Bali
7,7

20 reviews over Hotel Aneka Beach in het Nederlands

Prima hotel met zeer gunstige ligging

Joep, 20-9-2012

Het is een eenvoudig hotel, maar beschikt over alle benodigdheden voor een heerlijke vakantie! Verscholen tussen Poppies Lane en de drukke hoofdweg langs het strand merk je weinig van alle drukte van de badplaats Kuta. Er is een mooie tropische tuin en een lekker zwembad met daarnaast een restaurant en bar. De kamers zijn prima, ruim maar niet al te luxe.

Al met al een goed hotel als uitvalsbasis om het prachtige eiland Bali te ontdekken!

Gereisd met partner in augustus 2010

Ge-wel-dig

cristerve, 29-6-2011

Heerlijk eenvoudig hotel. Midden in Kuta aan het strand, wat wil je nog meer. Kamer waren wel aan vervanging toe maar dan spreek ik ook over 10 jaar geleden. Zeer vriendelijk personeel. Vlakbij een strandje met alleen maar visrestaurantjes waar je zelf je maaltijd uit kunt kiezen. Zou zo terug gaan.

Wij zaten er tijdens 9/11 en heeft veel indruk gemaakt zeker omdat we zelf nog terug moesten met het vliegtuig.

Gereisd met partner in september 2001

Prima voor de prijs

Tineke, 18-9-2010

Prima hotel, goede locatie. Je merkt niets van de drukte in het hotel. Ontbijt simpel maar prima. Kamers niet erg groot en kunnen zeker een opknap beurtje gebruiken. Maar toen wij er waren zou dat na dat seizoen ook gaan gebeuren. Het idee dat het in een soort grote tuin ligt is erg leuk.
Gereisd met partner in september 2009

Prima lokatie

G.Zijlstra, 28-5-2010

Aneka Beach hotel is een prachtige eenvoudige lokatie midden in het centrum waar je gek genoeg geen last van hebt. Prachtige tuin, aardige mensen.
Gereisd met partner in mei 2010

heel relaxed en super locatie

peter bank, 19-3-2010

zijn er nu 2x geweest super locatie als je van drukte houdt strand op 50m en poppieslane 1 op 5 m met de achteruitgang ontbijt wat minder maar laatste keer family room met prive zwembad geboekt helemaal super gaan in september weer
Gereisd met vrienden in maart 2010

Prima hotel

letitia korompis, 15-3-2010

Dicht bij het strand en Poppielane 1 en 2 dicht bij Starbucks en winkels.

Suku is een goeie masseuse en de overige meisjes zijn hardwerkend om je mooi te maken. Het overige personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ben hier 4 nachten geweest en voelde me hier erg prettig.

Gereisd alleenreizend in februari 2010

heel prettig verblijf

letitia korompis, 15-3-2010

Heel prettig hotel,aardige behulpzame mensen.

Rustig, had een prettige kamer in een mooie tuin, toch vlak bij het strand en winkelcentra.

Gereisd alleenreizend in maart 2010

Centraal gelegen accomodatie met rustige tuin.

Ellie, 13-2-2010

We waren drie weken in Hotel Aneka Kuta Beach en het is ons prima bevallen. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. De kamers worden dagelijks schoongehouden, de handdoeken dagelijks verschoond. Je kunt kiezen uit drie soorten ontbijt, voor ons ruim voldoende. Koffie en thee kun je zelf nemen. 'Orange juice' is siroop met gekookt water en ijsblokjes, voor meer vitaminen kun je 'fresh fruit' kiezen. Tussen de gebouwen ligt een prachtige tuin. Het personeel van de receptie, kamerschoonmaak, restaurant en de mensen van het tuinonderhoud zijn vriendelijk en de service is uitstekend. Met de chauffeurs op de parkeersplaats kun je prijsafpraken maken voor een halve of een hele dag. Op de boulevard rijden blauwe metertaxi's (Bali-taxi), waarmee je evt. ook een vaste prijs kunt afspreken. Denk aan het eenrichtingsverkeer: in-/uitstappen bij Matahari kan goedkoper zijn. Meer rust (geen gemotoriseerd verkeer) vind je desgewenst op het strand richting Tuban, bv. ter hoogte van de vissersbootjes.
Gereisd met partner in januari 2010

2+ sterren waardig met topligging !

alberto, 13-9-2009

aneka is een echt 2+ sterren hotel. meer moet je ook niet verwachten. klein parkje met restaurantje en zwembad.kamers zijn netjes/ schoon en verzorgd. personeel vriendelijk en als je wilt uitslapen komen ze later schoomaken (wel een tipje geven). dagelijks verse baddoeken. ontbijt lijkt saai maar in overleg krijg je meer. er staat dagelijks een prive-chauffeur bij de receptie. prijs afspreken en je rijdt voo reen prikkie het eiland rond. de ligging van dit park is ideaal: weg oversteken en je bent op het strand.supermarktje naast de deur en diverse eetstalletjes, resaurantjes en fast-food in de dircte nabijheid. 2 sterren hotel met 4 sterren ligging.
Gereisd alleenreizend in augustus 2009

dicht bij het strand

Mike, 26-6-2009

het hotel is aan een lange oprijlaan naar de jalan pantai (strandweg) ligging is rustig en een mooi aangelegd park.

Het parkeerterrrein kan wel eens hectisch zijn omdat er bijna niet gekeerd kan worden als er geparkeerde auto's staan.

In mijn periode was er een alcohol schaarstse in bali dus kon de bar niet alles leveren.

Maar er werd al het mogelijke gedaan om ons tevreden te stellen.

De verlichting in de kamers was niet optimaal maar het was er schoon en fris.

Een echt hemelbed stond in mijn kamer.

Al met al een redelijk goed hotel voor een niet al te hoge prijs.

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aneka Beach in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aneka Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aneka Beach scoort een 7.65 uit 10 op basis van 20 reviews.