Hotel Wina Holiday Villa ***

Hotel Wina Holiday Villa
Wina Holiday Villa
7,7

123 reviews over Hotel Wina Holiday Villa in het Nederlands

Authentiek balinees hotel ,in sfeervolle tuin .

Tineke, 5-11-2016

Goed hotel .ideale liggen,op loopafstand van strand en Legian.street.

Ontbijt voor Nederlandse begrippen niet veel variatie.Maar in overvloed als je van Engels of indonesisch houdt.

Personeel erg vriendelijk ,

Bedden en schoonmaak zijn prima ,iedere dag schone lakens en goed werkende airco .

Gereisd met partner in oktober 2016

aardig hotel, maar voor mij niet meer

nelly niens, 3-10-2016

kamer en de tuinen waren prima. De 2 zwembaden veels te klein en te weinig ligbedjes
Gereisd met partner in september 2016

Fijne vakantie midden in Kuta.

B. Hauber-Vije, 18-9-2016

Een gezellig hotel met vriendelijk personeel. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Airco en kluisje op de kamer gratis. Ontbijt is wel eentonig, omdat wij 's morgens niet warm eten. Elke morgen twee geroosterde boterhammen met ei en tomaat gehad. Je kunt echter ook soep en nasi nemen. Koffie, thee, sapjes, fruit met joghurt is ook aanwezig. Zwembad is schoon en lekker rustig. Menukaart voor lunch en diner prima, ook qua prijs. Drank is wel aan de prijs. Minpunt voor ons was alleen de eentonige muziek bij ontbijt en aan zwembad. Twee kakkerlakken in badkamer door schoonmaker laten verwijderen, maar dat hoort bij dit land. Zo ook de ratten die je af en toe langs ziet lopen op straat. Wil je een dag op pad dan kun je dat boeken bij het reisbureautje dat in het hotel aanwezig is. Dhr. Pong rijdt je voor omgerekend 35 euro de hele dag overal naartoe.
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wina Holiday Villa bij:

Geweldig hotel, in een waardeloos dorp

Charlotte, 5-8-2016

Vriendelijke mensen, schone kamer, top! Alleen jammer dat het in kuta staat
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch hotel ,centraal,dichtbij strand

Cora van der Lee, 1-5-2016

Prettige gemoedelijke sfeer,prima ontbijt ,goede kamers.

Wij hadden een kamer op de tweede verdieping en vroegen een kamer op de begane grond ,de volgende dag was het al geregeld!

Het hotel ligt centraal en toch is het rustig,via de achteruitgang loop je direct de gezellige straatjes van Kuta in.

Niet ver van het vliegveld.

Gereisd met partner in december 2014

Zeker aanrader! Geen luxe kamers maar schoon.

Sandia, 12-11-2015

Ontbijt erg goed en genoeg keus. Mensen heel vriendelijk. Kamers niet luxe maar dat kun je verwachten voor 3 sterren. Shuttleservice aanwezig in hotel naar centrum kuta. Strand echt op loopafstand. Kuta is wel toeristisch maar prima plek om triplex te doen vanuit hier. In november laagseizoen en heerlijk rustig. Geen last van regenseizoen tot nu toe. Prima tijd om dan hierheen te gaan. Al met al. Prima hotel!
Gereisd met partner in november 2015

Prima hotel

ramona, 11-6-2015

Prima drie sterren hotel. Wij verbleven hier 10dagen dat is prima te doen. Het ontbijt is goed misschien wel elke dag hetzelfde maar genoeg variatie zodat je elke dag wat anders zou kunnen eten. De kamer is prima maar wel echt drie strerren. Het bed is iets wat hard maar we konden er prima op slapen. Avond eten weten we niet want we hebben alleen gegeten buiten de deur. Buiten de deur kan je goed eten voor weinig.
Gereisd met partner in juni 2015

We komen hier al voor de 4e keer

Avdw, 7-6-2015

Hotel blijft erg goed! 5 jaar geleden als stel hier naartoe gekomen. De afgelopen 3 jaar als gezin. Perfect! Normaal nooit honkvast qua hotels maar de service en de haast "campingachtige" inrichting van het hotel zorgt dat je snel contact met elkaar maakt. Hotelpersoneel is absoluut een 10 en hygiene is dik in orde. Iedereen die ik sprak over dit hotel is uiterst tevreden. Het heeft een reden dat veel mensen (Nederlanders) dit hotel als vaste verblijfplaats op Bali kiezen. Ook hebben wij voor het viervoudige bedrag in HardRock hotel gezeten, toch doet dit hotel op de belangrijke punten hier niet voor onder!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Heerlijk hotel, prima ontbijt!

Abdellah, 4-5-2014

Hotel met vooral oudere overwinteraars, gelegen tegenover het strand.

Ontbijt is heerlijk en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn gedateerd maar past bij de indonesiche stijl van het hotel. Prima schoon en comfortabel.

Vanaf de hoofdweg naar het hotel moet je wel door een lange donkere onverlichte steeg, maar je merkt al snel dat het erg veilig is!

Gereisd met partner in mei 2013

Vlak bij de nieuwe mall Beach Walk

Don, 11-2-2014

Redelijk tot goed hotel net geen 3 sterren waard

Door soort gang bereikbaar vanaf de hoofdweg en strand

Strand is gezellig met ligbedden en parasols en goede lokatie

Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wina Holiday Villa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wina Holiday Villa in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wina Holiday Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wina Holiday Villa scoort een 7.65 uit 10 op basis van 124 reviews.