Hotel Kuta Paradiso *****

8,4

8 reviews over Hotel Kuta Paradiso in het Nederlands

Mooi hotel goede locatie

Miranda, 7-6-2017

Heerlijk hotel druk en toch rustig en overal vlakbij
Gereisd met partner in april 2017

prijs - kwaliteit in geen verhouding

Wil Notten, 16-8-2008

Het hotel is duidelijk aan renovatie toe en daarom zeker geen 5 sterren waard. Drie sterren is meer dan voldoende.

Vooral de (bad)kamer is oud, versleten en vies. We hebben daarover dan ook gelijk de eerste dag geklaagd en kregen een andere kamer aangeboden, maar deze was niet veel beter.

Bovendien is het hotel door het open karakter zeer gehorig.

We gaan vast en zeker nog eens naar Bali, maar in dit hotel zien ze ons nooit meer terug.

Wil

16-08-2008

Gereisd met partner in augustus 2008

slechte prijs-kwaliteit verhouding

Wil en Marij Notten, 16-8-2008

Bovendien is het hotel door het open karakter zeer gehorig.

Wil

16-08-2008

Gereisd met partner in augustus 2008

G.J.Oudhuis, 24-10-2007

Geweldig hotel,zwembad helaas klein en je kunt niet via het hotel naar het strand,dus omlopen via de markt.Ondanks dat een geweldig hotel waar wij met veel plezier verblijven.Bezocht 7 keer het laatst op sept 2006G.Oudhuis
Gereisd met partner in oktober 2007

Fam A Matullessya, 12-10-2006

Wij zijn voor de zevende keer naar dit geweldige hotel geweest. Alles is prima geregeld en wij hebben weer een fijne tijd gehad in Bali niets dan goeds over het hotel en het personeel . Net als over de mooie kamers en het uitgebreide ontbijtbuffet.G&A Matullessya.
Gereisd met partner in september 2006

Hans & Wilma Buurman, 9-7-2006

Wij zijn reeds twee keer in dit fantastisch hotel geweest. Meestal voor een periode van 21 dagen.

Het is in een woord een geweldig hotel. Alles klopt ! De ligging in het centrum en vlak aan het strand is perfect. De binnenkomst in de receptie is overweldigend met de Ketcakdansers in de fontein, alsmede het gehele open karakter van de lounge/centrale hal. De kamers zijn keurig verzorgt. Personeel is erg vriendelijk. Het ontbijtbuffet is waanzinnig uitgebreid. In oktober 2006 gaan wij weer !!!

Gereisd met partner in oktober 2005

Joshuah, 21-4-2006

een van de beste hotels ooit bezocht!

een Aanrader,asle je het gebouw instapt weet je niet wat je ziet , erg mooie lounge!

Gereisd familie in april 2004

franciska, 10-5-2005

Geweldig hotel. Ligging: aan het strand c.q. op loopafstand van de winkels. Kamers; luxe, ruim evenals de badkamer.

Ontbijt: zeer uitgebreid.

n.b. wij zijn in 2000 geweest en hebben genoten.

Franciska

Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kuta Paradiso bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuta Paradiso in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuta Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kuta Paradiso scoort een 8.43 uit 10 op basis van 8 reviews.