Hotel Nirvana Beachside Cottage

Matig

7 reviews over Hotel Nirvana Beachside Cottage in het Nederlands

Zonde van deze lokatie

Chris, 25-2-2009

We hadden 5 kamers gehuurd .Allemaal vies,ontbijt 1 snee brood,de rest bijbetalen.En de beheerder kan ook niet rekenen na 8 bier moesten we er 16 betalen.Ook het flesje water "gratis"moesten we betalen.Kost wel niks maar toch!En de buitenlamp was stuk zodat pa in een gat viel ,waar hij de rest van de vakantie last van heeft gehouden.Reactie van de staf "ach!"
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Centraal en goed!

Pascal Danen, 7-9-2008

Goede schone kamer met airco, je moet hier wel vragen of ze het schoonmaken of om nieuwe handdoeken. Maar het personeel biedt het ook zelf ook.

Het jonge personeel is aardig maar wil ook graag wat bijverdienen met het verkopen van dolfijn en snorkelexcursies.

Ik ben 4 dagen in Lovina geweest, en dat is lang genoeg. Het strand is niet geweldig, en je wordt gek van de verkopers. Veel kleine kinderen die op het stand verkopen.

Gereisd alleenreizend in juli 2008

Slecht en vies

Ronald en Karina, 22-8-2008

Wij hebben een aantal nachten in het Hotel gezeten.

Zaten niet in Beachside, maar bij het zwembad.

In eerste instantie heeft het wel wat.

Groot zwembad en de uitstraling waren goed.

Ontbijt zeer mager, 2 neetjes brood en 1 jam.Rest alles extra betalen.

Kamers echt niet schoon,je moet elke dag opnieuw vragen om schoon te maken en ook de schone handdoek moet steeds weer gevraagd worden.

Ook bij weggaan probeerde ze ons te veel te laten betalen.

Zeer chagerijnig personeel.

We moesten veel meer flesjes water betalen als dat we bebruikt hadden.

Het ging maar om 4000 ruphia ( = 28 cent ) per flesje, maar het ging ons om het idee.

Nee echt geen aanrader,er zijn zeker betere hotels in Lovina.

Lovina op zich is een hele leuke plaats.

Gereisd familie in augustus 2008

mooie locatie, let op je spullen

erik, 18-7-2008

Ook wij zijn beroofd in onze kamer, waarschijnlijk door de nachtwacht tijdens het 'dolphin watching'. Geen braaksporen. De volgende nacht stond - midden in de nacht - opeens de balkondeur open. het leek alsof geprobeerd was de rest van het geld te halen. Inmiddels heeft het hotel wel een kluis...die hadden we inmiddels gevonden. Management trekt zich er niets van aan.
Gereisd met partner in juli 2008

Els en Gert Jan Schriek, 17-2-2007

We zijn sinds 2001, 5x te gast geweest in Nirwana(echt een hemeltje). Geweldige privacy in je cottage, uitzicht vanaf je eigen terras, over zee en strand, pettig contact met personeel, wat zaken als schoonmaken, tuinonderhoud en zwembad prima verzorgd.

Bij de receptie kluisjes met dubbele sleutels en prima service. Voor EUR 20 per dag in het hoogseizoen: geweldig!!

Gereisd anders in februari 2007

erik, 14-6-2006

Wordt inderdaad door personeel gestolen, is mij ook overkomen. Zelfs fooi voor zwangere serveerster stak de eigenaar in zijn eigen zak.

Kamers zeer slecht af te sluiten en makkelijk in te breken.

Afrader!

Gereisd alleenreizend in december 2002

Henk, 10-6-2005

Lijkt luxe en vriendelijk, maar het personeel doorzoekt je bagage en steelt (in mijn geval ~ 200$) en volgens de politie en buitenstaanders gebeurd dat daar regelmatig. Er is ook geen kluisje te huren. Management doet er niets aan,
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nirvana Beachside Cottage in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nirvana Beachside Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nirvana Beachside Cottage scoort een 5.29 uit 10 op basis van 7 reviews.