Hotel Satriya Cottages

7,4

5 reviews over Hotel Satriya Cottages in het Nederlands

Vergane glorie(!?)

H, 5-7-2011

Dit hotel denkt te kunnen teren op oude tijden. Van buiten ziet alles er redelijk uit, ook het zwembad is oké. De kamers zijn echter de 50 euro wat we (gelukkig maar voor één nacht er voor betaalden) in z'n geheel niet waard. Zo was het overbodige ligbad (in een afzichtelijke kleur) een speelplek voor de bloedzuigers. In de omgeving liggen voldoende andere logementen, die je veel meer waar voor je geld bieden. Het ontbijtbuffet was overigens niet slecht, maar ook dat kan mijn waardering niet echt omhoog krikken. Zeker niet met de enorme rat in gedachten die, toen ik even buiten zat, meteen aan mijn been wilde knabbelen. Het hotel ligt overigens op korte afstand van het strand,
Gereisd met partner in mei 2011

Kuta,gezellig,maar ook te druk.

Irene,Erwin,Jennifer en Yusuf., 16-1-2011

Wij verbleven in dit cottages van 9 oct.t/m 16 oct.Wij waren op tijd opgehaald vanuit het vliegveld Den Pasar door de chauffeur van het hotel(gratis).Prima cottages,kamers elke dag schoongemaakt,schone beddegoed,lekkage in de badkamer,maar wel schoon,goed uitgebreid ontbijt,veel contact gehad met het vriendelijke personeel.Omgeving gezellig(lekker shoppen)midden in het centrum,dichtbij het strand,het nadeel was:pas op met geld wisselen,niet in de kleine winkels,ze zijn niet te vertrouwen en overal veel roemoerige australiers.Verder een leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Leuk hotel, prima ligging.

Britt, 22-2-2010

Wij zijn in mei 2007 naar Satrya geweest. Het ideale aan dit resort is dat het midden in Kuta ligt, ongeveer 20 meter van alle uitgaansgelegenheden en Kuta beach! Tevens heb je helemaal geen overlast van muziek of dergelijke. Het eten is ook goed verzorgd, Balinees ontbijt o.a. rijst, maar kan ook kiezen voor yoghurt of iets anders luchtigs.

Prijskwaliteit is goed, destijds betaalde je 12 dollar per nacht incl. ontbijt p.p.

Er zijn niet alleen discotheken maar ook ontzettend trendy en leuke restaurants. De beveiling is hiervan erg goed. Ik raad ook aan om een keer bij een straattent te eten, dat is heerlijk en voor een paar cent!! De shops in Kuta zijn ook prima, allemaal heel goedkoop.

Wel zijn er kleine kinderen die armbandjes willen verkopen en achter je aan blijven zitten, maar daar wen je ook aan.

Het is een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Satriya Cottages bij:

Oase van rust in drukke Kuta

yvonne, 16-11-2009

Heerlijk rustig hotel. Prima zwembad met lekkere drankjes.

Alles in de buurt en 2 min lopen naar Kuta Beach

Gereisd met partner in januari 2009

Superfijn en rustig hotel midden in Kuta

Lizzy, 23-4-2009

Net terug van twee weken Bali. Bij deze mijn lievelingsbestemming. We hebben een week in Satriya Cottages geslapen. Erg fijn!

Pluspunten: ligt centraal, maar je hebt totaal geen geluidsoverlast. Mooi aangelegde tuin, fijn en ruim zwembad + badhanddoekenservice, 42 euro betaald per nacht voor 3 personen dus niet duur, aardige bediening, privé tuintje achter je cottage, koelkastje in je kamer.

Minpunten: eigenlijk geen, maar de badkamer was niet zo heel mooi en je had een bad zonder douchewand. Maar een kniesoor die daar op let!

Gereisd met vrienden in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Satriya Cottages bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Satriya Cottages in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Satriya Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Satriya Cottages scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.