Hotel Harris Riverview ****

Bali
Hotel Harris Riverview
Harris Riverview

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Harris Riverview bij:

1 review over Hotel Harris Riverview in het Nederlands

totaal niet balinees

berry van der kolk, 27-10-2010

Wij schrokken bij aankomst, de uitstraling is die van een fast food restaurant. Alles in oranje wat gaat irriteren. Het jonge personeel is over het algemeen wel vriendelijk, het ontbijt redelijk tot goed. De zwembad(en) zijn ingesloten door het hotel zelf, planken vloer rondom, zeer ongezellig. De bar is duur, een bintangbier kostte 7 euro ! Het hotel uit en 50 m naar rechts is een kleine supermarkt en ook een goede wasserette. To het hotel een geldautomaat. De ligging is niet aan het strand en buiten het centrum. Wij hebben overdag onze intrek genomen bij het Boardwalk hotel aan het strand, als je daar wat gebruikt vinden ze dat prima, maar dat gaf toch niet de voldoening die we van Bali verwachten.
Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harris Riverview in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harris Riverview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harris Riverview scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.