Hotel Sorga

Sorga

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sorga bij:

3 reviews over Hotel Sorga in het Nederlands

Slecht!! Echt een budgt hotel...

S.van Riet, 13-9-2009

Wij waren absoluut niet blij met dit hotel. Na het lezen van wat recensies op zoover.nl en op de site van het hotel, hebben we het er maar op gewaagd en kwamen bedrogen uit. Het hotel ligt ver van het strand en de winkels. Van de buitenkant ziet het hotel er gezellig en mooi versierd uit, maar dan, de kamers WAT EEN RAMP! Er wordt niet schoongemaakt. Hoogstens een bezem doorheen gehaald. Maar zo'n goor douche-gordijn heb ik nog nooit in mijn leven gezien! De spiegel bevatte nog spetters tandpasta van de gast ervoor en de kraan viel van ellende uit elkaar! Dan die bekertjes waar je uit kunt drinken, één en al kalk aanslag, evenals het bad en de douche.

Men krijgt geen nieuwe handdoeken, en er wordt niet schoongemaakt, tenzij je erom vraagt VREEMD!! En dan nog, is het slechts nieuw beddengoed. Wat overigens wel fris ruikt. Ontbijt is ook eenzijdig!!

Maaaaar,...je betaald dan ook niet echt veel. Maar voor dit kan je net zo goed naar een surfersaccomoatie

Gereisd met partner in juli 2008

idiale ligging strand en stad

suzie, 12-10-2008

midden in het centrum, maar achter de muren van het hotel een heerlijke rust. Vriendelijke eigenaar en bediening.

Op loopafstand stad centrum en strand.

Ze komen je halen van het vliegveld als je dat wil.

Prijzen zijn heel redelijk, goed voor de budgetreiziger en ook voor degene die meer wil.

suzie

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Mathijs, 15-5-2008

Op meerdere gelegenheden gebruik gemaakt van Hotel Sorga bij mijn bezoeken aan Bali. Het is verborgen aan een klein straatje tussen Legian Street en Kuta Beach en gebouwd in een U-vorm waarbij op de binnenplaats een zwembad en een tuintje met tempel aangelegd zijn. Een ideaal adres voor reizigers die met een beperkt budget in een verzorgd hotel met goede service willen verblijven.
Gereisd alleenreizend in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sorga bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorga in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sorga scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.