Hotel Harris Resort Kuta ***

7,3

6 reviews over Hotel Harris Resort Kuta in het Nederlands

Prima hotel!

c_pierik, 20-8-2011

Wij zijn voor de tweede keer terug gekomen in het Harris. What you see is what you get: zo zie ik het! Een fijn hotel met prima bedden, simpel maar absoluut netjes en schoon, vriendelijk personeel, een lekker zwembad en een uitstekende locatie: het hotel uitlopen over de ingangsweg, de weg oversteken en je bent op het strand!
Gereisd met partner in augustus 2011

Gewoonweg super

Ashraf, 21-5-2009

We hebben ons prima vermaakt in Harris hotel. De service is super. De medewerkers doen er alles aan om je goed op je gemak te laten voelen en zijn zeer vriendelijk. Zelfs als je niet meer op tijd voor het ontbijt bent, maken ze speciaal een heerlijk ontbijtje voor je klaar. De kamers waren schoon en precies wat je verwacht van een 4 sterren hotel. De ligging was misschien niet helemaal gunstig (niet aan het strand namelijk), maar je hebt in ieder geval weinig vervelende Australische gasten in het hotel. Kuta zelf was niet bijster bijzonder....maar dit hotel was voor ons wel een reden om 1 dag langer te blijven!!
Gereisd met partner in juni 2008

Uitstekend Hotel !

Toosje, 18-8-2008

Uitstekend hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, schone kamers en sanitair. Aan het strand, dicht bij winkels, lekker zwembad. Tafeltennis en darts mogelijk.

Minpuntje: de bedkussens stinken !

Gereisd met vrienden in juli 2008

Sanne, 26-5-2008

Ik heb hier een geweldige vakantie gehad! Ligging kon inderdaad beter maar heb het niet als vervelend ervaren. Fijn is dat je niet middenin het centrum ligt waardoor je nergens last van hebt! Centrum kan gemakkelijk te voet worden bereikt. Mooi modern en fris hotel! Kamer was erg netjes en schoon. Personeel is echt suuuper vriendelijk en behulpzaam! Ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Mooie tuin en mooi zwembad. Erg uitgebreid ontbijt buffet (zelfs hagelslag!) en a la carte is ook genoeg te bestellen (erg lekker).

Al met al een super hotel! Zou er zeker nog eens heen willen.

Gereisd met vrienden in januari 2007

R. Ruijzenaars, 30-3-2008

gewoon een goed hotel met alles wat je nodig hebt

alleen een beetje veel oranje ,je proeft er niet de sfeer dat je je bali bent , wat je met dinesty hotel en legian beach hotel wel hebt

maar verder alles prima in orde en goede service

hotel ligt een beetje ongelukkig ,je moet eerst naar het strand wandelen om naar de winkels te kunnen gaan,omdat er maar één ingang van een driehonderd meter richting de zee is

Gereisd alleenreizend in maart 2006

bakker, 12-12-2007

wij zijn verhuisd naar een ander hotel, omdat wij ons niet prettig voelden in dit hotel.

Het brood vonden we droog en de bediening in het hele hotel, onprofessioneel. De kleding oranje stond ons ook tegen, de badhanddoeken waren niet helder van kleur, hotel leek sterk verouderd, in het algemeen geen 4 sterren hotel dat ons beloofd was. We kregen hotel dynastie, waar we ons wel thuis voelden.

Gereisd familie in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Harris Resort Kuta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harris Resort Kuta in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harris Resort Kuta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harris Resort Kuta scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.