Bali
9,7

Uitstekend

5 reviews over Villa Geluk in het Nederlands

Supervilla met alles erop en eraan

debram8022, 20-9-2012

Augustus 2012 hier geweest met 7 personen.

Prachtige villa, zeer goed onderhouden en alles wat je maar nodig hebt in een woning is voorhanden en van goede kwaliteit.

Ook de tuin en zwembad waren prachtig en hebben we veel gebruik van gemaakt.

3 Slaapkamers hebben een eigen (buiten)douche en wc. Supermarktje op 5 min lopen, verder erg rustig gelegen aan zee.

Bambang, Komang en Puti zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt.

Dolfijnen kijken is prachtig, je ziet er veel en van erg dichtbij. Supervakantie was dit.

Gereisd familie in augustus 2012

Prima keuze

Nanny, 9-10-2011

Een heerlijke villa, heerlijke maaltijden bereid door Komang, de altijd lachende Bambang zorgt voor tuin en zwembad, kortom weinig op aan te merken. Ongelooflijke dienstverlenend en als je de moeite neemt kun je via hen veel leren van de Indonesische cultuur en zij van onze cultuur.

Kleine winkel op loopafstand.

Komang en Bambang doen de boodschappen voor de maaltijden als je wilt.

En aan te raden, een trackting adventure tocht met Putu. Vonden wij een van de leukste trips waarbij we veel gezien en geleerd hebben over de lokale bevolking.

Afsluitend, fijne villa, fijn personeel, prachtige plek!

Gereisd familie in september 2011

Heerlijke villa

Fam. Vennik, 12-9-2011

Wij zijn met 2 gezinnen een week in Villa Geluk geweest. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Komang en Bambang, het echtpaar dat de villa beheert zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Bovendien kan Komang heerlijk koken en daar hebben we dan ook 6 avonden gebruik van mogen maken. We hebben er een week brommertjes gehuuurd, een echte aanrader. Hoewel het geen straf is om een week in de villa te moeten verblijven hebben we de volgende trips ondernomen. 's Morgens voor de deur opgehaald worden met een vissersboot om dolfijnen te spotten, een toppertje! Naar Medganjaneiland om te snorkelen o.l.v een gids, echt doen! Een trekking door de jungle met gids naar de Aling Aling watervallen, super leuk. Op de brommer naar Singaraja, naar het Boedistischeklooster om de hoek, de Hot Springs op 10 minuten brommen en naar de Sing Sing waterval (matig stroompje). Verder veel geluierd bij het zwembad, gezwommen in de zee, heerlijk warm en nagenoeg geen stroming. Al met al een fantastische week!
Gereisd familie in augustus 2011

SUPER !!!!

Niko, 23-7-2011

Met geen woorden te beschrijven, gewoon doen. Mooie villa , super personeel. 1 nadeel als je daar verblijft ...... Je wil nooit meer terug naar huis.
Gereisd familie in juni 2011

Pelan pelan (lekker relaxen!)

Marion en Peter, 22-11-2010

Vanaf het moment dat we binnen kwamen voelde we ons er meteen thuis. De staf (Komang en Bambang) hebben ons aan alle kanten in de watten gelegd. De villa is zeer ruim en wordt heel goed onderhouden. Elke dag werden de lekkerste maaltijden door Komang klaargemaakt. De ligging in het rustige Noorden is ons ook perfect bevallen. Al met al een echte aanrader!
Gereisd met partner in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Geluk in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Geluk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Geluk scoort een 9.67 uit 10 op basis van 5 reviews.