Hotel Dewata Beach

Dewata Beach
7,7

3 reviews over Hotel Dewata Beach in het Nederlands

gerard, 3-1-2007

het is voor mij al enkele jaren geleden maar ik vond het hotel geweldig vriendelijke mensen en zeker een mooie rustige omgeving zeker als je naar de drukte van kuta ziet, de service was geweldig, de was werd gedaan en smorgens kregen we ontbijt op de kamer wat perfect was zoveel keus , waarschijnlijk binnen een aantal jaren zal ik zeker daar nog eens terugkomen
Gereisd anders in januari 2007

Cary, 12-1-2006

In dit hotel zijn in 2002 twee maal geweest. De eerste keer was beter dan de tweede, maar het was intussen in andere handen overgegaan. Hierna is het nog een aantal keren van eigenaar veranderd wat meestal geen goed doet.

Verder niets op aan te merken, alleen vonden wij veel te ver van het uitgaansleven liggen. als je 's nachts terug wilde was het altijd een bittere ellende om een taxi voor een redelijk bedrag zo ver te krijgen dar hij er heen wilde rijden. Vaak konden ze het ook niet vinden.

Ben er vorige maand nog langs gekomen en het wordt voor de zoveelste keer verbouwd.

Gereisd anders in januari 2006

Trijntje Medema, 19-9-2005

Wij hebben paar jaar geleden een geweldige tijd gehad in Dewata Beach Hotel op Bali. Tegenwoordig:WANA BERAWA (Wana Villas). Ze hebben hotelkamers en ruime tuinappartementen/zonder keukentje, maar mooi gelegen in de tropische tuin.

Dicht bij zijn enkele kleine restaurantjes - verder is het heel rustig gelegen ver van de drukte van Kuta, waar je wel makkelijk met het hotel busje heen kan gaan. Je kan fietsen huren en de omgeving verkennen (rijstvelden: pas op voor phytons!) of een heerlijke massage nemen op het strand.... er lopen vrouwen die massages aanbieden en allerlei dingetjes om te kopen. De massages zijn een aanrader !! 's middags is er een gratis afternoon tea met de zonsondergang (prachtig !) wel ruig water, pas op met zwemmen. het is een fijne omgeving voor mensen die niet midden in de drukte willen zitten, een fijn hotel, met goed eten en vriendelijke mensen.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dewata Beach in Canggu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dewata Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dewata Beach scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.