Hotel Pansea Puri Bali

Pansea Puri Bali
8,2

5 reviews over Hotel Pansea Puri Bali in het Nederlands

charly, 22-11-2007

Pluspunten:

- Heel erg mooie kamer/badkamer

- Mooi zwembad

- Redelijk mooi, maar rustig strand (zonder golven)

Minpunten:

- niet die 5 sterren experience die je verwacht

- Voor Balinese standaarden slechte service

Gezien alle recenties had ik iets beters verwacht. Kamers zijn absoluut geweldig, maar ook de service en de clientele maken een hotel 'top.' Deze facetten vond ik bar tegenvallen.

Voor een 5 sterren ervaring zou ik in Jimbaran het four seasons aanraden (daar zit uiteraard een prijskaartje aan).

Gereisd anders in november 2007

Cees, 7-11-2006

prima hotel echter qua bediening nog steeds even afstandelijk als vroeger.

Jammer zou zoveel beter scoren bij een beetje interresse, ik denk dat dat met het franse management te maken heeft.

Een groot pluspunt is de perfecte kamers en de ligging ten opzichte van het vliegveld.Dat maakt het een prima afsluiting van de vakantie.

Gereisd anders in november 2006

FRANCIS,CEES & DEWI, 1-8-2006

Prima hotel, dat uitermate geschikt is om je reis te beginnen of te eindigen. We hebben alle twee de opties een keer gedaan en dat was perfect. Het hotel en de kamers zijn bijzonder ruim van opzet, je voelt je hier de koning te rijk. Wat wij een beetje jammer vonden is de afstandelijkheid van het personeel, misschien de invloed van het franse management, iets wat allesbehalve typerend is voor de javaanse of balinese mensen. Maar toch zeker met een kind van 4 een echte aanrader.
Gereisd familie in april 2006

André, 26-3-2006

Naam van het hotel is tegenwoordig Jimbaran Puri Bali. Topklasse bunagalows, uitmuntende kwaliteit eten voor een redelijke prijs. Mooi zwembad en een mooi breed en vooral rustig strand. Ook gezellig eten in de avonduren in de omgeving op het strand.

Service is uitstekend echter wel wat afstandelijk.

Gereisd anders in maart 2006

Wilma en Ernest, 29-6-2004

Uiteraard onderhandelen over de prijs. Het voordeel in het voor en naseizoen is groot.

Pansea Pura Bali ligt heel mooi aan het strand, zonsondergang, wandelen langs het strand, je boek(en) uitlezen maar ook dichtbij veel vissers-strand-eettentjes.

Pansea zelf is rustig, maar 41 huisjes met volop privacy. De beste plek volgens ons op Bali en niet (al) te duur. Aanrader!

Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pansea Puri Bali bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pansea Puri Bali in Jimbaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pansea Puri Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pansea Puri Bali scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.