Bed and Breakfast Lullaby Bungalows

Lullaby Bungalows

1 review over Bed and Breakfast Lullaby Bungalows in het Nederlands

Mooi, kleinschalig resort

syl, 9-9-2013

Lullaby Bungalows is een mooi, kleinschalig resort met 4 huisjes, en 2 in aanbouw, gelegen in een prachtig onderhouden tuin met zwembad en ligbedden. De huisjes zijn met smaak ingericht door de vriendelijke eigenaren. De buitenbadkamers zijn groot en met veel decoratie ingericht. Ontbijt is erg goed en uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk.

Een minpuntje was voor ons de lokatie, onze andere adressen op Bali waren steeds rustig gelegen, dit resort ligt langs een drukke weg. Toen wij er waren was het extra druk door surfwedstrijden en de dagelijkse bussen die naar Uluwatu gaan. Niet echt ontspannen langs deze weg lopen naar het strand of de restaurantjes...Meer geschikt voor surfers en stellen die een scooter durven te huren.

Er waren wel erg leuke eetgelegenheden in de buurt, hier gingen we met de taxi heen, en mijn man heeft ook nog een scooter gehuurd, en hij nam ons om beurten achterop.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lullaby Bungalows in Kedonganan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lullaby Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Lullaby Bungalows scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.