water was lekker warm. De kamer was ook prima, mooi en schoon. Wij gaan zeker weer eens terug als we weer een bezoek aan Bali brengen.
      Gereisd met vrienden in maart 2012

Vol belevenis en inspiratie

Pim de Rooij, 29-9-2009

Wij hebben twee nachten mogen doorbrengen bij het prachtige Club Med op Bali.

Met geweldig weer hebben we mogen genieten van het heerlijke eten en de rust en belevenissen daar omheen.

Er is voor ieder wat te doen en ook voor kinderen is er genoeg te beleven.

Onze kamer werd prima schoongehouden, over de service absoluut niets te klagen.

Al met al een paar topdagen gehad!

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Med Bali**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Bali in Nusa Dua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Med Bali scoort een 9.15 uit 10 op basis van 5 reviews.