Bungalow Rumah Mimpi Saskia **

Rumah Mimpi Saskia

11 reviews over Bungalow Rumah Mimpi Saskia in het Nederlands

De moeite waard

M blokker, 13-8-2017

Is een leuk rustig parkje

Strand geen aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn verblijf

J.Klok, 30-5-2014

Bungalow Rumah mimpi Saskia, daar heb je alles om een fijn verblijf te hebben. De bungalow werd elke morgen schoongemaakt.De staff was heel vriendelijk en behulpzaam. Hier vandaan een dag naar Sanur en Bali Galerie geweest. Een dag naar White Beach en 1 dag naar Ubud, allemaal heel goed te doen vanuit Candidasa. Wij hebben in ieder geval erg genoten.
Gereisd met partner in mei 2014

Leuk huisje dat niet al te veel kost

R. Boef, 28-4-2014

Een ruim huisje voor niet al te veel geld. Van een hoop gemakken voorzien zoals airco in beide slaapkamers en een waterdispenser (geen koud water, wel warm om koffie mee te zetten). Voldoende borden, bestek, glazen etc. aanwezig. Daarnaast een kookplaatje en een tosti-ijzer aanwezig. Goede matrassen op de bedden.

Dagelijks wordt het huisje schoongemaakt en om paar dagen wordt het beddengoed verschoond.

Het zwembad is vrij klein en er is nagenoeg geen mogelijkheid om op het strand te zitten bij het huisje. Wel een lekker grote veranda waar je gedurende de dag heerlijk kan zitten/liggen. Daarnaast een goed vertrekpunt voor verschillende bezienswaardigheden in oost-Bali.

Op loopafstand van voldoende verschillende restaurants en een aantal supermarkten. In vergelijking met Kuta en Sanur weinig lastige verkopers op straat.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Helaas hapert de wifi verbinding nog al eens, maar er kan gebruik worden gemaakt van de wifi van het resort ernaast.

Gereisd anders in april 2014

leuk even naa candidasa

henk, 24-4-2014

schoon vriendelijke mensen op het park....ga snel er weer naar toe
Gereisd met vrienden in april 2014

heerlijke kerstvakantie gehad

t.leijen van der zee, 15-4-2014

Met kinderen hier gelogeerd en ondanks een paar regenachtige dagen een heerlijke vakantie gehad,personeel zeer vriendelijk en betrokken bij de kinderen en een heerlijk kerstdiner gehad,ook oudjaarsavond gezellige gevierd met personeel en familie.

prijs/kwaliteit verhouding was prima

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Heerlijk huis.

peggy , 15-4-2014

We hebben er een heerlijke dagen gehad. Super aardige mensen.

Je kan er echt goed relaxen.

Eenvoudige villa voor een goede prijs.

Gereisd met partner in maart 2014

Ellen Wahl, 15-4-2014

Rumah Mimpi Saskia is voor mij een fantastisch verblijf geweest. Ik ben er 2 x geweest en als ik weer naar Bali ga ga ik "mijn" huisje weer reserveren. Zo lekker voorzien van alles. Restaurants op loopafstand....vriendelijke mensen op het parkje.....kortom te gek! Iedere dag komt er iemand langs om schoonmaken. Voor wat je betaald aan huur is dit de perfecte locatie voor mij.
Gereisd anders in januari 2014

Heerlijke plek

S Tjeerdsma, 13-4-2014

Heerlijke plek om na een drukke dag vol bezienswaardigheden tot rust te komen. Goed onderhouden bungalow en erg vriendelijke mensen die elke dag de bungalow komen schoonmaken. Het restaurant op het park viel wat tegen maar omdat de ligging zo perfect was (omringd door tientallen andere restaurants) maakte dat niet uit.
Gereisd met vrienden in maart 2012

nooit meer

v. w, 29-3-2014

muf huis.Rammelende airco. Slechte bedden. Slechte verlichting, zeer donker. Plafond ventilator werkt niet. Geen behoorlijke kopjes en glazen. Allegaartje. Vieze vuil ingevreten plavuizen vloer. Oncomfortabele stoelen op het terras. Veel herrie van de doorgaande hoofdweg en s'avonds laat overlast van brommers achter het huis. Vies restaurant. Zeer amateuristisch beheerders echtpaar. Zelf letten op stroom anders in de nacht je stroom op. Klagen heeft geen zin.

Eigenaars hebben een een roze bril op, willen de gebreken niet zien of horen. Wij zijn weg gegaan uit dit huis en wij zijn niet de eerste die dit hebben gedaan.

Gereisd met partner in januari 2014

echt nooit meer

wouter, 6-2-2014

Wat een zooi. Haren van voorgangers in douche putje. Plakkende en/of verroesten deurknoppen. Geen kooktoestel, dus onmogelijk 's ochtends een eitje te koken of te bakken, laat staan 's middags een kopje soto mei te bereiden. Wel een tomado warm houd plaatje aanwezig! De eerste de beste keer van wc doortrekken, hield ik het lipje in m'n handen. Niet onderhouden Airco, daardoor een ontzettend bijgeluid.. Alsof je een scheepshut hebt naast de machine kamer! Nachtrust bijna onmogelijk. Niks genieten van de rust, alsof het dagelijkse verkeer door de bungalow, dus door de slaapkamer haar weg zocht! Zwembad, een soort van kuil met ontzettend vies water. Restaurant is aan renovatie toe….wat een griebes zooi en dan die rotzooi tussen het restaurant en de bungalow. Derhalve absoluut geen aanrader!! Wij hadden voor 11 dagen (via touroperator, treft geen blaam. Is verantwoordelijk van verhuurster) geboekt en betaald, maar zijn de 5e dag gevlucht!!
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Rumah Mimpi Saskia in Candidasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Rumah Mimpi Saskia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Rumah Mimpi Saskia scoort een 6.95 uit 10 op basis van 11 reviews.