Bali
7,8

5 reviews over Hotel Sol Lovina in het Nederlands

Daniel, 4-8-2005

Sol noemt nu Sanuri. Neem geen standaardkamer wel deluxe kamer in bungalow, mooier en gezellig met open badkamer. De villa's zijn stukken duurder en lijken niet de moeite waard. Heel weinig volk (soms is de resto over de middag leeg), locals uit Java. Live music en soms dans. Geen ligzetels op strand (verkopers wachten je op maar zijn niet vervelend). Super vriendelijke service. Lunch en dinner (nochtans goedkoop: 3.5 euro voor buffet) kan beter in een local resto. Wel 3 uur rijden naar de luchthaven.
Gereisd anders in augustus 2005

Queenie, 9-11-2004

Wij zijn net terug en hebben het echt fantastisch gehad. Het is inderdaad niet druk, maar wij werden helemaal in de watten gelegd.

Het ontbijt is goed, alles wat er niet staat (eieren, pannenkoeken, kaas) kun je gewoon krijgen als je erom vraagt, helemaal geen probleem.

Gereisd anders in november 2004

nathalie, 8-4-2004

Wij hebben hier 3nachten geslapen, hadden normaal puri bagus geboekt maar daar was geen plaats meer, dus hebben we in sol lovina geslapen.

we waren er in de paasvakantie 2002.

Er was nauwelijks volk in dit hotel, de eerste twee dagen.

Leuk zwembad, toffe kamers, maar doordat er zo weinig volk was was het ontbijt niet echt dat.

lovina is wel goed voor excursies.

het hotel vonden we toch niet dat.

Gereisd anders in april 2004

J. de Gee, 15-1-2004

Begin december geweest. Bungalow vooraan genomen voor slechts 60 euro per nacht.

Mooi groot zwembad in mooie tuin aan zee.

Perfecte kamer. Niet reserveren, gewoon daar boeken. Plaats genoeg.

Gereisd anders in januari 2004

Els, 28-12-2003

standaard kamers niet geweldig de rest van de kamers grandioos Mooi zwembad
Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Lovina scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.