Bali
9,8

Uitstekend

20 reviews over Villa Lovina-Beach in het Nederlands

Een fantastische plek om volledig te relaxen.

Ingeborg van Dee, 18-6-2017

Lange reis, maar dan krijg je ook wat. Een heerlijke plek om volledig te relaxen. Mooie grote schone villa, met 4 ruime slaapkamers, 4 gloednieuwe badkamers, prachtige tuin, groot zwembad en een fantastische staf. Prachtig uitzicht en mooie groene omgeving. Leuke wandelingen in de buurt. Heerljke maaltijden worden door de twee kokkinnen bereid. Van alles te doen in de omgeving. Twee lounge huisjes op palen met grote kussen en een rieten dak op het terrein. Daar ook veel gezeten/gelegen. Terras voor de villa met uitzicht op de zee ook fantastisch.

Prima wifi. Kortom: wij als gezin van 6 personen (leeftijd 17 tot 60) willen weer hier naar terug!!!

Gereisd familie in april 2017

In 1woord Geweldig!!!!

Ina Bouman, 7-8-2016

Wij waren met 9 personen, alles Super. Hebben er lang naar uitgekeken en eindelijk was het zover.

Na een lange vlucht met Malaisian Airlines die overigens geweldig was en een lange rit naar de villa waren we doodmoe.

Wat een ontvangst door Made en de 3 Komangs die ons de komende 14 dagen enorm hebben verwend.

Na een heerlijk diner , door onze Made en Komang bereidt even het zwembad in , douchen en slaper.

Boodschappen gedaan de dag erna met Eric en Zai, onze vaste schauffeurs. Deze 2 zijn super en weten de mooiste plekjes in het noorden van Bali wat ook de mooiste natuur heeft. Wij waren met 6 volwassen personen en 3 pubers in de leeftijd 12 , 14 , en 15 jaar.die zich uitstekend hebben vermaakt . Veel gezien en gedaan gingen we weer huiswaarts.

Lief personeel van Villa Lovinabeach jullie zitten in ons hart, Eric en Zai bedankt voor de mooie trips die we met jullie mochten maken. We hope we see you all again.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Jose de Wit, 19-1-2015

In een woord geweldig, villa en staf fantastisch.
Gereisd familie in januari 2015

In één woord Fantastisch

bianca, 5-9-2014

Wat een prachtige villa op een schitterende locatie. Met een gezelschap van 11 mensen hebben wij een week lang mogen genieten van deze villa.

Wat een fantastische staf. Bij aankomst stonden zij al te wachten en werden met warmte ontvangen. Fijn dat wij deze avond ons niet druk hoefden te maken voor het avondeten, Made en Koman hadden een heerlijke maaltijd klaar gemaakt. De villa is precies zoals op de foto's die op de site vermeld staan alléén nog mooier! De tuin, het huis en het zwembad wat een geweldige plek om de vakantie te beginnen. Wij willen dan ook de staf bedanken voor alles wij zij voor ons hebben gedaan. Mede dankzij hen hebben wij een heerlijke week gehad. Wij komen graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Geweldige lokatie

Fam. R.A Israel, 21-8-2014

Villa Lovina Beach; Willeswaar wat moeilijk bereikbaar, maar voor de rest een uitstekende lokatie voor een rustige vakantie.

Gebruik van de chauffeur met voertuig is wel een must.

De staf was geweldig en heeft het ons heel goed naar de zin gemaakt.

Ook de kinderen en kleinkinderen waren zeer tevreden met alles.

Prima. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd familie in juli 2014

Vijf sterren villa

Familie Dam, 17-7-2014

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad mede door het super aardige personeel en het geweldige huis , zwembad en het heerlijke eten.

Iedere avond leek het wel of wij in een vijf sterren restaurant zaten, het eten was fantastisch en zo vers bereid door Made en Kommang, al je wensen werden vervuld.

Het was onze eerste keer op Bali ( en buiten Europa), overweldigend was het zeker, de super aardige mensen, de prachtige natuur , het verkeer met de vele scooters en de vele bezienswaardigheden.

Dankzij de chauffeur, Eric, hebben wij een geweldige vakantie gehad. Elke dag maakte hij een programma en wist de meest verscholen plekjes .wij hebben met hem veel lol gehad en zullen zeker nog contact via de mail met hem hebben. Ook zijn wij nog twee dagen naar gili trawagan geweest, ook dit was geregeld door Eric. Wij gaan hem zeker missen en hopen zeker nog een keer terug te komen in de villa.

Gereisd familie in juni 2014

Een paradijs.

Frans Senff, 16-3-2014

Het verblijf van 4 weken was schitterend. Ontzettend fijne staff die ons dagelijks heeft verwend; schitterende tijd en fijne boot ter beschikking.

Zeker een plek om naar terug te keren.

Gereisd met vrienden in februari 2014

Fantastische villa met veel ruimte

Bart, 7-1-2014

Zeer rum opgezette villa van waaruit je goed noord bali kunt ontdekken of gewoon genieten van de rust van de villa.

Zeer vriendelijk personeel dat lekker kookt en goed voor je zorgt.

Gereisd familie in december 2013

Fantastisch verblijf

janlinnekamp, 15-12-2013

Het verblijf in de villa was fantastisch. Niet alleen het huis met alles wat hier bij behoort, maar ook de staf zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Eigenlijk gaan ze nog een stapje verder dan je zou mogen verwachten. Alles wordt je uit handen genomen en er wordt voor een onbezorgd verblijf gezorgd.

Ook het informatieboek is compleet en hieruit hebben wij de evenementen gehaald. Erik, de chauffeur, heeft ons veel van Bali laten zien. Het mooie is dat hij de wat mindere toeristische plekken weet te vinden. Hij stopte zelfs bij een crematie, heel bijzonder

Op de laatste avond hebben wij een Balinese avond gehouden. Deze avond samen met de staf en partners gevierd inclusief een speenvarken. Dat laatste schijnt voor een inwoner van Bali iets speciaals te zijn. Eten die alleen bij speciale gelegenheden wordt gegeten.

De lange reis van Nederland tot aan de villa van zo’n 20 uur was het meer dan waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Paradijsje op Bali

T Remmerzwaal, 13-10-2013

De eerste indruk van deze villa en omgeving was adembenemend. In de loop van de week veel waardering voor de staf van de villa gekregen, ze doen echt alles om het je naar de zin te maken. Alles gaat met een grote glimlach en veel aandacht voor de gasten. Made en Komang kunnen ook heerlijke gerechten klaar maken. Met de chauffeur Eric veel tripjes gemaakt, veel gezien en hij weet ook de mooiste plekjes. Dolfijnenspotten met de boot van de villa is een aanrader. Verder heerlijk genoten van de rust bij het zwembad ,het strand en de tuin van de villa. Al met al een super vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lovina-Beach in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lovina-Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Lovina-Beach scoort een 9.78 uit 10 op basis van 25 reviews.