Hotel Puri Lumbung

7,8

7 reviews over Hotel Puri Lumbung in het Nederlands

Schitterend gelegen

Daniel, 6-1-2015

Dit hotel ligt in een werkelijk schitterende omgeving. Ook het idee van het hotel vind ik leuk, al is het op sommige punten wat behelpen. Wij hadden een verbouwde rijstschuur als kamer, beneden een zeer grote badkamer. Je ontkomt er echten niet aan insecten e.d. Boven was de slaapgelegenheid. Netjes voor een 3e bed gezorgd voor onze zoon, eveneens onder een klamboe, wat geen overbodige luxe is. 's nachts komt de plaatselijke muis ook op bezoek als je geluk hebt ;-) (bij ons dus!) Het ontbijt is ok, maar niet uitgebreid. Het hotel beschikt niet over een zwembad. Buitenom het hotel is er niet veel te beleven. Wel hebben wij een stevige wandeling met een gids gedaan, naar 2 watervallen. Dit is een stevige wandeling maar absoluut een aanrader. Prachtige natuur. Kortom, wij vonden het een prachtige locatie, echter wat primitief verblijf, dus 2 nachten was voor ons genoeg.
Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Prachtig gelegen !

Ronald, 7-8-2014

Dit hotel ligt prachtig aan de rijstvelden. Het uitzicht loopt door tot aan de zee.de bingalows zijn gebouwd naar de stijl van de oorspronkelijke rijstdroogschuren. Onze bungalow was netjes en schoon wel moet je een trap op om daar te komen. Het personeel is vriendelijk en het eten bovengemiddeld. Ga op trekking met een gids uit het dorp en je verbaast je over de vele geuren en smaken onderweg. De wandeling is pittig door de hitte en de vele hoogteverschillen.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Prachtig gelegen resort

Hans, 28-9-2012

Prachtig gelegen resort. Uitgangspunt voor diverse uitstapjes o.a. naar de Buyan- en Tambligan-meer.

Authentieke huisjes met uiitzicht op de rijstvelden.

Goed restaurant, maar een karig ontbijt.

Prijs-/kwaliteitsvberhouding klopt niet helemaal.

Gereisd met partner in augustus 2012

prachtig gelegen

peter, 28-9-2011

huisjes prachtig gelegen op de berghelling. Dus mooi uitzicht vanaf je balcon of terras. Beetje gehorig (hout). Redelijk goed restaurant, maar relatief duur.
Gereisd met partner in september 2011

Leuk om kort te verblijven.

suzanne_maria, 14-6-2011

Het is leuk om hier een paar dagen te zijn maar behalve wat excursies is hier weinig te beleven. Het dorp is s'avonds uitgestorven.

Je kan wel redelijk goed eten in het hotel maar daarna is er niets te doen.

De kamers zijn somber en wij hadden een heel grote muis onder ons bed.

Zo groot dat hij een tas onder het bed had getrokken.

De oerwoudwandeling is heel leuk en vraag dan naar de gids Yuri, die vertelt echt heel veel. Je moet wel goed ter been zijn maar ik ben geen echte wandelaar en heb het ook gehaald. De tempelexcursie was wel teleurstellend.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Middenin de binnenlanden met uitzicht op zee

Jeroen, 6-4-2011

Puri Lumbung ligt middenin de prachtige binnenlanden van Bali. De hutten liggen liggen aan lieflijke rijstvelden die speciaal voor de gasten van Puri Lumbung lijken te zijn aangelegd. De kamers liggen op de 1e verdieping van de hutten en vanaf de balkons heb je een waanzinnig uitzicht; bij helder weer is de kuststrook te zien die 20 kilometer verder ligt.

De kamers zijn goed en passen bij de omgeving, met voornamelijk hout en riet. De inrichting had nog wel iets beter gekund: de goedbedoelde spaarlampen geven ongezellig licht en door het ontbreken van gordijnen is het 's ochtends vroeg al erg licht in de kamer. De badkamer is prima, met een goede, warme douche en naar goed Balinees gebruik met een open tuintje in de badkamer.

Het restaurant van Puri Lumbung is behalve voor het ontbijt ook een aanrader voor lunch of avondeten. Er is voldoende keuze en ook hier heb je weer prachtig uitzicht op de omgeving. De toetjes kun je beter voorbij laten gaan, zoals op wel meer plekken op Bali.

Gereisd met partner in maart 2011

Gelegen in grote tuin, mooie vergezichten.

angela kuijlaars, 16-9-2010

Puri Lumbung Cottages is een prima accomodatie gelegen in een prachtige, grote tuin met mooie uitzichten op bergen en rijstvelde. "hutten" hebben bijna allemaal een prachtig uitzicht. Goed restaurant. Vanuit hier kun je prachtige wandelingen maken. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Puri Lumbung bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Lumbung in Munduk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Lumbung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puri Lumbung scoort een 7.78 uit 10 op basis van 8 reviews.