Hotel Padma Resort Bali at Legian *****

Padma Resort Bali at Legian

100 reviews over Hotel Padma Resort Bali at Legian in het Nederlands

Droom vakantie,

nathan7508, 1-12-2015

Bali is het paradijs op aarde, de mensen zijn geweldig en het land zowel onder als boven water is in 1 woord prachtig. ons hotel klein maar zeer leuk en zeeeer goedkoop
Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Fantatstisch

Klaas, 8-11-2015

Zeer mooi resort! Ontbijt is zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils. Mooie grote zwembaden.

Service was top. Vlakbij diverse restaurants etc.

Gereisd met partner in oktober 2015

geweldig

ad, 1-6-2014

padma is super hotel in alle opzichten beste hotel in 3 keer bali
Gereisd met partner in mei 2014

Geweldig hotel!

Anke, 30-7-2013

Fantastisch hotel. Gelegen aan zee in legian. Vanuit hier ben je snel in kuta of ga voor het iets rustigere seminyak. Lekker en uitgebreid ontbijt. Handoekenservice is inbegrepen. Eten in hotel is bijzonder goed maar ook buiten het hotel zijn veel restaurants te vinden aanrader voor het luxere segment is gadogado in seminyak of lekker goedkoop maar heerlijk bij kopi pot in kuta. Vanuit het hotel zijn de hotspots van Bali makkelijk bereikbaar.

Kamers zijn mooi met zeer groot bed. Badkamer met bad en aparte douche. Wij hadden een standaard kamer en dit was perfect. Dit hotel is een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

Wauw! Het leek wel een droom!

Deborah, 19-10-2012

Wij hebben ons huwelijksreis hier mogen verblijven! Het was geweldig! ik heb mij bijna 3 weken een ware prinses gevoeld! voor vragen stonden ze altijd direkt voor je klaar! het eten was heerlijk en zeer uitgebreid! we hadden een prachtige kamer, met prachtige meubels en alles was zo 'nieuw'! ik heb echt heimwee naar dit paradijs!
Gereisd met partner in juni 2004

Oase van rust in een erg drukke regio.

Marc & Anita, 14-7-2012

Erg mooi hotel met goed onderhouden tuinen vol beelden, vijvers met Koi's, bloemen en eekhoorntjes. Drankjes zijn in het hotel aan de prijs. Persooneel en balinesen zijn erg vriendelijk en blijven lachen. Goede ligging. Via de boulevard ben je zo in Kuta of Seminyak. Slechte voetpaden buiten het hotel (niet kindvriendelijk en gevaarlijke gaten) en ook erg veel verkeer van brommers. Daar merk je binnen het hotel helemaal niets van! Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.
Gereisd met partner in juni 2012

Tophotel in Legian

Erik en Petra, 10-11-2011

Zijn voor de derde keer in dit hotel en het bevalt nog steeds fantastisch. Herken niets in de beoordeling van vorige gasten. Mooie gerenoveerde kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ligging is ook goed; met een half uurtje wandelen ben je in Kuta of in Symniyak. Veel bierdrinkende Australiers in hun modieuze Bintang hemd. Tis ff niet anders. Ook veel Japanners. Ben op veel plaatsen geweest op Bali, maar een beter hotel heb ik nog niet gehad. Nee, ook niet in Nusa Dua.
Gereisd met partner in oktober 2011

Slechtste hotel na 7 jaar Bali.

pieter bakker, 12-10-2011

Al heel wat jaren op Bali geweest. Dit was echt een domper voor ons. Een gardenclub kamer geboekt. Op zich mooie kamer, maar toch heel wat kakkerlakken die in de kamer waren. In het grote restaurant zeer onbeschoft behandeld, wat toch ongewoon is op Bali. Erg onplezierig hier en voor dat geld zijn er veel betere en vriendelijkere hotels. Het eerste echt onaangename hotel op bali wat wetot nu toe hebben bezocht. Nooit meer.
Gereisd met partner in oktober 2011

Super hotel

heksmo, 16-4-2011

Echt een goed hotel, aardige mensen. Goedkoper is om een prive gids te huren en het eiland te verkennen. Monkey forest is een aanrader en het safaripark ook.

Echt een aarader om naar dit hotel te gaan

Gereisd met vrienden in september 2008

Als het kon, zou ik vandaag nog terug gaan

lilly_86, 19-1-2011

Wie naar Hotel Bali Padma gaat, heeft echt de juiste keuze gemaakt. Alles klopt. Wij zaten in een Garden Club Chalet. Alles wat je je maar kan wensen bevindt zich in deze kamer. King Size bed, een douche van 2.5 bij 2 meter, een apart bad, een terrasje en perfecte airco. Al het personeel is supervriendelijk, niks is te veel. Het park zelf is perfect onderhouden. Het lijkt wel alsof je door de natuur loopt, zoveel groen om je heen. Ook het ontbijt is geweldig. Maakt niet uit wat je wilt eten, alles hebben ze. Van broodjes tot aan soep en warme maaltijden. En dat in de ochtend alleen! Superveel vers fruit, yoghurt, en verse fruitsapjes!

We hebben echt een fantastische vakantie gehad en raden dit hotel zeker aan. Enige minpuntje zijn misschien de prijzen voor het diner en drankjes/hapjes aan het zwembad. Maar loop het hotel uit en daar zitten genoeg leuke restaurantjes waar je heerlijk kan eten voor ongeveer 7 euro pp.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Padma Resort Bali at Legian bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Padma Resort Bali at Legian in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Padma Resort Bali at Legian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Padma Resort Bali at Legian scoort een 9 uit 10 op basis van 101 reviews.