Hotel Puri Oka Beach Bungalows

6,3

2 reviews over Hotel Puri Oka Beach Bungalows in het Nederlands

Viel erg tegen

Jolanda, 4-4-2017

Wij kunnen de goede beoordelingen niet onderschrijven.

Wel goed:bedienend personeel van het restaurant, eten.

Voor de rest vond ik het een sjofele locatie, het was het allemaal net niet. Versleten stoelen, het "strand" lag vol met vissersboten. De bungalows benauwde mij. Wij hadden een zeezicht beachbungalow. Met veel fantasie konden we de zee zien vanuit onze kamer, oude badkamer, geen zeep, zeer kleine wasbak. Was echt aan renovatie toe. Airco boven ons hoofd als we op bed lagen. Moesten 's nachts kleren aantrekken (iets van een deken was er niet) omdat hij boven onze hoofden blaadje. De kamer tegenover ons werd gerenoveerd, constant lawaai.

Nee, wij zijn eerder weggegaan. Hadden officieel voor 8 nachten geboekt maar zijn eerder weggegaan. Voor 2-3 nachten is het denk ik, oké. Langer zou ik zeker niet doen.

Gereisd met partner in maart 2017

Erg leuk gelegen, vriendelijk personeel

esthervanderwaals, 21-2-2011

Wij zijn hier twee nachtjes geweest, goede prijs/kwaliteit, lekker zwembad erbij, aan zee. Ruime en schone kamers met terras, BG kamer is meest relaxed, dan heb een een meer prive terras. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Oka Beach Bungalows in Candidasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Oka Beach Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puri Oka Beach Bungalows scoort een 6.25 uit 10 op basis van 2 reviews.