Villa Villa Melati

Villa Melati

2 reviews over Villa Villa Melati in het Nederlands

in 1 woord Waanzinnig

Lisanne, 8-3-2014

Wij hebben met 4 vrienden afgelopen zomer (juni 2013) 1 week in Villa Melati mogen verblijven. Op de foto's alleen al leek het een plaatje, maar wauw.. toen we aankwamen konden we onze ogen niet geloven. Wat een ruimte, wat een rust, wat een sfeer, zo onbeschrijflijk mooi! Het was bijna overweldigend dat dit kleine paleisje van ons zou zijn. En het personeel, zo ontzettend gastvriendelijk. De villa, het zwembad, de tuin wordt elke dag bijgehouden door het zeer vriendelijke personeel. Wayan, haalde ons op bij het vliegveld maar bracht ons ook naar diverse leuke plaatsjes als we daar om vroegen. De villa ligt gelegen in een rustig dorpje, maar met de taxi kom je overal zeer snel! Voor mooie (zon en zwem)stranden hoef je hier alleen niet te zijn, dat is het enige minpuntje. Maar aan onze villa hadden wij gelukkig genoeg! Hier kun je de hele dag vertoeven. Eetgelegenheden heb je rondom de villa wel, maar je kunt er ook voor kiezen om naar Seminyak te gaan. Ik zou zeker teruggaan!
Gereisd met vrienden in januari 2014

helemaal geweldig

Sonja, 17-1-2011

Villa Melati gehuurd via een koppel uit Kerkdriel, deze mensen willen eerst de bezoekers ontmoeten voordat ze definitief verhuren, dat is een veilig gevoel.

Deze villa is helemaal open, voor onze begrippen vreemd maar voor daar een zaligheid. Prive zwembad die dagelijks wordt schoongemaakt. Een perfect onderhouden tuin en door de dames die daar in huis werken krijg je werkelijk een vakantiegevoel. Indien je wenst wordt er voor je gekookt, en heel lekker. Het ontbijt wordt vers voor je klaargemaakt, die dames zou je zo mee naar huis willen nemen. Was wordt opgehaald en weer terug afgeleverd. Wel moet je een taxi nemen om ergens te komen, maar dat kost daar toch niets.

Ga je met kinderen dan is dit echt ideaal, kan het helemaal aanbevelen.

Sonja

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Melati in Kerobokan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Melati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Melati scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.