Appartement Sari House

Appartement Sari House
Sari House
7,8

8 reviews over Appartement Sari House in het Nederlands

Was fantastisch, jammer maar nu niet meer.

Jo., 3-8-2016

Vijf jaar geleden tijdens een wandeling dit mooiste plekje van Kalibukbuk gevonden. Dus de daarop volgende jaren hier overwinterd. Ligt in een mooie omgeving waar je al snel de buurtbewoners leert kennen die regelmatig een praatje met je maken of uitnodigen voor een kop koffie.Vriendelijk personeel en iedere ochtend een super ontbijt met veel vers fruit. Jammer dat zoals dit veelal in Indonesië het geval is, de kamers en het gebouw niet onderhouden word.Wat voor vijf jaar terug kapot is, is dat nu nog steeds. Schoonhouden van de kamers schort ook het één en ander aan. Het ruikt alsof het fris geboend is maar die geur komt uit een spuitbus waar de kamer royaal mee bespoten word. Als je vraagt of de spinnenwebben die overal hangen weggepoetst kunnen worden, de lege bierflessen die nog van de vorige bewoner onder het bed liggen worden verwijderd, word dit wel gedaan. Kadek werkt hier al jaren niet meer, jammer genoeg want zij hield de boel wel netjes schoon.Tijdens ons jaarlijks verblijf van 6 weken, wisselt de bediening regelmatig.Voor volgend jaar gaan we op zoek naar iets anders. We vinden het erg jammer want het was een superplekje wat we niet zo snel meer terug zullen vinden.
Gereisd met partner in februari 2016

Fantastische plek

Theo Riet Sluiters, 2-4-2014

Villa niet ver van centrum 15 min lopen

Dit is voor de tweede keer dat deze villa zo een indruk op mij heeft gemaakt dat ik overweeg volgende jaar terug te komen .

Goed om te overwinteren.

Gereisd met vrienden in februari 2014

"Geweldige plek..."

Debby , 8-8-2013

Wij zaten in de kleine bungalow,

3 weken lang.

Ik zou niet anders meer willen..

Mooi uitzicht vanuit ons terras, heerlijk zwembad,

en gezellige buurt..waar iedereen supervriendelijk is.

Het personeel is superlief, vooral kadek,

Ze wist al snel dat ik erg van bloemen hield,

dus elke dag bloemen, en bloemenhandoeken op het bed.

En je hoeft maar iets te vragen,

en het word gelijk gedaan..

Ontbijt word ook goed verzorgd, maar mag een beetje uitgebreider..

Kamer is netjes en groot genoeg, ..

Ook met de eigenaar hebben we gezellig gekletst.

En verder hebben we echt een supervakantie gehad,

en ik zou er ook zo weer terug gaan..

Misschien volgend jaar weer en anders zeer zeker het jaar daarop..

Sarie house is echt een aanrader,

je voelt je eigen er gewoon thuis.

Gereisd met partner in april 2013

voor ons een fantastische plek

Cees en Maud Monteban, 1-4-2013

We hebben er 25 dagen vertoefd en het uitstekend naar onze zin gehad ,het enige minpunt was dat we op kamer 4 geen koelkast hadden en dat is in Bali een must maar afgezien van dat ,Prima. met name het vriendelijke personeel GENOTEN
Gereisd met partner in maart 2013

echt een aanrader super

mick, 13-1-2011

super verblijf met hele lieve mensen die alles voor je regelen, uitstapjes etc, alles wordt voor je verzorgt, en het is lekker kleinscahlig dus er zijn nooitr meer dan 10 tot 15 gasten, heerlijk zwembed, goed eten echt een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

't was weer heerlijk

Hans en Monique , 15-8-2010

Gisteren weer teruggekomen na een verblijf van 4 weken in Lovina en ik kan alleen maar zeggen 't was weer heerlijk" jammer dat we weer naar huis moesten. We hebben ons weer prima vermaakt in Sari House en omgeving. Hopenlijk volgend jaar weer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Heerlijk relaxen

Monique, 29-1-2010

Prachtige vakantie gehad.

Mooie omgeving, rustig, op loopafstand van het dorp en het strand.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

vriendelijk mooi kleurrijk

Margarita, 3-1-2010

Het personeel is erg vriendelijk. Er zijn in totaal 5 appartementen en zwembad is op zo'n 3 meter afstand. Heerlijk uitrusten na een jaar werken.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sari House in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sari House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sari House scoort een 7.84 uit 10 op basis van 8 reviews.