Bali

Uitstekend

21 reviews over Vakantiehuis Villa Saffraan in het Nederlands

Meer dan fantastisch

Luud en Jacqueline, Frank en Angela, 19-5-2017

Wij, Luud en Jacqueline, mochten weer genieten van villa Saffraan. Voor onze vrienden was het de eerste kennismaking met Bali. Was voor hun een openbaring. Wij hebben met z'n 4-tjes een onvergetelijke tijd gehad. Een prachtig keurig onderhouden villa. Een geweldige staf. Zeker de lieftallige Kadek die ervoor zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Ze zorgt voor je ontbijt, lunch, diner (en wat kan ze heerlijk koken). Ook zorgt ze voor vervoer om je naar de leukste plekjes te brengen. De tuinman Putu, die zorgt dat de tuin er iedere dag keurig uitzien en ook zorgt dat het zwembad schoon is. Twee weken Bali zijn voorbij voordat je het weet. We hebben ons heerlijk kunnen ontspannen en genoten van de vele mooie dingen die Bali te bieden heeft. Vergeet ook niet een tracking te maken door de Mayong. Gids Putu geeft heel helder uitleg over de lokale gebruiken en maak je kennis met een stukje authentiek Bali. Na afloop krijg je van Ria een overheerlijke uitgebreide lunch.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Zalige villa! Erg van genoten!

Eddy en Francine, 28-3-2017

Een echte aanrader! Vriendelijk personeel en heel lekker eten!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Paradijs

Philippine, 31-3-2016

Een week lang hebben we genoten van deze prachtige plek samen met ons zoontje van 2,5 jaar. De grote tuin met veel privacy en het ruime zwembad waren geweldig. Ons zoontje vermaakte zich ook enorm goed onder de boom bij het hekje naar het strand in het zand met het speelgoed wat er bij het huis aanwezig was. Alle gerechten die Kedek, de enorm vriendelijke kok, kookte waren verrukkelijk. Wat een luxe om hier te mogen verblijven. Als we plannen hebben om weer naar Bali te gaan komen we zeker terug!
Gereisd familie in december 2015

Ge-wel-dig

van der Wiel, 20-10-2015

Wij hebben 10 dagen zeer genoten in Villa Saffraan. Het personeel was super vriendelijk, kunnen super super lekker eten maken. Elke ochtend, middag en avond stond het weer voor ons klaar. De villa is erg netjes en werd goed onderhouden door het personeel, ook de tuin werd elke dag onder handen genomen. Met alle vragen konden wij terecht bij het personeel. We hadden prachtig zicht op zee met zonsopkomst en zonsondergang, erg indrukwekkend. In het Noorden is het minder toeristisch dan in het Zuiden. Ook de fiets tour door de bergen en natuur waren indrukwekkend.

Dit is zeker een bestemming waar wij terug gaan komen!

Gereisd familie in juli 2015

Fantastisch.........Aanrader

MARIANNE VAN OLST, 18-10-2015

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in villa safraan, bijna drie weken met 7 volwassenen en een peuter. Wij hebben genoten om tussen de locals te zitten, en kunnen zien hoe het echte leven in bali is. En daarnaast mooie uitstapjes gemaakt.. "smorgens vroeg was het al warm, dus genieten in het zwembad.

Ontbijt, lunch en diner werd allemaal voor ons klaargemaakt door Kadeh. Wat hebben wij genoten van de staff, altijd bereid om vragen van ons te beantwoorden, of ons naar leuke plekken te sturen. We hebben scooters gehuurd, gedoken, met een boot wezen vissen, aan wave-surfen gedaan, Naar een waterval geweest, gegeten in een warung , .........teveel om op te noemen

Een vakantie om niet snel te vergeten, en zo fijn om dit met z'n allen (klein)kinderen gedaan te hebben.

Gereisd met vrienden in september 2015

Prima

Fam. Bontes, 2-9-2015

Heerlijk om hier uit te rusten, vanuit de villa veel dingen ondernomen. Snorkelen op Menjangan en Tulamben. Moutainbiken vanaf de berg. Dolfijnen spotten met de boot vanuit Lovina. Raften vlakbij Ubud, maar ook genieten van de luxe villa en het heerlijke zwembad. De kookkunsten van Kadek zijn subliem, echt Indonesisch.
Gereisd familie in augustus 2015

Droom villa!

Adri van Houwelingen, 18-8-2015

Met 6 volwassenen en 1 kind van 9, 17 nachten mogen verblijven in zo'n fantastische villa gewoonweg fantastisch! Uitermate vriendelijke staf, en heerlijke maaltijden bereid door Kadek, iedere dag werd alles gepoetst door Epi, en zwembad keurig onderhouden door Komang, en veilig gevoel met Security in de avond en nacht door Komang. Vaker op Bali geweest, en ook weleens in een stuk duurdere villa maar deze is prijs prestatie voortreffelijk! Ook Herman de Balinese chauffeur is top, en ook Putu de manager zorgt voor een super verblijf!
Gereisd met vrienden in januari 2015

super deluxe huis

fam. Zwinkels, 2-8-2015

toen de poort open ging waren we de ellende van 48 uur busreis snel vergeten. Het huis is gewoon geweldig mooi zwembad, aan het strand, geweldige tuin , en de bedden waren ook erg goed. De kamers elk met een eigen badkamer en airco. Wij waren met 7 pers en ieder voelde zich helemaal thuis. Kade verdiende ook een dikke tien , super lekkere maaltijden en de kamers waren elke dag weer schoon. Helaas moesten wij vanwege de as wolk in Java drie dagen van ons verblijf missen. de drie dagen die nog overbleven waren dan ook veel te kort. Wij zijn zeker van plan nog eens terug te komen het was gewoon genieten.
Gereisd familie in juli 2015

Toppunt van genieten...

Robert Jonker, 19-5-2015

Met ouders, partner en 2 kinderen 1 week Saffraan geboekt, maar we zouden spijt hebben als we niet een paar extra dagen eraan vast zouden plakken. 3 dagen langer dus!!

Alles was Perfect.; je voelt je werkelijk de koning: Het is een 5* hotel, maar dan voor jezelf. Kadeh kookte voortreffelijk, Putu ook erg lief en deed het huishouden; tuin 2 x per dag netjes gehouden door tuinman (plukte kokosnoten en maakte deze drinkbaar), behulpzame security en uiteraard Herman. Hij liet ons de mooiste plekjes zien en verteld je alles over Bali. Hij geeft tips en raad restaurantjes aan.

Zwembad was heerlijk; bedden top.

En zo kunnen wij nog even verder gaan. Na goed nadenken 1 minpuntje te noemen: de Wifi is niet altijd stabiel.

Wij komen hier zeker ooit nog terug.

Gereisd familie in mei 2015

Fantastische ligging!

Andre en Carla, 2-10-2014

Wij zijn hier geweest met 2 personen. We hebben genoten van de villa en het geweldige uitzicht!

Op de buren na is er geen toerist op het strand te bekennen, wat wij heerlijk vonden.

Kadek kan heerlijk koken, ze heeft ons elke keer weer verrast met heerlijke menu's. Ook de dagtrips die we met Herman hebben gemaakt waren allemaal perfect. Tip, laat Herman zelf de dagen indelen, dat doet hij helemaal goed.

Kortom niets dan lof over deze villa met z'n fantastische ligging en staff, een echte aanrader!

Wij hebben hier ruim 2 weken van mogen genieten!

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Saffraan in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Saffraan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Saffraan scoort een 9.73 uit 10 op basis van 21 reviews.