Hotel Oasis Kuta Beach ***

7,3

6 reviews over Hotel Oasis Kuta Beach in het Nederlands

Leuk hotel

yves , 24-11-2008

Goede ligging. Leuk en heel groot zwembad.

Personeel niet echt vriendelijk en fel verouderde badkamer in de veel te donkere kamers.

Gsm werd gestolen in de kamer!!

Gereisd met vrienden in november 2008

Super modern en erg vies

Ruben, 29-8-2008

Ziet er allemaal mooi en modern uit, maar zodra je de badkamer binnen loopt is het echt enorm schrikken! Schoon is anders in ieder geval. Alles is erg gehorig. Als ik in de douche stond hoorde ik onze buren, het was eigen fam. dus tijdens het douche werd er steeds gepraat door de muren heen! Tijdens het ontbijt; vieze koffie, en het personeel deed hooghartig! nooit meer dit hotel! Wij hebben dan ook per direct een ander hotel gezocht!
Gereisd familie in augustus 2008

Henrie en Nelly Niens, 27-4-2008

kamer was inderdaad zeer eenvoudig, geen zitgelegenheid. Badkamer was nog niet af leek het.Maar omdat wij op de

begane grond zaten, was het heerlijk,de deuren open , en je zat aan het zwembad.Ontbijt was zeer goed, niets op aan te merken. Midden in het centrum, zodra je het hotel uitkwam werd je lastig gevallen door de de verkopers die je van alles aan wilden smeren, dit was een minpunt. Voor de rest een geweldige vakantie gehad, kpom zeker terug.

Gereisd met partner in april 2008

Marko & Susan, 5-7-2006

Wij hebben hier maar 1 nachtje gelogeerd (aan het eind van een georganiseerde rondreis). Eerste indruk: wauw, wat een superstrak designhotel! Maar zoals bij de meeste hotels in Indonesië wordt er wat minder aan onderhoud gedaan. Beetje jammer, want op zich is het "Oasis" best een mooi hotel. Kamers zijn ruim en schoon, aparte douche en toilet. Wat betreft het ongedierte: overal in Indonesië tref je wel eens een verdwaalde kakkerlak aan, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat een hotel vies is... Het zwembad: fantastisch, maar even dachten we in de vijver te duiken. Ontbijt: lekker omeletje, gemaakt waar je bij staat en verder ruim keus uit cereals, vers fruit, broodjes en nasi goreng (moet je van houden 's ochtends vroeg...). Kortom: een dikke voldoende voor hotel "Oasis"!
    Gereisd met vrienden in mei 2006

Moontje, 5-2-2006

Op het oog goed hotel in eng straatje maar wel midden in centrum. Restaurant verzorgt prima ontbijt en lekker eten. Kamer is matig, zeer sober ingericht, men spreekt van gerenoveerd maar is de badkamer vergeten. Echt hele oude troep, schoon maar doordat het zo oud is lijkt het gewoon vies. De tuindeuren sluiten niet goed dus er is een brede spleet zichtbaar 9onedierte). er is nog geen tefel en stoel te vinden op je kamer. Terras van de kamer voorzien van 2 bankjes met plastic zitkussen, ongezellig zitten door muur. Zwembad fantastisch, tig mtr lang en mooi schoon en er staan prima ligbedden omheen. Personeel erg vriendelijk. Veel Aussies en Aziaten bezoeken dit hotel ivm prijs. Wij zouden hier nog wel willen eten maar nooit meer in het hotel willen verblijven!
    Gereisd anders in februari 2006

moontje, 24-1-2006

Hotel ligt aan een klein smal straatje wat''s avonds een beetje eng aandoet. Zwembad is erg mooi, lang en smal en met voldoende bedden met matrasjes erbij. Eten was goed, ze bakken lekker verse eitjes voor je en er is altijd warm eten buiten de normale broodjes, muesli etc. De kamers zijn gewoonweg sober, er is niet eens een tafel en stoel! De "tuindeuren" naar het terras en zwembad sluiten niet goed, een diepe spleet tussen beide deuren geeft niet een veilig gevoel om nog maar niet te spreken van het ongedierte wat zou kan binnenwandelen. De badkamer is sober, verouderd en warm water hebben we niet 1x gehad tijdens ons verblijf van 6 dagen (hebben omgeboekt naar santika).Het personeel is wel erg aardig zoals in zoveel andere hotels. Ik vind 3 sterren zwaar overdreven, maar heb gehoord dat Aussies en Aziers er graag logeren vanwege de goedkope prijs en je zit natuurlijk wel midden in het drukke Kuta! Al met al zouden wij er nooit meer logeren maar best wel weer eten (KIPSANDW bijv)!
    Gereisd met partner in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oasis Kuta Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Kuta Beach in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Kuta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oasis Kuta Beach scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.