Villa Senang ****

Senang
9,6

63 reviews over Villa Senang in het Nederlands

Mirjam en Sjra, 28-9-2017

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in Villa Senang en ons laten verwennen door I-Luh met haar gouden kookkunsten.

Daarmee niemand tekort te doen, want ook Ketut met zijn liefde voor de tuin, Gusti als gids en chauffeur en Made, de nachtwacht hebben ons, waar ze maar konden geholpen en wegwijs gemaakt.

We hebben genoten van het ruisen van de zee, ons verbaasd, gelachen, onze ogen uitgekeken naar de duizenden brommertjes, gepraat, geroken, geluisterd naar verhalen, veel geleerd, veel gezien, kortom, een nieuwe wereld is voor ons open gegaan.

Sinds onze thuiskomst wordt er minimaal een aantal keren per dag geroepen, konden we nog maar even : zwemmen, liggen In de Bale Benong, eten van I-Luh proeven, met het bootje de zee op enz.

We hebben ook genoten van de rust in en om de villa.

Gereisd met partner in september 2017

Paradijs op Bali!

Mieke, 8-9-2017

Een prachtige villa in een prachtige tuin. Groot zwembad en aan het strand! Zeer vriendelijk personeel dat heerlijk kookt en schoonmaakt. Mooie watervallen om te bezoeken in de buurt. Kortom: paradijs!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Paradijs!!

Irene, 14-8-2017

De rit naar Lovina, waar Villa Senang zich bevindt, is al een belevenis op zich. Je kijkt je ogen uit onderweg rijdend door dorpjes, over bergen en langs meren, geweldig! Villa Senang is een prachtig paradijs, je voelt je er gelijk welkom en thuis dankzij de geweldige gastvrijheid en verzorging van I luh, Ketut en Madé (zie eerdere lovende reviews waar ik me volledig bij aansluit). De villa, tuin en zwembad zijn allen zeer ruim en zeer goed onderhouden. In het gastenboek staan veel tips over dingen die te doen zijn in de mooie groene omgeving (bijv sawa's bezoeken), we hebben wel 100 tinten groen gezien! We komen graag weer terug!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Een fantastisch verblijf op bali

Bas de korte, 9-5-2017

Mooie villa, rustig, privacy en uitstekende verzorging. Wij voelden ons erg thuis hier. Qua ligging op eiland wat decentraal. In km nuet ver van andere plaatsen, maar door het balinese wegennet vaak lange reis. Overigens heeft de villa een vaste taxi chauffeur welke erg vriendelijk en behulpzaam is. Een absolute aanrader
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig

Corné Hogerheijde, 18-4-2017

Een heerlijk huis met geweldige staff! De diners zijn voortreffelijk, en een tour door de bijzondere tuin door de tuinman leert je erg veel van het huis. Het huren van een scootertje is een aanrader om de omgeving te leren kennen. Maar eigenlijk heb je weinig nodig, een boekje en je zwemkleding. Om nog meer te ontspannen kun je een massage regelen bij de ondergaande zon (de masseurs komen naar je toe!)
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldige ervaring

Sarika, 18-4-2017

Een heerlijk huis wat alles heeft wat je zoekt voor een geslaagde vakantie. De staff zorgt dat het je tijdens je verblijf aan niks ontbreekt
Gereisd met partner in januari 2017

De tweede keer in Villa Senang,weer fantastisch !

Marcel van Eersel, 18-4-2017

Een prachtige villa in een oase van rust.Fantastische lokale medewerkers.

De kokin I Luh is een ster. We genoten van haar kookkunst.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Paradijselijk verblijf in villa met geweldige staf

Ronald Elich en Hanneke Uijen, 10-7-2016

Het is een plek om echt tot rust te komen, op een eiland dat veel te bieden heeft met een zeer vriendelijke bevolking. De staf van de villa heeft ons dagelijks heerlijk verwend. Iluh met haar excellente kookkunsten en Ketut met het onderhoud van de prachtige tuin en het zwembad. Met scooters de omgeving van de villa ontdekt en beleefd. En op afroep met de chauffeur Gusti de mooie plekjes van het eiland verder ontdekt, o.a. met tips van zijn zijde. Zeer gevarieerde mogelijkheden in de omgeving, van golfen op Handara, snorkelen bij eiland Menjangan, wandelen met een gids door de rijstvelden met Mayong Tracking Bali en de toeristische hoogtepunten van Bali. Lokale ceremonies, zelfs naast de villa, waren een hele mooie ervaring. Wij komen zeker weer in de toekomst, al is het alleen maar om heerlijk te genieten van de Villa en de omgeving waar je tussen de bloemen, planten, vogels, zee en
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Paradijsje

Rogier, 18-6-2016

Wat een rust. Wat een luxe. Wat een ontvangst. Ik kan heel veel opschrijven maar alles klopte!!!
Gereisd alleenreizend in januari 2016

Zorgeloos ontspannen vakantie in Villa Senang!

Jan Zwart, 29-4-2016

Na de soepele tocht naar de villa voelden we ons meteen thuis in Villa Senang. De warme ontvangst door I luh ( gastvrouw/kokkin ) en Ketut ( tuinman) maakten dat we direct werden ondergedompeld in een sfeer van prettige gastvrijheid die je meteen in vakantiestemming brengt. De ligging is ronduit geweldig met de warme Balizee aan je voeten, een groot zwembad voor een snelle duik, de heerlijke tuin met prachtige bloemen en zitjes. Elke dag een voortreffelijke maaltijd, met passie bereid, doet je genieten van de typische Indonesische smaken en geuren. We hebben mooie tochten gemaakt met Gusti, de chauffeur die op boeiende ons veel vertelde over de hindoestaanse cultuur. Heerlijke massages in bale belong... Wij willen maar 1 ding : weer terug! En dat gaan we ook zeker doen. Niets dan lof voor Villa Senang en het team!
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Senang in Dencarik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Senang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Senang scoort een 9.57 uit 10 op basis van 65 reviews.