Hotel Adirama Beach ***

Adirama Beach
8,3

18 tips over Adirama Beach

Bianca Winkeler, 26-4-2015
het is leuk dat je er een zitje buiten hebt waar je nog even kan zitten.
jOKE mulder, 30-3-2015

alle kamers zijn OK

maar als je uitzicht op zee wil, boek dan op tijd een kamer boven aan de zeekant

er is veel te zien en te doen in directe omgeving en iets verder weg

andre en carin, 9-2-2015
de dolfijnen trip hebben wij gedaan om 8.00 uur ipv om 6.00 uur met een andere aanbieder je moet dan wel wat verder de zee op maar we hebben volop kunnen genieten zonder andere bootjes erbij die waren alweer weg

merlijnjoy, 5-10-2014
De grotere kamers met seaview hebben een prachtig uitzicht op de zee. Het is dat ik het overdone vind om als single deze kamers te boeken. Maar als ik het zou doen kwam ik echt niet van dat balkon meer af . Zo relaxed en rustgevend. De suites hebben trouwens prachtige details en meubels, allemaal persoonlijk uitgezocht door de eigenaar.
Remon, 27-8-2014
Vraag het personeel eens naar wat echte culture dingen zoals ceremonies, waar ze wonen of een prachtige trek vlak bij hun huis die je op de toeristen bladen niet eens tegenkomt. Zeker een aanrader om echt de cultuur mee te maken en met een kleine tip van 50000 rupia zijn zij helemaal blij en heb jij een geweldige ervaring erbij!
Karin, 16-5-2014
De steak is werkelijk uitmuntend.

christien bjorn, 30-10-2013
Dolfijnen spotten is een must!
jolandaviooltje1965, 11-10-2013
Lovina tour doen en zeevissen.
Peter, 29-9-2013

als je van snorkelen houdt dan moet je zeker in dit hotel gaan logeren.

s'morgens als het water laag staat dan loop je over de zandbanken naar een gedeelte waar het dieper is en wat je daar onderwater ziet is met geen pen te beschrijven. een koraalrif in opbouw maar zo mooi! ik heb er geen woorden voor.

EvaFleur, 17-9-2013

- boek excursies in het hotel, zoals de dolfijnen spotten.

- avondje eten bij rikki's. Heerlijk eten met live muziek van 6-7 uur. Nog geen 5 minuten lopen.