Villa Pelangi *****

9,5

160 reviews over Villa Pelangi in het Nederlands

fantastisch

bali Express, 4-9-2017

mooie plek, geweldig personeel. Wij zijn twee weken echt in de watten gelegd.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Het was in een woord "geweldig"

Petra kleijn, 2-9-2017

Het eten was erg goed, heel gastvrij, heel behulpzaam. Prachtige villa,

Mooi zwembad, mooie tuin. Goede ruime slaapkamers, goede bedden.

Kortom alles goed

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch wat een luxe.

Mieke, 20-8-2017

Super villa in een fantastische omgeving.Trapje af en je staat op het strand fantastische zonsondergang. Geweldig zwembad die elke dag schoon gemaakt wordt...wat een genot om daar de hele dag van te genieten. Geweldige Sawa's voor de Villa. Mooi om alles eens van dichtbij te bekijken. Een vakantie om nooit te vergeten hier is het echt.....niets moet alles kan. Uitstekend zorgzaam en op de achtergrond aanwezig personeel die je alles uit handen nemen zodat je ook echt vakantie hebt. Niet koken, niet wassen, niet schoonmaken, alles wordt gedaan. Een tuin die er uit ziet als een sprookje die uitstekend onderhouden wordt door de tuinman die er echt de hele dag mee aan het werk is.

Chauffeurs die je naar de mooiste plekjes brengen. Wat een luxe allemaal.

2 Ceremonies meegemaakt..een baby ceremonie van Inu en een tempel viering van June. Fantastisch om hier voor uitgenodigd te worden en van zo dichtbij mee te maken. Krijg je een uitnodiging ga er dan zeker naar toe is echt fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super

Kees & Emmy, 4-7-2017

Wij met onze dochter en schoonzoon hebben na keurig te zijn opgehaald door Maddi die er een mooie route van maakte een mooie en fijne vakantie in Villa Pelangi gehad.

Er stond ons een lekkere maaltijd te wachten nadat we aankwamen en de resterende tijd die we in de villa hebben doorgebracht zijn we

bijzonder goed verzorgd door June en Ayu, ook de tuinman en de security waren prima fijne mensen.

Putu heeft zeer correct onze excursie wensen verzorgd en ook de chauffeurs Maddi en Ketut prima gegaan.

Zoals je misschien ziet, we hebben genoten en zullen jullie Villa zeker aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

fantastisch

Marcel Kroef, 8-5-2017

prachtige villa, super verzorging !!!
Gereisd met vrienden in april 2017

Vakantie op Bali was fantastisch

Marianne, 15-2-2017

Ik zag op tegen de lange reis naar Bali, maar ik zou het zo weer doen zo ontzettend mooi dat het daar is, en hoe mooi Villa Pelangi is, ook helemaal geweldig en super lief personeel wat daar werkt. Voor de kids was het echt een super villa, lekker zwemmen en de vrijheid om buiten rond te rennen, waardoor je als mama zijnde ook echt vakantie hebt :-)
Gereisd met vrienden in januari 2017

Droomvakantie!

Dieuwertje, 10-2-2017

De villa was helemaal op en top en het personeel heeft ons flink in de watten gelegd! Het was gewoon helemaal geweldig, een echte aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Een droomvakantie, met kinderen en kleinkinderen

Gradje, 8-2-2017

Prachtige villa, met lief , vriendelijk en behulpzaam personeel.

En een geweldig zwembad.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Een onvergetelijke ervaring!

Chiel, 8-2-2017

Ik kan eigenlijk alleen maar positive dingen bedenken, voor dat je op vakantie gaat maak je voor je zelf een voorstelling van hoe het gaat zijn maar in werkelijkheid was het nog allemaal veel mooier, leuker en beter dan in mijn verbeelding. De Villa is perfect, alles heeft een hoogwaardige kwaliteit en is tot in de puntjes verzorgt, het zwembad is heerlijk, de bedden zijn super het personeel is helemaal geweldig, zowel de damens in de huishouding die er echt een genot van weten te maken om te verblijven in de Villa als wel de tuin man, de bewaking en niet te vergeten de Helpdesk die echt alles uitstekend heeft geregeld met betrekking tot de uitstapjes en alles wat daar bij komt kijken. Wanneer je een uitstapje via hem regeld ben je er van verzekerd dat je een onvergetelijke dag beleefd. De Villa bevind zich in het noorden van Bali, iets minder toeristisch maar echt heel erg mooi en er is meer dan genoeg te doen, te zien en te beleven.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Super mooie villa met alles erop en eraan.

Niels Pijnappels, 4-2-2017

Deze villa overtrof onze toch al hoge verwachtingen die we erover hadden. We hebben er echt geweldige weken gehad en de kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Alles is erg netjes en personeel dat er is is echt super vriendelijk en houden alles netjes en maken de lekkerste maaltijden.
Gereisd met vrienden in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pelangi in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pelangi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Pelangi scoort een 9.54 uit 10 op basis van 200 reviews.