Hotel Puri Dajuma Cottages ***

9,5

7 reviews over Hotel Puri Dajuma Cottages in het Nederlands

Rustige comfortabele bestemming

Yolande, 11-9-2016

Lekker, gezond ontbijten aan een zeer rustig strand. Waar je bij eb uren kunt wandelen en geen mens tegenkomt. Op en top service de gehele dag. Nieuwe luxe villa's en sfeervolle cottages. Twee prachtige zwembaden. Restaurant top. Als je van vertier en drukte houdt, ben je hier aan het verkeerde adres. Duidelijk, alleen voor de rustzoeker. Wij hadden er een heerlijk verblijf, als afsluiting van onze individuele rondreis Bali.
Gereisd met partner in juli 2016

Paradijsje aan een verlaten strand

syl, 6-9-2011

We verbleven drie dagen in de prachtige Silver Suite met onze twee kinderen. Prachtige appartement met alles erop en eraan, keukenblok, complete badkamer met veel handdoeken en badschuim e.d. Alle andere kamers hebben verbindingsdeuren, dus deze zijn ook geschikt voor families met kinderen.

Het personeel is supervriendelijk en professioneel, van de ontvangst tot bij het uitchecken. Heerlijk eten, zalige massage (gratis bij drie nachten)

Het ligt aan een stil strand, bij aankomst was er een ceremonie bezig, waar we meteen voor uitgenodigd werden. Op het terrein worden ook enkele malen per week danslessen gegeven aan de kinderen uit het dorp, erg leuk om te zien.

Verder prachtig zwembad, mooi strand om langs te wandelen bij eb (voor vloed komt het water tot aan het muurtje van het hotel), geen verkopers of andere hotels in de buurt. Heerlijk voor rustzoekers. Anderhalf uur rijden naar de haven om te gaan snorkelen bij Menjangan eiland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Ligging erg mooi en verzorgd

ben.emie, 1-4-2011

Een prettige ruime kamer met overal de typisch balinese bloemetjes. Tot bij de toilet rol toe. Bovendien bij aankomst een fruitschaaltje!

Op je terras is het heerlijk zitten, evenals in de mooi verzorgde tuin, met uitzicht op de oceaan.

In de directe omgeving is weinig te doen, maar met excursies is dat opgelost.

Het eten was lekker, de bediening prettig. Heerlijk om een paar dagen tot rust te komen.

Gereisd met partner in maart 2011

Paradijs!!

M. Vooges, 1-1-2010

In dit hotel kom je helemaal tot rust, mooie kamers (zonder tv) heerlijk eten. Prachtig gelegen aan de oceaan met veel golven.
Gereisd met partner in september 2009

Super resort

Yvonne en Han, 12-12-2009

Een heerlijk en mooi resort, lekker eten, mooie ligging, erg lieve mensen, huisjes schoon en zeer bijzonder "de buitendouche". Dit resort is echt de moeite waard. Het achterland is puur natuur, dus ook niet veel te beleven, je moet er echt op uit met taxi of de mogelijkheden die het resort bied (excursies) Wij hebben wat excursies gedaan met onze chauffeur Alit (medewerker resort) liet ons veel zien, vertelde veel over Bali,cultuur,religie etc. Alit is een echte aanrader. Kom hier graag terug. Dit resort moet je zien om heerlijk te relaxen.
Gereisd met partner in oktober 2009

Kevin & Patricia, 24-11-2007

Wij hebben hier onze eerste dagen in Bali door gebracht en dat was echt heerlijk! Je kunt hier heerlijk tot rust komen op het complex. Buiten het complex is er niet veel, wel zijn we vanaf hier een dag gaan snorkelen op Menjangan. Ruime kamers, mooi zwembad en goed eten. De spa was ook heerlijk! Kortom een geweldige locatie om een paar dagen te relaxen.
Gereisd met partner in augustus 2007

wij, 18-1-2007

Heerlijk hotel, heel rustig. Je moet er dus wel van houden dat je bijna geen toeristen ziet. Hele ruime kamers, met een hemelbed. Bad en een douche buiten. Het is een drie sterren hotel, maar is zeker een ster te weinig. Zijn ook in Sanur geweest in een drie sterren hotel, nou dit is echt veel mooier! Ontzettend vriendelijke personeel, goed restaurant, volgens ons ideaal hotel voor honeymoners. Ook een mooi en schoon zwembad. Zeker een aanrader om een paar dagen te relaxen. Hebben ook een spa, geen gebruik van gemaakt dus geen ervaring. Hebben ook internetsite. dajuma.com
Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Puri Dajuma Cottages bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Dajuma Cottages in Negara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Dajuma Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puri Dajuma Cottages scoort een 9.45 uit 10 op basis van 10 reviews.