Bali
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bali Holiday Resort*** bij :

10 reviews over Hotel Bali Holiday Resort in het Nederlands

FAntastisch! was ook onze huwelijksreis.

Owen, 22-7-2012

Een goed hotel met ruime kamers. Geweldig personeel. Heerlijk zwembad. Alles eigenlijk goed. Veel excursies vanuit de reisorganisatie gedaan.
    Gereisd met partner in september 1998

Antoi, 7-7-2008

Wij zijn hier in 2006 de eerste en de laatste week van onze vakantie met kennissen geweest. ALle kamers zijn hetzelfde maar het achterste gedeelte ligt aan een mooie tuin. Het personeel is heel gastvriendelijk.

Wij sliepen met zijn drieën op 1 kamer. Ze zetten er dan een extra bed bij. Het eten is goed. Je kunt makkelijk naar restaurantjes in de buurt. Er zit een hele goede italiaan als je over het strand loopt voor als het indonesische eten even genoeg is. en als je het hotel bij de hoofdingang uitloopt en links gaat en dan weer rechts kom je langs een mooi restaurant dat ook erg goed is!!!

Maar het hotel is prima!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Cees van Dam, 16-7-2007

Een verrassend en prima gesitueerd hotel met ruime, schone kamers. Een schitterende tuin met een dito zwembad en je loopt zo het strand op. Ook hier kan je prima vertoeven op een gehuurde ligbed en parasol. Ik kom er nu twee jaar en ga er vast weer naar terug.
    Gereisd alleenreizend in juli 2007

Joop, 13-9-2006

Ik sluit me grotendeels bij de mensen hiervoor aan. Erg goedkoop allemaal. En dat het een eindje van Kuta ligt is geen enkel probleem, de taxi's kosten echt geen reet. We zijn een keer de hele dag in een nette taxi met airco het eiland rondgeweest (die Blue taxi's moet je hebben) voor 35 euro! En de chauffeur stelde een route voor en bleef op bepaalde plekken gewoon een uur wachten op ons. Echt leuk. Verder liggen er zeer dicht in de buurt van dit hotel een paar zeer mooie restaurants, clubs en cocktailbars. Een mojito voor 2 euro is niet verkeerd.
      Gereisd anders in september 2006

Fons Boekelder, 2-8-2006

Wij zijn hier in juni j.l. 3 weken geweest het is een leuk 3 sterren hotel met een mooi zwembad en een mooie verzorgde tuin maar er is zowel overdag als in de avond in het hotel niets te doen dus je bent aangewezen om het hotel te verlaten en je vertier elders in Seminyak of Kuta te zoeken. Strand is op loopafstand en er zijn div. goede restaurants in de buurt.Wie van rust houd komt hiet zeker aan zijn trekken. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook zeker niet verkeerd.
      Gereisd anders in augustus 2006

Bianca, 27-1-2006

Het is een leuk hotel maar de kamers zijn wel erg standaard maar wel schoon. De prijs is ook niet duur dus dat staat wel in verhouding.

De prijzen van de drankjes zijn wel erg duur ten opzichte van de lokale prijzen. Het ontbijt is heerlijk en de bediening is ook goed.

Het ligt diect aan het strand. Rustig, dus dat is heerlijk als je hier naar op zoek bent. Persoonlijk vinden wij het net te ver van Kuta vandaan liggen

Gereisd anders in januari 2006

marja, 28-9-2005

een zeer goed hotel ligging perfect je loopt zo overal heen. lekker aan het strand .alleen je kan hier niet zwemmen in de zee.perfect zwembad mooie tuin prima kamers.het personeel zeer vriendelijk.
      Gereisd anders in september 2005

henk fekkes, 29-10-2004

voor de kamerprijs en 3* hotel zeer goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam, grote en schone kamer.div. restaurantjes op loopafstand, goed en goedkoop.hotel geboekt via marktplaats, aanrader.
      Gereisd anders in oktober 2004

marian, 12-6-2004

hrt strand is juist erg leuk veel verkopers met leuke spulletjes voor weinig heerlijk om te wandelen mooi hotel en goed ontbijtbuffet zeer uitgrbreid vriendelijk personeel gezellige stad waar je goed kan eten vooral bij poppys en de koffiepot een aanrader
      Gereisd anders in juni 2004

Eddy, 16-4-2004

Prachtig Hotel met schone kamers. Mooi uitzicht gehad op de tropische tuin.

Nadeel is dat het strand bij het hotel klein en ongezellig is. Aanrader om met de taxi voor een paar kwartjes naar Kuta beach te gaan.

Verder perfect eten (wel duur in vergelijking met restaurantjes in de buurt. Aanrader!

Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bali Holiday Resort in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bali Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bali Holiday Resort scoort een 8.4 uit 10 op basis van 10 reviews.