Bungalow Sawah Lovina ****

9,3

126 reviews over Bungalow Sawah Lovina in het Nederlands

Echt een aanrader!

M.School, 3-7-2017

Alles is hier goed aan! Het eten is heerlijk! De ligging is perfect en het personeel is vriendelijk en zorgzaam en het ligt dicht bij t strand. Als je echt tot rust wilt komen is dit perfect.
Gereisd met partner in juni 2017

Weer heerlijk !!

jvz, 21-5-2017

Weer terug hier; fantastisch hotel met schitterende tuin en lekker groot zwembad!

In de omgeving niet zoveel te doen, (is heerlijk na een week hectisch Ubud!)

Gereisd met partner in mei 2017

Great

Ron, 8-4-2017

The place to be onttspanning en heeeeeeerrlijk eten 😀
Gereisd met partner in januari 2017

2 weken Sawah Lovina, was weer geweldig, gezellig.

Fred en Leke Cornelissen, 6-12-2016

Geweldige lokatie, schone bungalows, fantastisch eten, zeer goede en lieve staf, mooie tuin en zwembad, kortom het was weer genieten.
Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch en super goede service!!

Paul en Jacqueline, 7-10-2016

We zijn in Septemeber in Sawah Lovina geweest en hebben er ondanks de ziekenhuisopname van Paul een geweldige tijd gehad. We zijn fantastisch opgevangen tijdens de ziekenhuisopname, Walter en Wina hebben werkelijk alles voor ons gedaan. Ze hebben ons gebracht, zijn bij ons gebleven tijdens de onderzoeken en hebben alles voor ons vertaal. We moesten 2 nachten in het ziekenhuis blijven (ik mocht er ook blijven slapen) en Walter is elke dag twee keer komen kijken of alles goed ging. Ook heeft hij geregeld dat wij de bungalow langer konden aanhouden, want we zouden een dag later verder reizen.

Toen we uit het ziekenhuis kwamen, mochten we zelf beslissen hoe lang we nog daar wilden blijven.

Alle medewerkers waren heel erg bezorgd geweest.

Deze medewerkers waren trouwens voordat Paul ziek werd ook al fantastisch hoor. Ze doen werkelijk alles om je een mooie vakantie te bezorgen.

De bungalow is echt in Balinese stijl gebouwd en wordt elke dag helemaal schoon gemaakt.

Het zwembad is prachtig en er zijn voldoende ligbedden.

De tuin is zo mooi, die moet je gewoon gezien hebben!

En het eten...........héérlijk!!!!!!!

Kortom; een hele dikke aanrader!!!!!! 👍🏼

Gereisd met partner in september 2016

Prachtige tuin en zwembad, service viel tegen

Anne, 14-9-2016

Had met veel enthousiasme geboekt en was bij aankomst zeer te spreken over het mooie zwembad en de prachtige tuin. Werkelijk een paradijsje. Helaas trof ik 's-avonds een termietennest aan in mijn bungalow waardoor ik geen oog meer dicht heb gedaan. 'S-avonds kon ik niemand vinden om dit te melden dus heb ik dit de volgende ochtend meteen gedaan. Omdat ik niet meer in de kamer wilde verblijven ben ik op zoek gegaan naar een ander hotel. Ze reageerden erg onvriendelijk op het hele voorval en toonden geen enkel begrip voor de situatie. Later kreeg ik nog wel een vriendelijke mail van de eigenaren maar daarin haalden ze eerder hun eigen verlies aan dan dat ze enige compensatie hebben geboden. Erg jammer en ik hoop dat ze van dit voorval leren.
Gereisd alleenreizend in september 2016

een fijne ,relaxe vacantie oord

paul bonte, 18-8-2015

wat een topper sawah lovina is een heel relax resort goede bediening klant vriendelijk ,een aanrader kom beslist een keer terug .
Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Super!

Anja Hoogerbrugge, 6-8-2015

Wat een klein paradijsje. Heerlijke bungalows, erg schoon, goede bedden en kussens. Goed ontbijt.

Heerlijk rustig, prachtige tuin. Lovina is super relaxed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

schiterende plek en goed verblijf

Paul, 15-7-2015

Sawah Lovina, is een aanrader,rustige omgeving ,goed personeel vriendelijk en behulpzaam.,En heeft een goede kokkin,schone kamers ,voor een redelijke prijs ,mooie omgeving,Restaurant zeer goed ,
Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Pure verwennerij in een klein paradijs

Charmy ravestijn, 15-9-2014

6 Schattige, Balinese bungalows in een werkelijk pràchtige tuin. One step from Paradise! Grenzend aan een rijstveld met op de achtergrond wuivende palmen en de zee.

Bungalows worden elke dag volledig schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed.

Geweldig personeel die alles in het werk stelt om het de gast naar de zijn te maken.

Gastheer en gastvrouw Koentjil en Putuh zijn altijd goed gehumeurd, charmant en goedlachs en wat hebben we gezellig met jullie kunnen kletsen over alles en nog wat. Djeroet is een súperkokkin. We hebben genoten van de werkelijk heerlijke gerechten. We hebben ook niet de behoefte gehad om ergens anders te eten. En als je behoefte hebt aan een drankje op het terras van de bungalow... No problem 😊. Het stond er binnen een minuut

Prachtige tours gemaakt met chauffeur/gids Gusti. Onze dank dat hij ons veilig het eiland heeft laten verkennen.

Ook nog kennis gemaakt met de de sympathieke en spontane eigenaar van het complex, Walter.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sawah Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sawah Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Sawah Lovina scoort een 9.25 uit 10 op basis van 126 reviews.