Bali
7,7

15 reviews over Hotel Inna Kuta Beach in het Nederlands

Op dit moment een zeer grote verbouwing gaande

Mike, 8-5-2011

Op dit moment is Inna Kuta beach hotel in een grote bouwput veranderd.

Het oude gedeelte staat er nog maar alle bungalows en het zwembad zijn weg, ik denk dat dit wel mer dan een jaar gaat duren voor dat dit gereed is.

De wave wat er naast lag is geheel tegen de grond gewerkt en wordt nu ook door Inna bebouwd.

Gereisd met partner in maart 2011

Fantastiche ligging en prima kamers!

Marianne en Willem, 31-10-2009

Er waren nog géén goede beoordelingen dus zijn wij zonder verwachtingen gegaan. Het was een heerlijk hotel. Mooi zwembad, ligging aan de zee. Het ontbijt was verzorgd en goed en uitgebreid: van joghurt,nasi, gebakken ei naar keus of pannekoeken. Voldoende fruit en Balinese Live-music. Kortom een aanbeveling.

Het hotel is gelegen naast het drukke gedeelte van Kuta. Het is dus vlakbij het uitgaans- en winkelcentrum.

Het is een prima plek om een rondreis te regelen over Bali. Een gids met auto kost 20,00 Euro (incl.benzine etc.) De chauffeur/gids ontvangt verding waar je eet. Vergeet niet te gaan naar Jimbaran: hier kun je heerlijk genieten van de zonsondergang en genieten van verse vis. (Wel even onderhandelen over de prijs). Een onvergetelijk avond zul je beleven. Doen.

Wij plannen onze volgende reis alweer! Dus..... een aanbeveling.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Prima hotel

Reizigedr, 22-9-2009

Hotel Inna Kuta Beach is een goed hotel met een geweldige ligging. Direct aan het strand, midden in Kuta en toch rustig gelegen. Wij hadden een mooie cottage met zeezicht, met een goed bed, al mag de badkamer wel een opknapbeurt krijgen.

Het personeel is uiterst vriendelijk en netjes. Nadelen: het ontbijt is niet gericht op broodeters (weinig keuze in beleg) maar er is wel veel keuze (rijst/nasi/eieren/spek/brood/fruit). De Australiers leggen om 7.00 uur (of eerder) al hun handdoeken neer bij het zwembad...

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Inna Kuta Beach**** bij :

een van de beste lokaties in kuta

Mike, 11-6-2009

Na een gedegen renovatie van een gedeelte is het hotel nog steeds bezig te renoveren.

Het zwembad is vernieuwd en een nieuwe spa is gerealiseerd ook zijn er al een aantal verdiepingen vernieuwd.

Ik kom er al meerdere jaren met tevredenheid terug, de lokatie is bijzonder dicht in het centrum en naar het strand is 50 meter lopen.

Aan de overkant van de straat staan ATM's waar je kunt pinnen.

Bijna alles is op loopafstand van dit hotel ( Kuta square.hard rock hotel/cafe,karkita plaza,poppies lane 1 en 2 enz )

In september 2009 ga ik er weer heen en verheug me weer op alles wat gaat komen.( ramadan en idul fitri ) lekker druk op het strand.

Dit hotel is echt een aanrader.

Gereisd alleenreizend in februari 2009

Jac en jacqueline, 1-12-2007

Het was voor ons een onvergetelijke vakantie. mooie kamer en gezellig balkon met mooi uitzicht op het zwembad. vriendelijk personeel en heerlijke sate en koud bier. lekker dichtbij het strand en centrum. we hebben genoten.

WE HEBBEN GENOTEN

Gereisd met partner in januari 2007

Bezemer, 27-5-2007

Een fijn hotel met een perfecte ligging. Wij hadden een suite en die was netjes en ruim. Het hotel is alleen erg verouderd. De badkamer is erg oud, het zwembad heeft constant losse tegels. Het ontbijt is niet zo goed en er is weinig variatie. Toch een hele fijne vakantie gehad. De kamers werden goed schoongemaakt en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is heerlijk om vanuit het zwembad zo het strand op te lopen en toch midden in kuta te zitten.
    Gereisd anders in mei 2007

Bezemer, 27-5-2007

Wij hebben drie weken in dit hotel gelogeerd, met 2 kinderen van 4 en 6. De lokatie is perfect en mooi. De kamers zijn ruim (de suites vooral), maar wel verouderd. Het ontbijt is niet super, weinig keus en de zoete broodjes zijn niet afgedekt. Toch hebben we hier een heerlijke vakantie gehad, ook dankzij de perfecte ligging van het hotel. Jammer dat ze het niet renoveren.
    Gereisd anders in mei 2007

Saskia, 23-8-2005

Goede prijs-kwaliteit-verhouding.

Ontbijt niet zo goed; zwembad (tegels)vies maar een hele fijne ligging tov strand en restaurants en winkels.

Gereisd anders in augustus 2005

Sharon, 31-7-2005

Ik kom net terug uit Bali, het hotel was uitstekend. Dit was mijn vijfde keer Bali en dit hotel had een geweldig zwembad. Als je uit het zwembad komt moet je 2 meter lopen om naar het strand te gaan.

Ook de service was goed, aardige mensen en de kamers waren netjes.

Gereisd anders in juli 2005

R. van Deutekom, 28-5-2005

In één woord grandioos hotel. Uitstekende ligging, prachtige bungalows, prachtig zwembad. Zeer vriendelijke en behulpzame personeelsleden. Volgende keer in Bali zeker weer dit hotel!!!
    Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Inna Kuta Beach**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inna Kuta Beach in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inna Kuta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Inna Kuta Beach scoort een 7.69 uit 10 op basis van 16 reviews.