Bali
9,7

Uitstekend

3 reviews over Hotel Villa Mawar Berawa in het Nederlands

Prachtige prive Villa tussen de rijstvelden

Ady Rayhan, 4-8-2015

Wij hebben gelogeerd in de maand november 2014 in Villa Mawar Berawa. De villa is verrassend ligt te midden van de rijstvelden aan het eind van een Balinese dessa. Niet ver van de locale markt, wat winkeltjes en de plaatselijke tempel. Ruime slaapkamers. Alles wordt prima schoongehouden. Het personeel is heel vriendelijke en behulpzaam. Een aanrader deze villa
Gereisd met partner in november 2014

Paradijsje op aarde!

Vera Hirth, 30-9-2014

Wij hebben van 25 - 28 september 2014 gelogeerd in deze prachtige villa.

Bij binnenkomst wordt je verrast door de grote ruimtes en prachtige inrichting van deze mooie villa.

De villa met 2 grote slaapkamers, 2 badkamers, keuken en grote woonkamer met terras en zwembad is omringd door rijstvelden welke je vanuit het fijne zwembad en vanaf de Gazebo een prachtig uitzicht geven.

Alles is met zorg en oog voor details ingericht en erop gericht om je de luxe van een privé villa te laten voelen.

Het personeel van de villa doet er alles aan om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

De kokkin Komang ( vrouw van de chauffeur Wayan ) maakt de heerlijkste maaltijden voor weinig geld voor je klaar. Vlak bij de villa zijn ook supermarkten, een bakker en een kraam met allerlei lekkernijen aanwezig. Met de chauffeur of voor kortere afstanden met de taxi kun je overal in de omgeving heen.

Voor ons was dit de perfecte afsluiting van een rondreis over Lombok en Bali!!!

Gereisd anders in september 2014

Een prachtige plek in de dessa!!

Fam. van Dinter, 18-8-2014

Wij zijn een gezin met 3 kinderen (10-13 en 16 jaar)

Het personeel;

Driver Wayan (fijne, vriendelijk en veilige driver)

Algemene hulp Ata

Huishoudelijke hulp Iboe Made (komt 6 dagen in de week schoonmaken)

En de GEWELDIGE kokkin Komang (vrouw van de driver)

Allemaal enorm vriendelijk en behulpzaam. Alles wat ze kunnen doen dat doen ze voor je.

Hun Engels is beperkt maar wel toereikend.

Wayan, Iboe Made en Komang kunnen het goed genoeg om alle vragen en wensen van je te beantwoorden.

Alles is schoon en word goed bijgehouden.

Wij hebben geboekt via touroperator.

Uitstekend advies en goede prijs!

Je hoeft niet uit te gaan eten omdat de kokkin voor €10 tot 15,= per dag voor je kookt.

Er zijn bij eco beach (15 min rijden) mooie restaurantjes.

Er ligt een mooi zwembad bij wat erg mooi en prettig is.

Het is wat ons betreft kindvriendelijk.

Met kleine kinderen is het uiteraard altijd opletten met een zwembad.

Kinderbedjes kunnen op de slaapkamer, die zijn ruim genoeg.

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Mawar Berawa in Kerobokan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Mawar Berawa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Mawar Berawa scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.