Villa Jimbaran Bay Beach Residence

Bali
Villa Jimbaran Bay Beach Residence
Jimbaran Bay Beach Residence

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Jimbaran Bay Beach Residence bij:

1 review over Villa Jimbaran Bay Beach Residence in het Nederlands

Comfortabel "Thuis"gevoel met aandacht

Wicky, 11-8-2014

Mooie villa centraal aan zee, va huis niet te zien,wel te horen:herlijk om te slapen.Het mooie grote strand is in 1 min.bereikbaar. De villa ligt aan een pleintje met visrestaurants. Dit is het enige"nadeel"omdat rond het avond eten file's zijn om dit pleintje te bereiken. Vanuit de villa ondervind je hier geen hinder aan: de villa ligt heerlijk weggestopt achter een autenthieke Balinese deur. Sari en haar Engelse echtgenoot doen er echt alles aan om het de gast naar het zin te maken. Het ontbijt is verrukkelijk en het beste ontbijt van alle 10 de locatie's waar wij geslapen hebben op Bali. In iedere kamer is een flat screen, iets waar mijn kinderen na 3 1/2 week reizen door Indonesie geweldig vonden. Sari bied ook excursie's , motor verhuur, en taxidiensten aan tegen eerlijke prijzen.Wij zijn door de chauffeurs naar het vliegveld gebracht, met een warm gevoel vertrokken wij uit het prachtige bali uitgezwaaid door Sari,haar team en de hartelijke chauffeurs.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Jimbaran Bay Beach Residence in Jimbaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Jimbaran Bay Beach Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Jimbaran Bay Beach Residence scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.