Hotel Bakungsari **

Bali
Hotel Bakungsari
Bakungsari

21 reviews over Hotel Bakungsari in het Nederlands

Fantastich hotel voor de kamerprijs

Edward, 2-4-2014

Ben ieder jaar 4 weken per jaar in dit hotel en dat al sinds meerdere jaren, met alles is niets mis, je kan voor deze prijs geen 5 sterren hotel de luxe verwachten,maar het is gewoon een aanrader. Het ligt overal dicht bij en met taxi ben je zo op vliegveld en weer terug.

Soms kan je boeken voor 12 euro p.n voor 2 personen, Mensen wat willen jullie nog meer!

Gereisd met partner in januari 2014

Hotel voor een paar dagen in Kuta

Dick van Zanten, 10-9-2013

Accomodatie - Redelijk tot goed en wordt steeds beter

Omgeving en uitzicht - kijkt uit op een mooie

Peroneel is prima

Prrijs & kwalitiet is goed

Restaurant - aanwezig, wordt weinig gebruikt, komt door een heel goed eethuis.

Staat van de kamers - het hotel wordt en is gerenoveerd

Schoonmaak - elke dag de staat van de kamers zijn goed

Kindvriendelijk - geen mening

Gereisd met partner in september 2013

Eenvoudig hotel goede ligging

Niek en Loes , 1-6-2012

Eerst in de nieuwbouw geslapen in een prima schone en lichte kamer Daarna op verzoek naar begane grond. Kamer was beduidend minder wel redelijk schoon. Badkamer was aan renoveren toe. Personeel heel aardig en bereidwillig. Het ontbijt was erg sober. Ligging prima dichtbij strand,. Sate en pisang goreng bakker vlakbij en heerlijk. Supermarkt 5 minuten lopen.Wel voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in april 2012

goedkoop fijn hotel

Naomi, 4-2-2012

hele goede ligging, om de hoek van de winkelstraat. De lekkerste eetstands in de straat. de service is heel goed, de mensen zijn heel aardig en behulpzaam. prijs kwaliteit is goed. het is geen luxe hotel maar prima voor als je met een groep vrienden gaat. de kamers zijn schoon en de bedden zijn goed.
    Gereisd met vrienden in mei 2011

Erg slecht

v Erven, 4-11-2011

We wisten dat dit een budget hotel was maar dat vonden we geen probleem, de kamers zouden iets minder zijn en het ontbijt ook.

Maar bij aankomst schrokken we wel. De ontvangst was al niet echt goed maar ja daar komen we ook niet voor.De kamer was om in een woord te zeggen verschrikkelijk. Het stonk en was erg smerig. In de badkamer vooral. Overal schimmel en aanslag. de koelkast lekte water zodat s' morgens de kamer blank stond. We deden bijna geen oog dicht omdat we naast de trap lagen en deze erg gehorig was door mensen die constant omhoog en omlaag liepen. De druppel was wel toen er een kakkerlak langs mijn bed omhoog liep.

Meteen de reisorganisatie ingelicht en om een ander hotel gevraagt hier wilden we onze vakantie echt niet afsluiten. Een klacht bij het hotel managment neergelegt en hun antwoordt was dat het door de renovatie kwam. Nou renovatie of niet schoonmaken kan ook tijdens een renovatie.

Eens maar nooit meer.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Geweldig hotel voor een goedkoop tarief!

Piet, 9-8-2011

Afgelopen zomer 2 weken in Hotel Bakung Sari verbleven, door alle negatieve recensies waren mijn verwachtingen niet zo hoog.

Inderdaad het ontbijt is eenvoudig, en de kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Maar ik heb echter twee weken lang genoten!

Wij hadden gelukkig een kamer met gewoon warm water, ook waren de kamers en het sanitair gewoon schoon en deed alles het naar behoren.

Het handdoeken probleem was zo op gelost door iedere dag te zorgen dat je handdoeken niet werden opgehaald, mocht je dan eerder van het strand terug komen kon je toch gewoon douchen.

Ik vind dit hotel een prima hotel gezien de prijs/kwaliteits verhouding, want als je een 2-sterren hotel boekt kun je er ook niet vanuit gaan dat je de zelfde service ontvangt als in een 5-sterren hotel.

Gereisd met partner in juli 2011

Niets op aan te merken...

shovelhans, 28-10-2010

Na alle negatieve ervaringen hier gelezen te hebben was ik aan het twijfelen of ik hier wel zou boeken, heb het uiteindelijk toch gedaan en heb er geen spijt van.

Moet wel zeggen dat ik een superior room had, iets duurder dan de gewone kamers.

De Kamer was ruim en goed, badkamer ook, wel geen luxe maar dat kan je ook niet verwachten voor die prijs.

Kamers werden goed schoon gehouden, ontbijt was eenvoudig maar goed genoeg.

Vooral het ruime balkon met uitzicht op de prachtige tuin en zwembad is voor mij een reden omhier een volgende keer weer te boeken.

Als je de weg weet in Kuta, ben je in 5 minuten aan het strand. ( nogal veel kleine straatjes moet je dan door)

Gereisd met partner in oktober 2010

Voor herhaling vatbaar!

M&R, 29-8-2010

Dit hotel is ons echt 100% meegevallen!! Superligging; winkeltjes en eettentjes op zeer korte afstand, grote supermarkt en internetcafé om de hoek, strand en disco's op 10-15 min. loopafstand. Eet ook eens bij de warungs t/o ingang hotel! Er wordt niet moeilijk gedaan over eten/drinken van buiten meenemen. Het ontbijt was zeker niet slecht, zorg voor afwisseling in wat je kiest! Van service in het restaurant / bij het ontbijt hoef je niet veel te verwachten, al is dit een van de weinige minpunten die ik kan noemen. De kamers zijn basic ingericht, maar in principe heb je alles wat je nodig hebt. De muren kunnen wel een likje verf gebruiken, maar de airco, koelkast en tv werken goed. Van ernstige problemen met het water hebben wij weinig gemerkt. Alleen sloot bij ons de badkamerdeur niet goed (bleef wel klemmen). Er wordt iedere dag schoongemaakt, maar niet goed tussen en achter de meubels. Wel worden de lakens en de handdoeken dagelijks verschoond. Oh ja; er is geen waterkoker aanwezig!
    Gereisd met vrienden in juni 2010

Ik raad niemand aan om in het hotel te logeren.

S.H.Siem, 16-8-2010

Ik ben totaal ontevreden en waarom? Ik zal proberen alles op een rij te zetten.

Als ik een goed hotel logeer waar warm water als faciliteit staat dan moet ik toch ten alleen tijde onder een warme douche kunnen staan ook al kom ik om 02:00 's nachts van werk pas thuis. Als ik de kraan open deed dan komt er zo nu en dan alleen maar lucht uit. Of dan kom er een pis straaltje uit de douchekop uit. Ik was zo pissig dat ik zelfs de monteur om 03.00 uit zijn nest belde. Later zeggen ze dat ik maar niet om die tijd moet gaan douchen.

De airco deed in het begin ook niet, ook de monteur erbij gehaald. De verlichting is zo donker dat je niet een fatsoenlijk meer iets kan lezen. Ze proberen alles zogenaamd de termen in het Engels te spreken maar als je in het goed Engels verder je conversatie doet dan kunnen ze niks terug zeggen. Ik spreek Indonesisch maar ook een hoop dialecten in Indonesië.

Ik logeer nu bij Jessen Inn vlak erachter en daar is het goedkoper en service is goed airco/boiler =perfec

Gereisd zakelijk in augustus 2010

Fijne plek, prima prijs/kwaliteitsverhouding

GFJS, 20-7-2010

De tuin is prachtig, je waant je in een andere wereld dan het drukke chaotische Kuta. Ligt centraal, op loopafstand naar het strand en Discovery Shopping Mall. En gelegen naast de beste warung van Bali, Nikmat.
    Gereisd met vrienden in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bakungsari bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bakungsari in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bakungsari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bakungsari scoort een 6.97 uit 10 op basis van 22 reviews.