Bungalow Resort Starlight ****

9,2

27 reviews over Bungalow Resort Starlight in het Nederlands

Zalig bijkomen in villa Teduh bij Starlight

Fam. Groot-Peperkoorn, 1-8-2017

Wij waren met twee kinderen van 9 en 16. Rustig gelegen in het noorden van Bali, een zeer vriendelijk en mooi resort met een ruim restaurant aan het strand, je kunt er met je voeten in het zand ontbijten, lunchen en dineren, met af en toe live muziek op het strand. Zeer vriendelijke staff, geen moeite is teveel, met heerlijke gerechten en een fantastisch ontbijt. Fijne excursies, dolfijnen zien, de watervallen en de tempels... de markt, maar ook de dorpjes eromheen om het authentieke leven van Bali te zien... zeer nette en schone bungalows, hoewel wij in de prachtige villa Teduh zaten, zeer luxe te noemen met drie slaapkamers met hun eigen badkamer. Het was fantastisch.... we komen zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Een Fantastich verblijf.

cathie Deckers, 28-12-2016

Mooie bungalows direckt aan het strand met een goed ontbijt en een goede keuken met heerlijke gerechten.
Gereisd met partner in november 2016

Aanrader met Hoofdletter!!

Anne-Mieke en Frits, 11-11-2016

We hebben genoten! Mooie schone bungalow, heerlijk eten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, in 1 woord Geweldig!!

Het was onze 1e keer Bali en om dan hier terecht te komen is fantastisch. Een lekker zwembad met handdoekservice, bootjes voor de deur voor dolfijnen- en snorkeltocht, gratis vervoer naar centrum of Warung in de buurt, ontbijten aan zee met prachtig uitzicht en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Aanrader met hoofdletter!!

Gereisd met partner in november 2016

Een onvergetelijke vakantie bij Starlight.

Margot Heeremans, 2-11-2016

Alles is er even geweldig: De ligging pal aan zee. Het heerlijke eten dat klaargemaakt wordt in de schone open keuken, terwijl jij met je voetjes in het zand met een drankje zit te genieten van de ondergaande zon. Het personeel, waardoor je op en top verwend wordt en waarmee je ontzettend kunt lachen. De geweldige band die er een paar keer per week speelt. De prachtige bungalows. Het heerljke zwembad. De vele dolfijnen die we gezien hebben. De mooie excursies die we vanuit Lovina gemaakt hebben. En dan vergeet ik vast nog het een en ander.
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Rob, 26-10-2014

Een heerlijk kleinschalig 8 bungalows tellend resort, direct aan zee. Bij binnenkomst krijg je een heerlijk welkomsdrankje, en die vriendelijkheid en servicegerichtheid verdwijnt niet meer tijdens je verblijf. De badkamer is sobertjes, maar de kamer en de veranda vd bungalow heerlijk. Prima groot bed met klamboe, overal WiFi, koelkasten, kluisje. Het centrum van Lovina ligt op 15-20 minuten lopen over het strand op via de weg. Als je wilt, brengen ze je met het busje. We hebben er in een heerlijke ambiance in het open restaurant en op het strand echt heerlijk gegeten voor een goede prijs, en geen geneuzel met tax toevoegen , dat zit allemaal in de prijs zodat je meteen weet waar je aan toe bent. En het is er schoon!
Gereisd met partner in oktober 2014

Perfecte ligging aan zee.

Hans, 28-9-2012

Starlight is een kleinschalig villa-park met een restaurant dat direct aan de zee is gelegen. Dus (indien gewenst) eten op het strand. Prima individuele, goed uitgeruste huisjes. Eigen boten om 's ochtends de dolfijnen te gaan spotten.

Starlight ligt niet direct in het centrum van Lovina.

Gereisd met partner in augustus 2012

Fantastisch resort in Lovina

elisespost, 5-8-2012

Wij hebben in juli 2012 met het gezin hier een geweldige vakantie gehad. De bungalows zijn licht, ruim van opzet met alles wat je nodig hebt. De tuin van het resort is op zijn minst bijzonder, er is veel aandacht besteed aan de bloemen en we voelden ons er erg thuis. Zwembad is zeker niet te klein en een mooi badje voor de jongste. Restaurantpersoneel (ook de anderen overigens) is zeer vriendelijk, niets was teveel. We kenden ze allemaal bij naam (Ketut, Wita, Ari, Hendri en Komang)en ze waren zeer, zeer attent. Het restaurant is mooi en aangenaam en het eten was echt hoog van kwaliteit. We merkten dat zelfs gasten van nabij gelegen hotels regelmatig bij Starlight kwamen eten. Live muziek was akoestisch en zeer aangenaam bij het diner (op het strand!!). Heerlijk is het ontbijt, je bestelt het a la carte! En als je nog iets extra's wilt, kan dat altijd. We hebben echt genoten. Een zeer goed, schoon en fijn hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer bedankt!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

toppie

ben, 23-5-2012

topper

geweldige lokatie en personeel.niets is hun te veel om je een onvergetelijk verblijf te geven.

goede excursie mogelijkheden.sávonds eten op het strand

komen beslist terug want vier dagen zijn te kort.

Gereisd met partner in april 2012

prachtige plek met topkeuken

Dick en Jomi, 2-4-2012

Na acht keer in Thailand te zijn geweest, nu voor het derde achtereenvolgende jaar Bali. We kwamen o.a. terecht in het noorden in Lovina, bij "Bungalows en Restaurant Starlight". Prachtige nieuwe en zeer schone complete bungalows en een fantastische keuken. Het personeel is zeer hulpvaardig en het zijn allemaal schatten. Starlight is het enige resort in Lovina met tafels en stoelen op het strand. Je kunt dus op het strand ontbijten, lunchen en dineren. 's Avonds met olielampjes; als je liefde een beetje bekoeld was vliegen er hier de vonken weer af. Je kunt vanuit Starlight diverse trips maken naar b.v. warm water bronnen, watervallen, tempels enz. Ook kan je met de "sampang"(smalle boot met 2 drijvers) de zee op. Genieten van een schitterende zonsopkomst, wilde dolfijnen spotten en vissen. Je vangst kan je dan door de chef laten bereiden. Het centrum van Lovina is een kwartier lopen, langs de weg of via het strand.
Gereisd met partner in februari 2012

Prima hotel

obradovic_marianne, 4-2-2012

Starlight Beach is een rustig hotel (bungalows) net even buiten Lovina (Kalibukbuk), waar je je zeer welkom voelt. Gelegen direct aan zee, restaurant (goede keuken) op het kleine strand.

Het personeel is zeer vriendelijk, zeer servicegericht, eten is uitstekend.

Mooie, ruime kamers, goed schoongehouden.

Ontbijt via menukaart (dus geen buffet) maar genoeg en goed verzorgd!

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Resort Starlight in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Resort Starlight zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Resort Starlight scoort een 9.21 uit 10 op basis van 27 reviews.