Villa Bali Breeze

Villa Bali Breeze
Bali Breeze
9,4

6 reviews over Villa Bali Breeze in het Nederlands

Prachtige villa, zeer luxe vakantie vieren

Evelien, 24-7-2013

Supervakantie, prachtig zwembad, heel groot huis, mooi ingericht, comfortabel, heerlijk geen tv! We zijn ontzettend in de watten gelegd en hoefden niets te doen. De vrouw van Made heeft heerlijk voor ons gekookt en dat werd weer geserveerd door Komang. Prachtige tuin zeer goed onderhouden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

prachtig huis met lief en behulpzaam personeel

Aukje Bergwerff- de Boer, 10-6-2011

Voorbereiding en info vooraf: uitstekend

Ontvangst: zeer gastvrij

Accomodatie: super, prachtig en authentiek gebouwd en ingericht, sobere chic, prima bedden.

Tuin en zwembad prachtig aangelegd en onderhouden, perfect!

Personeel: zeer behulpzaam en goed getraind door eigenaren. Housemanager een onderhoudend persoon die ook toeristische invulling aan het dagprogramma kan geven.( het rijden met brommers was een top-uitje) Het ontbijt is in goede handen van de kokkin.

Vervoer: betrouwbare en goede chauffeur

Gebied: het noorden van Bali is een verademing na het toeristische zuiden. Sfeer is ondanks toerisme nog puur.

Aanbevelenswaardig!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Perfecte honeymoon locatie

Roos, 6-2-2010

We hebben drie weken doorgebracht in Villa Bali Breeze en we konden ons geen betere honeymoon plek indenken. De privacy van een eigen (riant!!) huis maar met de luxe van een vijfsterren hotel. Het uitzicht is adembenemend en de tuin een weelde aan Balineze bloemen en planten. De rijst werd geplant tijdens ons verblijf. De staf is super vriendelijk en behulpzaam. En de auto met chauffeur zorgt ervoor dat je anytime ergens naar toe kunt, dus dat je juist alleen de voordelen ervaart van de wat verder gelegen accomodatie. Een prachtplek en voor ons een onvergetelijke ervaring in deze bijzondere tijd.
Gereisd met partner in januari 2010

Rust, ontspanning, gastvrijheid!

Wyp van der Wiel, 4-10-2009

Villa Bali Breeze heeft alles wat de verwende westerse reiziger kan wensen: een prachtig uitzicht, landelijke rust, maar toch dicht bij restaurants, winkels en de zee.

De villa is ruim, het personeel vriendelijk en gastvrij. En die breeze en het heerlijke ruime zwembad tezamen zorgen voor een aangename tropentemperatuur.

Het is ideaal dat de auto met chauffeur in de huur is inbegrepen, want er is genoeg te beleven in de omgeving.

Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Terug naar de natuur

hobbelweg, 4-10-2008

14 dagen verblijf met 2 gezinnen met kinderen van 4 en bijna 7.

Het huis was even wennen. Geen echte keuken voor ons maar een pantry. Slaapkamers diealleen maar uitkwamen op de veranda. Niet handig voor de kids op één kamer dus kids maar bij ons op de kamer. Voor Kadec geen probleem. Iedere dag alle bedden zonder vouwtje opgemaakt. Gede en made hebben ons 14 dagen lang overal gebracht, zelfs 4 dagen in Sanur met hun doorgebracht.Veel gegeten in de warung, autentiek balinees eten. Zelfs Made zijn vrouw heeft voor ons gekookt!

Geen TV en radio aanwezig in de villa, even wennen, vooral voor de kids. 's avonds is er weinig licht rondom de villa. Een boekje lezen is niet mogelijk, maar dit zeten we op de lijst met tips! We zijn verlieft op het eiland geworden, maar zullen deze villa niet meer bezoeken omdat we inmiddels overgegaan zijn tot aankoop van onze eigen villa!

Gereisd familie in oktober 2008

Adine, 3-3-2007

We hebben genóóóten in Villa Bali Breeze! Het huis was prachtig. Het zwembad adembenemend; wat een uitzicht! De tuin met al die vijvers heeft veel indruk gemaakt(nog nooit een lotusbloem van dichtbij gezien)!

We waren getroffen door de kleine attenties, zoals de petroleumlampjes 's avonds, de offertjes, het gevouwen wc-papier. En.. de kikkerjacht in de rijstvelden rond het huis elke avond. Het personeel was indrukwekkend behulpzaam, een brainwash voor ons die in het centrum van Amsterdam wonen! Huismanager Gede was een schat die erg op de hoogte was van zaken die belangrijk zijn voor ons! De eigen auto is pure luxe. Komang was een schat en bereidde verrukkelijk ontbijten (m.n. het opmaken van de vruchtensalade). Wat kan ze trouwens prachtig strijken!

We zijn met pijn in ons hart vertrokken en komen zeker terug!

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bali Breeze in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bali Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Bali Breeze scoort een 9.44 uit 10 op basis van 7 reviews.